Search:

Type: Posts; User: LovePollution

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.20 seconds.

  • I wonder how many active users the misc has these...

    I wonder how many active users the misc has these days.
  • S32y9aYEzzo

    S32y9aYEzzo
  • Replies
    28
    Views
    1,259

    When are they next touring?

    When are they next touring?
  • Why are you so pathetic OP

    Why are you so pathetic OP
  • Playing a dangerous game. So many women said he...

    Playing a dangerous game. So many women said he should be locked up for life, despite him being innocent. All it takes is one nasty woman who recognises him, sleeps with him and then decides to get...
  • Replies
    635
    Views
    10,338

    Well that was shiit. 7am now, time for bed. ffs

    Well that was shiit. 7am now, time for bed. ffs
  • Replies
    635
    Views
    10,338

    Fuking robbed

    Fuking robbed
  • Replies
    635
    Views
    10,338

    Lol quit moaning, it's 5am here

    Lol quit moaning, it's 5am here
  • What's funny is that Musk is one of the biggest...

    What's funny is that Musk is one of the biggest cucks out there. Didn't he marry the same woman twice? lmao
  • Replies
    17
    Views
    830

    This is weird as fuk. Someone tried searching...

    This is weird as fuk.

    Someone tried searching the product numbers for each item on Yandex and it brings up creepy pictures of children... Makes me sick to think this shiit happens and we are...
  • I can't wait for the day people finally fight...

    I can't wait for the day people finally fight back against this filth. Once paedophilia begins to be normalised, the rope needs to come out to deal with them. Children need to be protected at all...
  • I don't wanna hear a single woman moan about the...

    I don't wanna hear a single woman moan about the wage gap ever again.
  • How have you not moved on already? The blue pill...

    How have you not moved on already? The blue pill is strong with this one.
  • Because they have been brainwashed to think this...

    Because they have been brainwashed to think this way from the day they step foot in school.
  • Replies
    32
    Views
    1,015

    I don't understand yanks. Wtf is this shiit

    I don't understand yanks. Wtf is this shiit
  • Replies
    298
    Views
    12,030

    Surely not intentional. You can see the brake...

    Surely not intentional. You can see the brake lights go on just before the driver reaches the white van.
  • Just lol at anyone thinking this. Get rid of that...

    Just lol at anyone thinking this. Get rid of that miserable defeatist attitude and never stop improving yourself.
  • We're all gonna make it brah

    We're all gonna make it brah
  • Replies
    10
    Views
    349

    I wonder what Malodrax, Mr. Angry, H4TE, YBD,...

    I wonder what Malodrax, Mr. Angry, H4TE, YBD, etc. are doing these days.
  • https://www.cnbc.com/2019/12/02/full-list-warren-b...

    https://www.cnbc.com/2019/12/02/full-list-warren-buffett-annual-sharehold-letters-book-recommendations.html
  • Results 1 to 20 of 90
    Page 1 of 5 1 2 3 4