Search:

Type: Posts; User: knightofday

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.15 seconds; generated 4 minute(s) ago.

  • Replies
    62
    Views
    792

    Active duty or bust,esp in your field

    Active duty or bust,esp in your field
  • Replies
    36
    Views
    767

    lmaoooo

    lmaoooo
  • #walkaway is legit and seems to have picked up...

    #walkaway is legit and seems to have picked up huge steam. Gives me hope for some of the lost
  • Fuk all pro sports. They’re chitting on the very...

    Fuk all pro sports. They’re chitting on the very country that built them (those aware know it’s purposely being done)
  • They all are, no theory about it

    They all are, no theory about it
  • Cot dayum

    Cot dayum
  • Replies
    91
    Views
    1,868

    Hell yeah man, South Carolina, Tennessee or...

    Hell yeah man, South Carolina, Tennessee or Georgia hmnnnng
  • Replies
    91
    Views
    1,868

    LA valley girl New Orleans NJ

    LA valley girl

    New Orleans

    NJ
  • Fully. Blue cities and states suck up massive...

    Fully. Blue cities and states suck up massive amounts of tax dollars do to all their handouts and illegals. They get a chit ton more federal money than red states.


    Also: EU will crumble in...
  • Replies
    50
    Views
    2,283

    You just turn 15 bruh?

    You just turn 15 bruh?
  • Bruh...here in SoCal it’s common to see 14-16...

    Bruh...here in SoCal it’s common to see 14-16 year old girls in full THONG/damn near g-string bikinis walking around in flocks...it’s some of the most disgusting and messed up chit you’ll see. Kids,...
  • Replies
    171
    Views
    4,280

    Quoting for visibility

    Quoting for visibility
  • Please listen to this guy OP srs. Idgaf what...

    Please listen to this guy OP srs. Idgaf what anyone says, unless its extremely bad and regular stay the FUKK away from benzos

    EDIT: Wizard above is right^^^^
  • I swear 99% of people/outlets leave this part out...

    I swear 99% of people/outlets leave this part out ha.

    RIP to a true patriot and American
  • Yep. the dont give a single fukk about a single...

    Yep. the dont give a single fukk about a single kid, its all political, all about $$$$ and control. Disgusting.

    They're openly clamoring to sacrifice the future of millions of children for...
  • Teachers unions are absolute corrupt scum, we...

    Teachers unions are absolute corrupt scum, we need to seize the moment and decimate the public school system and their unions srs.

    No work=no pay
  • In the end, people like you will have helped...

    In the end, people like you will have helped plunge the earth into the Dark Ages 2.0.

    Look up ID2020, the Gates initiative being tested right now ...
  • signed

    signed
  • Every time. OP is a supreme phaggot and should be...

    Every time. OP is a supreme phaggot and should be banned himself for even suggesting this chit

    EDIT: OP is probably a paedophile himself, why did I not realize that?
  • Preach Everyone ITT neg the OP into oblivion,...

    Preach

    Everyone ITT neg the OP into oblivion, gracias
  • Results 1 to 20 of 92
    Page 1 of 5 1 2 3 4