Search:

Type: Posts; User: arob10

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  • Replies
    46
    Views
    1,534

    Tuna with spicy brown mustard And wtf...

    Tuna with spicy brown mustard

    And wtf microwave the tuna..might hafta try that one
  • Replies
    3
    Views
    444

    Who to start this week

    QB
    orton vs tennessee
    sanchez vs oakland

    RB
    fred jackson vs new england
    MJD vs carolina
    ryan mathews vs kansas city
    mike tolbert vs kansas city
    stewart vs jacksonville
  • I'm in on mens transformation

    I'm in on mens transformation
  • Replies
    52
    Views
    2,659

    why wont this thread just die

    why wont this thread just die
  • westbrook needs a jumper...solid sidekick/10

    westbrook needs a jumper...solid sidekick/10
  • Replies
    42
    Views
    11,549

    Wow I want my abs to look like that and you think...

    Wow I want my abs to look like that and you think they suck pretty lofty goals jelly for sure
  • Replies
    115
    Views
    2,715

    Fasted morning workout followed by one scoop...

    Fasted morning workout followed by one scoop casein and one scoop whey been doing it for almost a year now
  • Replies
    16
    Views
    677

    Gjdm repped

    Gjdm repped
  • Replies
    32
    Views
    2,537

    yo man keep at it and get that weight up gotta...

    yo man keep at it and get that weight up gotta kill the obf bulk contest
  • so glad this obf came around def was lacking...

    so glad this obf came around def was lacking motivation after the last one ended. got myself in a much better position to have the body ive always wanted. im really aiming for another 25lbs lost...
  • http://i109.photobucket.com/albums/n53/maraxus721/...

    http://i109.photobucket.com/albums/n53/maraxus721/robfront-1.jpg
    http://i109.photobucket.com/albums/n53/maraxus721/robside-1.jpg
    http://i109.photobucket.com/albums/n53/maraxus721/robback-1.jpg...
  • Replies
    1,025
    Views
    24,604

    im back again gained like 15lbs from the end of...

    im back again gained like 15lbs from the end of last obf so put me down for transformation
  • Replies
    64
    Views
    11,144

    hey man just checkin in to see how much longer...

    hey man just checkin in to see how much longer til your stack is over been busy with work the last few weeks so def wanna see your results
  • Replies
    211
    Views
    9,116

    congrats to everyone that stuck with it...

    congrats to everyone that stuck with it throughout the entire contest! also a huge thanks to FWF and all the judges and companies that donated all these awesome prizes. i would be lying if i said i...
  • Replies
    64
    Views
    11,144

    first. def gonna check this log out looking to...

    first. def gonna check this log out looking to see some solid gains
  • just wanted to add thanks to all the companies...

    just wanted to add thanks to all the companies who donated prizes and to the judges since this is not going to be an easy contest to judge. gotta give a shout out to greek_elite tho he really did a...
  • ok here we go!! Start weight: 214 lbs End...

    ok here we go!!

    Start weight: 214 lbs End Weight: 175 lbs = -39 lbs
    http://i194.photobucket.com/albums/z128/gyro25/date2.jpg
    http://i194.photobucket.com/albums/z128/gyro25/robside2.jpg...
  • 179.2

    just stepped off the scale and wow that was a woosh feeling good bout to hit up back and some cardio im super pumped about the weight tho
  • hey guys just got back from grocery shopping alil...

    hey guys just got back from grocery shopping alil bit ago and man am i pleased with the purchases i made. hoods calorie countdown milk+mgn ice cream sandwich=love and i also scooped up some apple...
  • hey guys still hanging around 181-182 as far as...

    hey guys still hanging around 181-182 as far as weight goes but on monday i decided to check my strength and max on bench. hit 255 without a spotter which is only 10lbs less than my PR and that was...
  • Results 1 to 20 of 99
    Page 1 of 5 1 2 3 4