Search:

Type: Posts; User: jerzyfit

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.10 seconds.

  • Replies
    4,788
    Views
    399,215

    Sticky: Nice man, that's awesome. One of these days I'll...

    Nice man, that's awesome. One of these days I'll snag some certs lol.
  • Replies
    4,788
    Views
    399,215

    Sticky: You got this boyo

    You got this boyo
  • Replies
    4,788
    Views
    399,215

    Sticky: This. For me, I didn't get any certs or a four...

    This. For me, I didn't get any certs or a four year degree. I just started learning as much as possible. The thing that pushed me a lot was my passion. When I walk into an interview, hiring managers...
  • Replies
    4,788
    Views
    399,215

    Sticky: That's awesome man. Congrats!

    That's awesome man. Congrats!
  • Replies
    4,788
    Views
    399,215

    Sticky: +1 on this. The real gain you receive is the...

    +1 on this. The real gain you receive is the actual studying part of it. The test is just a test IMO.
  • Thread: Truck Bruhs?

    by jerzyfit
    Replies
    35
    Views
    1,898

    Dang!! Nice dude. I've been thinking about a lift...

    Dang!! Nice dude. I've been thinking about a lift as well.
  • Thread: Truck Bruhs?

    by jerzyfit
    Replies
    35
    Views
    1,898

    Nice dude! Mines a 2020 as well. Is that the XLT...

    Nice dude! Mines a 2020 as well. Is that the XLT trim?
  • Thread: Truck Bruhs?

    by jerzyfit
    Replies
    35
    Views
    1,898

    Niiiiiice. A fellow F150'er! What year?

    Niiiiiice. A fellow F150'er! What year?
  • Thread: Truck Bruhs?

    by jerzyfit
    Replies
    35
    Views
    1,898

    Oh yeah, I love my running boards. My 3 year old...

    Oh yeah, I love my running boards. My 3 year old can actually get into it, lol. Sounds like some sweet upgrades man! I'm looking forward to seeing that Tesla screen.
  • Thread: Truck Bruhs?

    by jerzyfit
    Replies
    35
    Views
    1,898

    Any fun plans with it? Rims, radio, etc edit:...

    Any fun plans with it? Rims, radio, etc

    edit: Oh wow! That interior already looks awesome, damn.
  • Thread: Truck Bruhs?

    by jerzyfit
    Replies
    35
    Views
    1,898

    Yeah man, that 12" screen is j00cy for sure.

    Yeah man, that 12" screen is j00cy for sure.
  • Thread: Truck Bruhs?

    by jerzyfit
    Replies
    35
    Views
    1,898

    Haha you're right! Thanks for reminding me.

    Haha you're right! Thanks for reminding me.
  • Replies
    4,788
    Views
    399,215

    Sticky: You can do anything you set your mind to brother....

    You can do anything you set your mind to brother. If you want to do CompSci, do it!
  • Thread: Truck Bruhs?

    by jerzyfit
    Replies
    35
    Views
    1,898

    niiiiiice. How do you like it?

    niiiiiice. How do you like it?
  • Thread: Truck Bruhs?

    by jerzyfit
    Replies
    35
    Views
    1,898

    How's the 2019? Do you have the one with the 12"...

    How's the 2019? Do you have the one with the 12" screen?
  • Thread: Truck Bruhs?

    by jerzyfit
    Replies
    35
    Views
    1,898

    Awesome bros! Here's mine. 2020 F150 Lariat. ...

    Awesome bros! Here's mine.

    2020 F150 Lariat.

    https://i.imgur.com/aOwnyWP.jpg
    https://i.imgur.com/TDkBjhB.jpg
  • Thread: Truck Bruhs?

    by jerzyfit
    Replies
    35
    Views
    1,898

    Truck Bruhs?

    Well, let's have it.. post your trucks!
  • Replies
    4,788
    Views
    399,215

    Sticky: Yeah man, I made some huge changes as well. I'm...

    Yeah man, I made some huge changes as well. I'm in more of a Developer Relations (Dev Rel)/Cloud/Developer Advocate type of role now. I wish you the very best on your journey! It'll be exciting to...
  • Replies
    4,788
    Views
    399,215

    Sticky: Ayo d00d. What kind of development do you do per...

    Ayo d00d. What kind of development do you do per your signature?
  • Replies
    4,788
    Views
    399,215

    Sticky: Cloud engineering and DevOps

    Cloud engineering and DevOps
  • Results 1 to 20 of 99
    Page 1 of 5 1 2 3 4