Search:

Type: Posts; User: BigDeeps01

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.06 seconds.

  • Replies
    137
    Views
    2,636

    Nope

    Nope
  • Replies
    137
    Views
    2,636

    Ok I'm done with this thread

    Ok I'm done with this thread
  • I definitely do OP

    I definitely do OP
  • Replies
    137
    Views
    2,636

    Same. Literally not one single person.

    Same. Literally not one single person.
  • In for the Misc's greatest linebacker

    In for the Misc's greatest linebacker
  • OP7 crew, nice Can't really lose with this one...

    OP7 crew, nice

    Can't really lose with this one OP
  • Replies
    137
    Views
    2,636

    You could add back work, hamstring work, shoulder...

    You could add back work, hamstring work, shoulder work, arm work and get just as good of results for 3 months as a beginner if not better

    It's suboptimal.
  • Replies
    57
    Views
    967

    Let's say Kittle, Jimmy G, Bosa and Sherman all...

    Let's say Kittle, Jimmy G, Bosa and Sherman all get injured in the first half. Yeah, 9ers arent winning then lol
  • Is he? He's 3rd in yards/attempt, 4th in...

    Is he? He's 3rd in yards/attempt, 4th in completion %, 6th in TDs, 1st in 1st down %. Niners as a whole are 2nd in points scored behind the Ravens. The only real weakness he's had throwing were a lot...
  • Replies
    137
    Views
    2,636

    Yeah like I said I would recommend an upper/lower...

    Yeah like I said I would recommend an upper/lower split focused on compounds with isolations afterwards. Especially for back/rear delts which are heavily neglected by a lot of people
  • Replies
    137
    Views
    2,636

    It makes no sense to ignore muscle groups as a...

    It makes no sense to ignore muscle groups as a beginner, I'm sorry. Zero sense

    I'm with you about the heavy compounds. I've always done heavy compounds, no matter what my focus or training split
    ...
  • Dang she pooped her pants huh

    Dang she pooped her pants huh
  • Replies
    137
    Views
    2,636

    You would have got just as good, if not (and more...

    You would have got just as good, if not (and more probably) way better results with an upper/lower split or a push/pull split.

    Certainly you'd be benching more than 190 with a better program than...
  • Replies
    20
    Views
    340

    Maybe they haven't posted in awhile then. I think...

    Maybe they haven't posted in awhile then. I think for being a somewhat active poster you gotta be up there top 5
  • Replies
    56
    Views
    1,323

    Meat, eggs, rice, beans, nuts, fruits, veggies,...

    Meat, eggs, rice, beans, nuts, fruits, veggies, minimal to moderate dairy depending on how it affects you, minimal added sugars
  • They did, but 9ers have a better offense and...

    They did, but 9ers have a better offense and defense than both. Thinking the Chiefs D will hold the 9ers to sub 27 points is wishful thinking
  • Replies
    137
    Views
    2,636

    I want to know how big and strong you are from SS...

    I want to know how big and strong you are from SS

    What are your lifts

    I do not appreciate the neg simply from disagreeing with you on a program, so at the very least I want to see you back it...
  • Replies
    26
    Views
    1,247

    Poll: yes as long as no tranny

    yes as long as no tranny
  • How much money is "big money" in your world? ...

    How much money is "big money" in your world?

    Also, why would anyone believe in anything posted from someone with a fake avi? I would only accept a video from you, with a note that says...
  • Replies
    20
    Views
    340

    Blowing people away, nice job bro Probably one...

    Blowing people away, nice job bro

    Probably one of the strongest on the Misc rn
  • Results 1 to 20 of 99
    Page 1 of 5 1 2 3 4