Search:

Type: Posts; User: AlexSays

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  • Finally out of financial troubles (for now), was...

    Finally out of financial troubles (for now), was seriously making my life crappy

    Fat loss is going more consistently

    Feeling healthier
  • watched a couple of episodes and definitely had...

    watched a couple of episodes and definitely had some serious promise, looked intelligently and stylishly conceived

    may revisit dude cheers
  • Replies
    244
    Views
    13,704

    Today 71.1kg/156.8lb today. Am sort of...

    Today

    71.1kg/156.8lb today. Am sort of hovering a couple of points either side of 71kg, hopefully I'll get a drop soon. I did take my day at maintenance last week and have now decided it is...
  • Replies
    11
    Views
    523

    For a 4'1" female (by this I only mean physically...

    For a 4'1" female (by this I only mean physically and I understand this will hopefully soon change!) body, 1000 calories may not be too low if most of your excess bodyweight is fat (non-metabolic...
  • Total loss since beginning of cut: 13.1kg/28.9lb...

    Total loss since beginning of cut: 13.1kg/28.9lb
    Total lost this thread 3.8kg/8.4lb

    Oct 2: 74.7kg/164.7lb
    Oct 9: Unknown
    Oct 16: 75.1kg/165.5lb
    Oct 23: 73.4kg/161.8lb
    Oct 30: 73.1kg/161.2lb...
  • Lol agree, both with you and your assertion that...

    Lol agree, both with you and your assertion that this must be a first

    Looks closer to 14%
  • Replies
    244
    Views
    13,704

    Haha no real muscle gains, strength is up a...

    Haha no real muscle gains, strength is up a little but that's mainly because I was being so slapdash about lifting before my cut

    Tbh at the moment I'm reaching the end of my tether. I'm finding it...
  • Replies
    244
    Views
    13,704

    71.3kg/157.2lb today! Rest day

    71.3kg/157.2lb today! Rest day
  • Replies
    13
    Views
    1,562

    For a start everything mentioned above ^^ you do...

    For a start everything mentioned above ^^ you do not have the mass to have great abs at any BF

    Secondly you are nowhere near 9% bodyfat. Ignore all bodyfat scales, they are wildly inaccurate. You...
  • Replies
    244
    Views
    13,704

    Today No idea what weight is, likely very...

    Today

    No idea what weight is, likely very high, another field trial binge yesterday!

    Workout

    OHP 47kg/104lb: 5, 5, 5, 5
    Leg elevated pressups BW + 10kg/22lb: 8, 8, 7, 7
    DB upright rows...
  • Sticky: Hmm hard to tell, maybe 40%?

    Hmm hard to tell, maybe 40%?
  • Sticky: 26-28%

    26-28%
  • Sticky: 14-15%

    14-15%
  • Sticky: 18-20%

    18-20%
  • Replies
    2
    Views
    1,140

    This may sound really unhelpful but trust me it...

    This may sound really unhelpful but trust me it is the truth:

    It does not matter

    There are no shortcuts to shredding or any aspects of fitness. Shortcut to shred is a great example of the fact...
  • Makes sense, are there also any decent books out...

    Makes sense, are there also any decent books out there?
  • Replies
    40
    Views
    1,144

    Don't question it, just be happy that garbage is...

    Don't question it, just be happy that garbage is gone
  • Good courses to learn more about investing

    Hi brahs,

    I'll be straight I'm pretty ignorant about investing money and how it all works, how to make good decisions, different markets etc. In fact I'm completely green on all of it.

    I'm at a...
  • Just under $49. Mirin?

    Just under $49. Mirin?
  • Replies
    244
    Views
    13,704

    Was 72kg yesterday, 72.1kg/159lb today. Today is...

    Was 72kg yesterday, 72.1kg/159lb today. Today is rest day but will give update on yesterday:

    Yesterday

    as mentioned 72kg

    workout

    RDL 52kg/115lb
    Hack squat (may replace back squat with...
  • Results 1 to 20 of 96
    Page 1 of 5 1 2 3 4