Search:

Type: Posts; User: sword_

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 2.56 seconds.

  • Replies
    757
    Views
    31,576

    Suitsupply coats are too thin IMO. Yes they're a...

    Suitsupply coats are too thin IMO. Yes they're a very tailored silhouettes (personally I think too slim) so YMMV.

    Buy a Proper Cloth coat and tell me how it is :D
  • Replies
    757
    Views
    31,576

    Ten Thousand...you know from the Malcolm Gladwell...

    Ten Thousand...you know from the Malcolm Gladwell book "Outlier" that mentioned 10,000 to become a master at something?

    I have two pairs of their shorts and I will say they are quality. I got a...
  • Replies
    757
    Views
    31,576

    W1LLW since you're talking about athleisure and...

    W1LLW since you're talking about athleisure and it's one day past my birthday I'm thinking of copping this mid-weight tech hoodie from Ten Thousand.

    https://i.imgur.com/ciZNDZp.png

    68%...
  • Replies
    35
    Views
    841

    I LOL'd

    I LOL'd
  • Replies
    35
    Views
    841

    He's been doing a lot with movies and TV shows. ...

    He's been doing a lot with movies and TV shows. Power on Starz is his biggest hit.
  • My first heart break sucked. Lost weight and...

    My first heart break sucked. Lost weight and stuff. You can be bitter towards the opposite sex.

    Loving a loved one, a parent in particular, is devastating and can linger on for years.
  • Replies
    24
    Views
    579

    I ordered this on MassDrop. Waiting for it to...

    I ordered this on MassDrop. Waiting for it to come.

    https://cdn.shopify.com/s/files/1/2077/0683/products/SG2BunkaMatte165mm_6.5__18011609882_1_2048x2048.jpg?v=1600708710
    ...
  • Very nice...

    Very nice...
  • Replies
    90
    Views
    3,040

    Ha I use FB to run a few pages I have so I get...

    Ha I use FB to run a few pages I have so I get sucked into it unfortunately. I try not to.
  • Small tattoos I'm fine with but I'm not really a...

    Small tattoos I'm fine with but I'm not really a tattoo guy TBH.

    It's definitely been around for decades but it's definitely more of a thing now.
  • Replies
    90
    Views
    3,040

    Interesting enough 45% of gay men are planning to...

    Interesting enough 45% of gay men are planning to vote for Trump.

    https://www.nbcnews.com/feature/nbc-out/trump-applauds-poll-showing-45-percent-support-among-gay-men-n1240633
  • Replies
    90
    Views
    3,040

    I'm in Texas bro. That wasn't a slight at...

    I'm in Texas bro.



    That wasn't a slight at Alabama but there's a low cost of living there. I know where he lives (I got family from that area) and I know he doesn't make much but I'm not...
  • Replies
    90
    Views
    3,040

    I'm prob gonna vote Libertarian b/c I am sick of...

    I'm prob gonna vote Libertarian b/c I am sick of both of them but people will say it's a "vote for Trump".
  • Replies
    90
    Views
    3,040

    I think we should force both parties to earn our...

    I think we should force both parties to earn our vote like other groups do. I think that means we need more economic power though.
  • How long does Gunbroker take for them to deposit...

    How long does Gunbroker take for them to deposit a dollar to your account to test? I wanna buy a Grey Ghost Precision Slide Lock and I don't wanna pay the credit card fee.
  • Replies
    90
    Views
    3,040

    They're trolls for hire. I do like ADOS though....

    They're trolls for hire. I do like ADOS though.

    I wasn't even saying I encourage what Cube was doing but he was speaking some truth from a high level about where are tangibles for Black folks. ...
  • Replies
    757
    Views
    31,576

    If I could dress up more I would but I have to be...

    If I could dress up more I would but I have to be practical, but it's nice to have fun and it's liberating to not have to wear a suit but wanting to. You can become creative with colors and ideas.
    ...
  • Replies
    90
    Views
    3,040

    I agree. Then we had to hear moist Don Lemon...

    I agree.

    Then we had to hear moist Don Lemon speak. I have a strong dislike for him.
  • Replies
    90
    Views
    3,040

    To put it in perspective he lives in Alabama, so...

    To put it in perspective he lives in Alabama, so not much lol.

    In my immediate family my grandma and Mom are Biden. Aunt is a secret Trump supporter given our convos and my uncle is a conspiracy...
  • Replies
    757
    Views
    31,576

    Yeah I wish I worked at a job where I could dress...

    Yeah I wish I worked at a job where I could dress up too. I'm in tech :D

    But I can still have fun on the weekend and go out with my GF looking dapper. COVID-19 permitting right?!
  • Results 1 to 20 of 99
    Page 1 of 5 1 2 3 4