Search:

Type: Posts; User: vandalgirl59

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  • Diet. As Kimm4 said, you're diet will play a HUGE...

    Diet. As Kimm4 said, you're diet will play a HUGE part. Even if your training was on point (which it's not), it'll boil down to what you are eating. Are you tracking what you eat? Weighing and...
  • Share your mini-story, encourage others!

    So. I use to be VERY active here. Maybe some of you recognize me. Super long story short, I've been away for years and am kind of starting over on my fitness journey. I have so many friends and...
  • Replies
    6
    Views
    1,579

    I'm with Luna. I don't see you having enough time...

    I'm with Luna. I don't see you having enough time to do a proper bulk/cut. That sounds like a recipe for stress and anxiety to me. If it were me personally, I'd cut down to see what my base was per...
  • Replies
    6
    Views
    1,820

    I know this is a few weeks old...but...I can't...

    I know this is a few weeks old...but...I can't help myself

    I referred to my body weight, and it told me it was ok to eat all the cheesecakez :D :D :D :-P :-P :-P
  • Replies
    9
    Views
    6,328

    When i was an itty bitty thing I use to workout...

    When i was an itty bitty thing I use to workout in booty shorts. Not like underwear style, but just...short haha. Now that I'm a little more 'mature' with my sportswear (LOL) I just wear leggings...
  • Would I? No. But that's just because I'm a lazy,...

    Would I? No. But that's just because I'm a lazy, sleep-junkie haha. It is NOT going to stress your body to a point that your hormones go nuts and you gain weight though :-P Maybe if you did it every...
  • Replies
    2
    Views
    8,867

    I have eyelash extensions, and while it's not...

    I have eyelash extensions, and while it's not recommended to do anything that's wet/hot (sauna, steam room, etc) I have friends that tan and have extensions, and they've never had an issue. If you're...
  • Replies
    15
    Views
    4,618

    YES...omg STOP putting pockets in my dresses! It...

    YES...omg STOP putting pockets in my dresses! It makes my hips look 4" wider. GRRRRR
  • Replies
    15
    Views
    4,618

    Haha man...I wanna go. That sounds entertaining....

    Haha man...I wanna go. That sounds entertaining. I also have a bone to pick with high/low dresses (seriously...why?), tops of any kind that aren't long enough for those of us with long torsos, and...
  • Replies
    66
    Views
    31,542

    Yeahhhh, I don't venture that direction. I come...

    Yeahhhh, I don't venture that direction. I come here to help and be helped. Not irritated and enraged to the point I want to stab my own eyes out with a fork, and that my friends is what the misc...
  • Replies
    11
    Views
    2,414

    I just....can't even....

    I just....can't even....
  • I'm not gonna lie, I was completely confused...

    I'm not gonna lie, I was completely confused looking at your attachment. But...I will tell you this much
    a) a rounder butt = comes from more butt muscles = comes from lifting HEAVY AND eating enough...
  • Tanita and whatever WW uses are NOTORIOUSLY...

    Tanita and whatever WW uses are NOTORIOUSLY WRONNNNG! I wouldn't even LET them use that because those machines are full of crap.

    17 is still hella low for a woman, so definitely, get your head...
  • Poll: I've dated all kinds. None of which who were ever...

    I've dated all kinds. None of which who were ever as serious about it as I was/am. My hubby wasn't into it at all when we met (and frankly, at the time, I'd gone on a uh.....hiatus....haha) but after...
  • Is it possible? Sure...but if/when you get stuck...

    Is it possible? Sure...but if/when you get stuck somewhere you're going to have no idea what to change because you have no numbers to go off of...
  • Every time you use the word toned, a puppy...

    Every time you use the word toned, a puppy dies....

    Just saying....:D :D :D
  • Replies
    9
    Views
    969

    Wait...10 lbs over a few DAYS? Yeah. Water....You...

    Wait...10 lbs over a few DAYS? Yeah. Water....You cannot physically gain 10lbs of fat OR muscle in a couple days lol!
  • Replies
    9
    Views
    969

    Weighing your food is NOT a waste of time. Do...

    Weighing your food is NOT a waste of time.

    Do you know the calorie difference between an eyeballed apple size and that same apple, cut up into the edible portion and weighed by grams? It's...
  • Replies
    6
    Views
    1,421

    Genetics and photoshop :) However, my guess is...

    Genetics and photoshop :)

    However, my guess is you have practically no muscle, which would be the culprit. Welcome to the skinny-fat club lol. Time to get some gainzzz
  • Replies
    4
    Views
    851

    I've never competed, but I'm going to throw my...

    I've never competed, but I'm going to throw my two cents in. When I got into lifting, I became OBSESSED. I eventually developed eating disorders that took YEARS for me to work my way out of. To this...
  • Results 1 to 20 of 98
    Page 1 of 5 1 2 3 4
    ]]>