Search:

Type: Posts; User: Baylorballs

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.12 seconds.

  • Snow plow is my guess. Pretty intense!

    Snow plow is my guess.

    Pretty intense!
  • Yeahhh when she got those Implants in the late...

    Yeahhh when she got those Implants in the late 90's w/ old boy Puff daddy and Mase with those videos... awww yeah. good times
  • Replies
    2,195
    Views
    44,436

    IF they get flattened by Wisconsin by 21 or...

    IF they get flattened by Wisconsin by 21 or more... ohhhh myyyy

    1 LSU
    2. CLemson
    3. OK
    4. Wisconsinnnnnn ( playoff commitee just to fuk with everyone. would love it)
  • Replies
    2,195
    Views
    44,436

    Oregon looking good early on Defense... also...

    Oregon looking good early on Defense... also their cheerleaders might be #1 ranked in the nation. Premium talent. damn....this is like softcore porn
    ...
  • Replies
    2,195
    Views
    44,436

    Agreed with most of this. Yeah, Football season...

    Agreed with most of this. Yeah, Football season just flies by once you get into November. Bowl games are almost all garbage until Dec. 26th or so . NFL is lame until January playoffs. ...
  • Replies
    2,195
    Views
    44,436

    Agreed. Wish they had 2 big games Friday night...

    Agreed. Wish they had 2 big games Friday night to be honest. but Pac 12 has been playin FRi night games all season. Been good for their exposure overall!
  • Replies
    2,195
    Views
    44,436

    This was so awesome. EGGG BOWWLLLLL classic! ...

    This was so awesome. EGGG BOWWLLLLL classic!

    Not that this game had any big significance to the SEC or the playoff, but this was epic. Looking forward to epic Friday chitty CFB plays...
  • Only a scale of 1 - 10, OP registers a 56 on...

    Only a scale of 1 - 10, OP registers a 56 on the scale. LOL " sprinkle the dank dust" oh my lol
  • Replies
    2,195
    Views
    44,436

    This game as a whole was the reason we weren't...

    This game as a whole was the reason we weren't ever a reall real treat for making the playoff... but damn we got man-handled in the 2nd half . Offense turned into a pile of chit .

    Defense gonna be...
  • Replies
    2,195
    Views
    44,436

    I can't say much since we haven't played any...

    I can't say much since we haven't played any great teams yet. If OU wins by 2 TD's today, than you're spot on and we're easily put in the pretenders category. Just know we play 4 full quarters and...
  • Replies
    2,195
    Views
    44,436

    OOOppppsss i crapped my pants. Excited for...

    OOOppppsss i crapped my pants. Excited for Gameday up in waco bitchessssss

    Really hope BU and Minn. both get wins this weekend, start throwing some monkey wrenches up in this playoff mess.
  • Replies
    2,195
    Views
    44,436

    Yeah will be pretty awesome how this all plays...

    Yeah will be pretty awesome how this all plays out.

    1 Ohio state probably a 85 -90 % chance to make playoff
    2. Clemson, propaby 98% to make playoff
    3. LSU probably 70-80% ( aggie game......
  • Replies
    2,195
    Views
    44,436

    Oklahoma's Defense is again a total hot mess. I...

    Oklahoma's Defense is again a total hot mess. I only watched the 2nd half vs. Iowa state , and they were playing 2 hand touch almost.

    If OU were to some how smash Baylor this weekend like 63-...
  • Replies
    2,195
    Views
    44,436

    Heavily disagree with this. If Utah goes 12-1...

    Heavily disagree with this. If Utah goes 12-1 and wins their conference champ game, and committee puts Bama in W/O winning their conference?? total trash and would damn near destroy the system.
    ...
  • Replies
    33
    Views
    496

    Pretty decent wrap up here! T3 is a very...

    Pretty decent wrap up here!

    T3 is a very underrated movie, holds up much better than T1. Salvation was just a hot hot mess.
  • Replies
    400
    Views
    5,938

    That is one of the messiest plays i've ever seen.

    That is one of the messiest plays i've ever seen.
  • Replies
    2,195
    Views
    44,436

    ewwwwwww weeeeee dis gonna be good! ...

    ewwwwwww weeeeee dis gonna be good!

    Baylor is probably 5% chance or less to win out 13-0, but this will be fun this weekend! Gameday on the Brazos River!

    Way too soon playoff Prediction:
    ...
  • OP,I work in the galleria, I think I smelled you....

    OP,I work in the galleria, I think I smelled you. Well done !
  • Replies
    2,195
    Views
    44,436

    Pretty good 20 minutes show tonight. I lke...

    Pretty good 20 minutes show tonight.

    I lke the Baylor and Minnesota question. Ain't played nobody, ya'll are ranked as such.

    Hope Penn state gets beat this weekend
  • Replies
    9
    Views
    235

    Dis is mostly truth. Mostly a relaxing day too,...

    Dis is mostly truth. Mostly a relaxing day too, no rush to be somewhere, or get ready for the night, run errands, whatever.

    Sometimes I combine jerking it and lifting at the same time since...
  • Results 1 to 20 of 97
    Page 1 of 5 1 2 3 4