Search:

Type: Posts; User: ThatOneStudent

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  • Replies
    33
    Views
    2,149

    I don't have a perfect GPA, hence the studying. ...

    I don't have a perfect GPA, hence the studying.

    20 credits, 2 jobs that require 20+ hours a week, on exec for two clubs, etc. etc. etc.
    Let's just say a Wildlife Sciences major, that'd probably...
  • Replies
    33
    Views
    2,149

    Wasn't reply to you, just put it in the wrong...

    Wasn't reply to you, just put it in the wrong message lol
  • Replies
    33
    Views
    2,149

    You say I'm doing it wrong... but my CV says...

    You say I'm doing it wrong... but my CV says otherwise. Mental health is temporary, GPA is forever #gainz

    I'll check them out tho. Haven't ever actually tried them before

    Also also, I have time...
  • Replies
    33
    Views
    2,149

    Hm... well... I can post in class in 15...

    Hm... well... I can post in class in 15 seconds... but unfortunately I haven't bought my portable kitchen with a walk-in fridge to bring around from class to class with me

    Also, still haven't...
  • Replies
    33
    Views
    2,149

    I agree. But I'm also looking for calorie shakes...

    I agree. But I'm also looking for calorie shakes for ease of eating, as I often times get full off of very little food.

    Thanks for the encouragement :)
  • Replies
    33
    Views
    2,149

    Lol. Did I not just say that I eat lunch? I'm in...

    Lol. Did I not just say that I eat lunch? I'm in class from 8am-9pm most days and work from 4pm to 1030pm on others and can't afford to get 3x meals on campus and don't have time with studying to...
  • Replies
    33
    Views
    2,149

    bet. I'll see about both of these. Thanks

    bet. I'll see about both of these. Thanks
  • Replies
    33
    Views
    2,149

    Hehe I'm eating right now

    Hehe I'm eating right now
  • Replies
    33
    Views
    2,149

    I like food, but most of the time I'm not hungry...

    I like food, but most of the time I'm not hungry or am too busy to eat, so one meal a day will get me through everything just fine. But don't get me wrong I just crushed a large double quarter...
  • Replies
    33
    Views
    2,149

    The opposite of lucky, considering I would be...

    The opposite of lucky, considering I would be happy eating 800 calories a day. I'm 6'2" and weigh 170.

    Let's switch. Lol
  • Replies
    33
    Views
    2,149

    Time to gain more weight...

    Alrighty y'all, drop your favorite weight-gaining calorie shakes down below for me.

    I'm trying to get back in to the gym and gain weight again. Sitting at around 170. Need to eat around...
  • Sticky: I... I'm alive

    I... I'm alive
  • Sticky: wrist wraps are uhmaaaaaaaaaaaaaaaazing srs...

    wrist wraps are uhmaaaaaaaaaaaaaaaazing

    srs up'd the weight i could do on rdls by like 100 pounds lol, they start slipping from my hand at 135 and i was doing 235
  • Sticky: Wow she's so cute! I have two boxers, one is a...

    Wow she's so cute! I have two boxers, one is a puppy and one is a rescue from a mill. I wish the puppy slept through the night for us when he was younger but NOT AT ALL. LOL. Good luck!
  • Replies
    24
    Views
    1,225

    Week Four, Day One Squats Warm-up Sets 45...

    Week Four, Day One

    Squats
    Warm-up Sets
    45 pounds 1x5
    135 pounds 1x5

    Working Sets
    165 pounds 3x8
  • Sticky: Interesting but it's really not surprising......

    Interesting but it's really not surprising... like at all.

    His content really does get repetitive after 5 minutes or so. Hahaha.
  • Sticky: i'm alive! went rock climbing in an area with...

    i'm alive! went rock climbing in an area with some world class climbing for my outdoor trips. socially draining from being an introvert but being constantly around people for 4 days straight, but it...
  • do you have calipers that you use or just kind of...

    do you have calipers that you use or just kind of go off of looks?
  • Lookin like a swole body in that vid. Glad that...

    Lookin like a swole body in that vid. Glad that you're starting to feel consistently good with the deadlifts again. Also really appreciate that you put up your program as reference loll.
  • Replies
    24
    Views
    1,225

    Yeah, and feeling the soreness of my body today...

    Yeah, and feeling the soreness of my body today I'm glad I didn't push it super hard
  • Results 1 to 20 of 100
    Page 1 of 5 1 2 3 4