Search:

Type: Posts; User: MADgainz6969

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  • Replies
    67
    Views
    1,505

    dang 12 pounds really made a difference, but ur...

    dang 12 pounds really made a difference, but ur arms and forearms look smaller did u lose gainz lul
  • Replies
    67
    Views
    1,115

    Poll: stay in your line before i pull out the neg...

    stay in your line before i pull out the neg phaggot
  • Replies
    36
    Views
    1,495

    average looking without makeup and 3 filters, ofc

    average looking without makeup and 3 filters, ofc
  • Replies
    67
    Views
    1,115

    Poll: never ate pb & jelly, i wish to try it one day...

    never ate pb & jelly, i wish to try it one day but way too many calories and id rather not get addicted to it
  • i think they are called dips lmao

    i think they are called dips lmao
  • Replies
    211
    Views
    7,864

    looks sweet op, but you probably didnt need all...

    looks sweet op, but you probably didnt need all that equipment
  • more focus and consistency on them, i used to...

    more focus and consistency on them, i used to hate tricep training so i kinda half assed my way through it until i realized they arent gonna grow if i keep doing it, still not my favorite part but...
  • op phaggot you dont lift

    op phaggot you dont lift
  • if u can bench that much and aren't a fatty bloat...

    if u can bench that much and aren't a fatty bloat mess 15+ bf u made it op
  • looks fking disguisting, but i guess everyone has...

    looks fking disguisting, but i guess everyone has a point in their life where they shave their head and realize they either suit it and stick with it (which is like 1% at most) or terribly regret it...
  • why are like 50% of the posts here about random thots or milfs

    strong broscience here but yall wasting testosterone with ur dink instead of doing some slutty bicep curls and sending it where it really belongs

    edit: for those who asked photo
  • Replies
    147
    Views
    9,600

    holy **** it looks like she has enough back fat...

    holy **** it looks like she has enough back fat to survive the ice age, and we havent even seen her stomach yet
  • milk after eating something high in carb tastes...

    milk after eating something high in carb tastes amazing
  • no because i dont eat breakfast...

    no because i dont eat breakfast...
  • i bet in her head she thinks shes even hotter now...

    i bet in her head she thinks shes even hotter now because her ass is fatter, nasty bitch
  • Replies
    27
    Views
    1,188

    you can tell she has a gut, if you marry her its...

    you can tell she has a gut, if you marry her its gonna be bulking season for her
  • Replies
    22
    Views
    438

    tbh most of them are fat as fuk so who cares what...

    tbh most of them are fat as fuk so who cares what they want, if you cant put the donut down then im not gonna give you a dollar
  • holidays are an excuse for people to get fat, im...

    holidays are an excuse for people to get fat, im ok with christmas once a year but having a holiday every month is just ridulous no wonder everyone getting fat when they stuff a whole damn turkey in...
  • Replies
    37
    Views
    865

    brb cutting rn brb crying while sipping...

    brb cutting rn



    brb crying while sipping water
  • Thread: Reps

    by MADgainz6969
    Replies
    870
    Views
    30,538

    op likes butt stuff

    op likes butt stuff
  • Results 1 to 20 of 92
    Page 1 of 5 1 2 3 4