Search:

Type: Posts; User: sandaltan

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.28 seconds.

  • #believealljamesclappers

    #believealljamesclappers
  • the people who believe russian interference in...

    the people who believe russian interference in the 2016 election was a hoax are the same people who believe the coronavirus is a hoax
  • lmao name one false statement bro without...

    lmao name one false statement bro

    without looking like a retard

    ready, go

    or are you one of those small brained sub species of idiots who actually believes this is just a type of flu?
    ...
  • in on ironically delusional thread of peace ...

    in on ironically delusional thread of peace

    nyt states very, VERY simple and objective facts, none of which anyone here can reasonably claim are not true, and the delusional response is that...
  • non-retarded people acknowledge the absolutely...

    non-retarded people acknowledge the absolutely critical necessity of comprehensive, wide spread testing, contact tracing and isolation support for infected citizens, if we ever, EVER want to reopen...
  • Replies
    15
    Views
    524

    most wineries and vineyards lose money and...

    most wineries and vineyards lose money and operate as non-profit passion projects by rich wine enthusiasts
  • 73,000 americans dead and counting boys! #success...

    73,000 americans dead and counting boys! #success

    and we STILL have virtually NO testing and NO contact tracing and NO isolation / quarantine support lmao

    i swear to god this country is led by...
  • it makes perfect sense. they always struck me as...

    it makes perfect sense. they always struck me as just being really scared about everything all the time

    like terrified of random stuff
  • some people look better at 11% bf than 9% bf ...

    some people look better at 11% bf than 9% bf

    who cares about % just maintain tEh SthEtiKz brahhh
  • Replies
    81
    Views
    3,469

    sucks for the local or awesome gyms that close...

    sucks for the local or awesome gyms that close for good but honestly golds gym can literally go **** itself

    those gyms sucked hard and they were super scammy with their memberships
  • Magabrahs are easily manipulated into hating something - anything

    their soft, feeble brains are so easily manipulated.

    one day someone will be like afghanistan is the enemy! and they'll be like YEAH i hate them!

    and then next day its north korea, or iran, or...
  • nobody cares ive never even been to china ...

    nobody cares

    ive never even been to china

    just lol at hating a place youve never even seen
  • who the absolute fuk cares if the fed gov is...

    who the absolute fuk cares if the fed gov is working with the gates foundation to develop treatments or vaccines?

    honestly i though you guys wouldve supported this

    i DGAF where it comes from,...
  • Replies
    34
    Views
    691

    hahahaha bullittbrah, so let me get this straight...

    hahahaha bullittbrah, so let me get this straight

    you're saying that we are as helpless to mitigate the damage caused by the pandemic as we are with a tornado?

    lmfao

    throw our hands in the...
  • Replies
    34
    Views
    691

    classic magabrah strawman nobody actually...

    classic magabrah strawman

    nobody actually wants open borders

    your masters have just convinced you that we do

    land like sheep, you believe it
  • which post makes me think what, exactly? the...

    which post makes me think what, exactly?

    the death count?

    68,000 dead brah

    do you want me to clarify why i believe that?

    or the part about where trump repeatedly said the virus will...
  • Poll: similar opportunity is a myth and it doesnt exist

    similar opportunity is a myth and it doesnt exist
  • Poll: what exactly would we be, uh....doing? cuz im...

    what exactly would we be, uh....doing? cuz im picturing ninja chopping the virus or something equally stupid like injecting disinfectant into the body
  • not a bullhorn!

    not a bullhorn!
  • education in america is dirt cheap? you some...

    education in america is dirt cheap?

    you some kinda retard or something?
  • Results 1 to 20 of 93
    Page 1 of 5 1 2 3 4