Search:

Type: Posts; User: quadfecta

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.33 seconds.

  • Lol @ acting like the majority of betas these...

    Lol @ acting like the majority of betas these days have a choice in the matter. LTC is generally attracted to skinny sloots that every phaggot is trying for
  • In the most competitive cities people are just...

    In the most competitive cities people are just competing for more clout, money, sex, etc. No one really has time to be “human” or whatever that means besides acting like they care twice a year to...
  • It’s good for the environment. All products...

    It’s good for the environment. All products shipped to a couple large warehouses owned by companies like amazon and less people having to drive all over town looking for something in stock.
    ...
  • Makes sense if you’re making comfortable money at...

    Makes sense if you’re making comfortable money at your job and have no need to make more through means like poker. Like others have said, takes years to make profits at that game, so as a noob going...
  • Go eunuch. Just lol if you aren’t at least...

    Go eunuch. Just lol if you aren’t at least removing your man eggs in 2019 to focus on going your own way
  • Ayyy lmao

    Ayyy lmao
  • Crepe soles are nice. But a manlet like you...

    Crepe soles are nice. But a manlet like you needs a beefier sole to hide some lifts
  • Replies
    61
    Views
    1,648

    Needs to be outlawed just on principle that it’s...

    Needs to be outlawed just on principle that it’s original/primary use case is tax evasion and expanding the drug trade online

    Obviously the moonboys and blockchain geeks will try to shill you...
  • Thanks brah. And yeah just checked that the...

    Thanks brah. And yeah just checked that the cheapest shipping cost would be about $400. Not bad for an item that probably weighs at least 200lbs.

    And I’m not lifting insane amounts so I think...
  • I follow one with 120k followers. Just found out...

    I follow one with 120k followers. Just found out recently through her posts the bish is dating a B list model/actor. Real life example of how a sloot can date up bigly if she’s a solid 8/10+
  • Thanks, saw that brand too after making this...

    Thanks, saw that brand too after making this thread. Someone selling one for $199 on eBay but they live several states away—not sure how much shipping would cost.

    Looked at rogue’s monolift...
  • Looking for Olympic flat bench (64k reps)

    Specifically one with a pivot action to move the racked weight forward into starting position. My old gym had a few of these that made working out without a spotter ideal, but I can’t seem to find...
  • Relax brahs. Just part of the agenda to...

    Relax brahs. Just part of the agenda to brainwash white women into race mixing
  • Replies
    59
    Views
    3,268

    Lol not really. I have the option to “not see...

    Lol not really. I have the option to “not see posts like this” but if I do, content quality goes down and it’s just stupid memes popping up on my browse feed.

    Face it phaggot, the only chit...
  • Replies
    59
    Views
    3,268

    Imagine supporting a site that revolves around...

    Imagine supporting a site that revolves around putting e-thots, attention whores and materialism on a pedestal. Pathetic
  • Boomr

    Boomr
  • Replies
    59
    Views
    3,268

    Good now they need to get rid of Instagram. ...

    Good now they need to get rid of Instagram. Toxic cesspool of richphags from all over the world bragging about their lifestyles or trying to sell chit. People would be happier without it
  • Gjdm. They need to ban porn anyway. Chit should...

    Gjdm. They need to ban porn anyway. Chit should be illegal tbh
  • Mirin.

    Mirin.
  • Fashion is cope. Peak narcissism and...

    Fashion is cope. Peak narcissism and superficiality. Only legit ***gots and closeted homos give a chit about clothing lmao

    But you do you brah
  • Results 1 to 20 of 90
    Page 1 of 5 1 2 3 4