Search:

Type: Posts; User: gymratluke

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 1.32 seconds.

  • Replies
    9,878
    Views
    443,481

    Biz is awesome, been working 60hrs a week! I...

    Biz is awesome, been working 60hrs a week! I never made it to the stage, I got hella sick after bout 6 weeks of being under 5% bf, didn't eat enough Sat fat, hormones crashed hard. Took almost a year...
  • Whats up ladies and gents?!?!

    Been a loooooong time, just checkin in to see what everyone has been up to...anything new in the past 2 years?!?!
  • Replies
    9,878
    Views
    443,481

    Wait...people still lift weights?! =P

    Wait...people still lift weights?! =P
  • Replies
    9,878
    Views
    443,481

    Damn bro...youre all ripped n shiz now! Good job!!

    Damn bro...youre all ripped n shiz now! Good job!!
  • Hey man, I know things didnt pan out the way you...

    Hey man, I know things didnt pan out the way you wanted, but if its any consolation, I'd take your physique over the the guys who won it! You looked fanfriggentastic!!!
  • Replies
    844
    Views
    27,663

    Dang Nickster, sorry to hear you're having such...

    Dang Nickster, sorry to hear you're having such bad health issues! I feel for ya bro, I know calling your show off is a tough decision!
  • Wow guys, I really appreciate all the kind words...

    Wow guys, I really appreciate all the kind words and support! Today was gonna be the big day...it still makes me really sad to think about how close I was but even now, a couple weeks into the weight...
  • The big let down!

    ^^^ Should be my new nickname! Why? Long story short, I've backed out of doing my show. This is so hard to explain but I'll try...I lost an employee and its been the WORST spring we've ever had!...
  • 3 weeks from today!

    3 weeks from today!
  • Welcome to the 160's club!!

    Welcome to the 160's club!!
  • Love showin up the big bulkers! Always makes me...

    Love showin up the big bulkers! Always makes me feel bigger for a little while lol
  • Back @ 171.2lbs

    Pull ups
    20
    15


    Chins
    20
    15
  • Yesterday

    Chest @ 169.8lbs


    Bench Press
    275x5
    295x3
    325xNegative


    DB Incline
  • Oh man that looks DELISH!!! Whats the next...

    Oh man that looks DELISH!!!

    Whats the next show? Same fed as the last?!
  • Noice striations in them quads!! ME JELLY!!!

    Noice striations in them quads!! ME JELLY!!!
  • Only 4 weeks from today!! Hope to just lose...

    Only 4 weeks from today!! Hope to just lose another couple lbs and yeah, I think I should look pretty good by then! Thanks brother


    lol no typo!! And i havent squatted heavy in weeks...I was...
  • You are gonna look SICK in 12 weeks....and at...

    You are gonna look SICK in 12 weeks....and at your age, looks like you got quite the future ahead of you!
  • Thanks duder, I hope so!

    Thanks duder, I hope so!
  • Cheeeeeeaaaaaa Booooooooiiiiii

    http://i26.photobucket.com/albums/c136/gymratluke/IMAG0174.jpg
  • Legs @ 170.6

    Squats
    225x20
    275x12
    315x10
    225x20

    SS w/

    Leg Exts
    2platesx15,12,10,15
  • Results 1 to 20 of 100
    Page 1 of 5 1 2 3 4