Search:

Type: Posts; User: RobParks2M

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.12 seconds.

  • Replies
    5,822
    Views
    244,685

    ^Lol that Timmy doesn't realize all QBs face...

    ^Lol that Timmy doesn't realize all QBs face pressure and the actually good ones can unload the ball within a few seconds.
  • lololololol pls bears pls pick him up. NFL...

    lololololol pls bears pls pick him up.

    NFL should pummel him and his ego into the ground. Host a workout at every NFL stadium one every single Tuesday until they've gone through all the teams, he...
  • Is this that outrage pron I've been hearing so...

    Is this that outrage pron I've been hearing so much about? I'll be honest. I don't care.
  • LOOOL everyone is tough until they get messed up...

    LOOOL everyone is tough until they get messed up for doing some dumb stuff. Funniest part is the dude that drove off probably has very minor damage to the front of his vehicle. The pussy that got hit...
  • Replies
    12
    Views
    268

    Would you classify your hate to the extent that...

    Would you classify your hate to the extent that you would get on your knees and sux his dink with righteous fury? Cuz it sure feels that way.
  • ^This. It is actually an underestimation just in...

    ^This. It is actually an underestimation just in case. Usually you can go like 20lbs heavier and manage just fine. Load 40 on for good measure.
  • Replies
    19
    Views
    324

    west slope alfa checking in.

    west slope alfa checking in.
  • Replies
    111
    Views
    3,243

    I'd say it is weirder that it was last titled in...

    I'd say it is weirder that it was last titled in Kentucky and magically wound up in Idaho
  • Jesus $70k swings no thanks Jeff.

    Jesus $70k swings no thanks Jeff.
  • Lmfao I was right

    Lmfao I was right
  • Replies
    25
    Views
    532

    Over/Under on when she "figures out how to see...

    Over/Under on when she "figures out how to see CP" and asks for account to be deleted?

    This is almost exactly word for word the same 3rd post as the last account. Get a life bro.
  • So you work a 40 hour a week job? Why not do a...

    So you work a 40 hour a week job? Why not do a drive service friday night/Saturday and Saturday night? That should boost your income fairly significantly. Or Deliver pizzas 2-3 days per week. Or Bar...
  • Just lol if you think that is legit.

    Just lol if you think that is legit.
  • Jealous huh. Is that the feeling your wife would...

    Jealous huh. Is that the feeling your wife would feel if she saw how you felt about Cass- someone you never met before- yet fell in love with?
  • Their share lock up expired. all the insiders...

    Their share lock up expired. all the insiders prolly dumping shares might not be a bad idea.
  • 4 and 5 potato.

    4 and 5 potato.
  • Cashing out my retirement to buy 100 of whatever...

    Cashing out my retirement to buy 100 of whatever someone says to buy
  • lol drink n it goes away

    lol drink n it goes away
  • So you gonna contribute what you found to the...

    So you gonna contribute what you found to the misc or nah?
  • Its funny this dude pretends he just made an...

    Its funny this dude pretends he just made an account and just realized how to see CP and doesn't wanna be here ect. But is aware of many posters, spoon pics, and everything else. It isn't every day a...
  • Results 1 to 20 of 97
    Page 1 of 5 1 2 3 4