Search:

Type: Posts; User: wincel

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.72 seconds.

  • Replies
    34
    Views
    1,110

    The future is dark and hopeless

    There's not going to be any peace. This species cannot have nice things. We deserve to annihilate each other and burn and starve. What a great way to start 2020.
  • I said nothing of the sort. I showed you a...

    I said nothing of the sort. I showed you a calculation that at current rates, we will run out in under 40 years. I said we need to get off fossil fuels asap. That is obvious. Otherwise, we will...
  • Replies
    28
    Views
    1,157

    How does that make any sense?

    How does that make any sense?
  • WTF are u talking about retard? I am telling you...

    WTF are u talking about retard? I am telling you that when the oil production and consumption declines, we will see a huge depression because of all the stuff we make, including polymers, using these...
  • Another EE who has no idea how nuclear fuel...

    Another EE who has no idea how nuclear fuel cycles work.

    The more reactors there are, the more potential for accidents. That's how fractions work, dumbfuk.
  • Replies
    90
    Views
    2,892

    That doesn't make any sense at all. No govt seeks...

    That doesn't make any sense at all. No govt seeks its own annihilation. This is completely nuts. Some rocket attacks from somewhere, therefore it must have been the Iranian govt? What would they...
  • No...No fuk...why every god damn time...WHY?

    No...No fuk...why every god damn time...WHY?
  • Replies
    28
    Views
    1,157

    This doesn't make any sense. None of this makes...

    This doesn't make any sense. None of this makes any sense. Why would Iran sign its own death warrant? I sincerely doubt any of this was condoned by the Iranian govt.
  • Replies
    90
    Views
    2,892

    Why would Iran provoke the US? What would they...

    Why would Iran provoke the US? What would they gain?
    And all they did was protest and smash some windows at the embassy. Nobody died. 1 American died in a rocket attack before ALLEGEDLY associated...
  • Replies
    90
    Views
    2,892

    Well...somebody is definitely trying to start a...

    Well...somebody is definitely trying to start a war here. It doesn't make any sense for Iran to be doing this though.
  • Replies
    189
    Views
    8,368

    uhh......that's probably too HTC for me, but then...

    uhh......that's probably too HTC for me, but then again, teds might be fun...her face is just so...fat...dude idk...IDK

    You should bang and then get her to lose like 40 lb.
  • my body is ready

    my body is ready
  • Thread: Isn't it weird?

    by wincel
    Replies
    60
    Views
    1,236

    No dude. There is fair, and then there is going...

    No dude. There is fair, and then there is going the extra mile to be a dick. The US should be fair. We shouldn't be imposing these harsh sanctions and provoking people. We can chill. If someone hits...
  • Thread: Isn't it weird?

    by wincel
    Replies
    60
    Views
    1,236

    Yea but there are some who legit do just want to...

    Yea but there are some who legit do just want to go in and kill everyone in the hood. A lot of ppl don't realize when we label x an enemy who should be bombed, etc, it could srsly happen one day. We...
  • Thread: Isn't it weird?

    by wincel
    Replies
    60
    Views
    1,236

    True. And yea..McCain fuking lol literally.

    True. And yea..McCain fuking lol literally.
  • Some of this is a tad out of date, but yea the...

    Some of this is a tad out of date, but yea the essentials of that still hold today.
  • ya that chit was dumb af...there's been a lot of...

    ya that chit was dumb af...there's been a lot of unwarranted panic over fukushima, but that being said, there IS a real capacity for disasters. The more nuclear reactors we build, the worse things...
  • Replies
    10
    Views
    331

    with ur mom? ya

    with ur mom? ya
  • Replies
    5
    Views
    200

    maybe gangster movies just aren't for u...

    maybe gangster movies just aren't for u bro...maybe this chit is more your kind of thing, phaggot?

    yZQpclS3tO4

    queer
  • HnDtvZXYHgE DsOE73pxpys Z_OylbFmMJU

    HnDtvZXYHgE

    DsOE73pxpys

    Z_OylbFmMJU
  • Results 1 to 20 of 96
    Page 1 of 5 1 2 3 4