Search:

Type: Posts; User: MatthewChav

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.42 seconds.

  • Times 1 bro yer .... this sums it up deffo man!

    Times 1 bro yer .... this sums it up deffo man!
  • Replies
    0
    Views
    41

    @ my mush FailedPotential

    In-box us yeah please fam!

    Thanks G
  • Replies
    10
    Views
    276

    Course I flaunt it ....!! I wear a massive...

    Course I flaunt it ....!!

    I wear a massive massive mega sausage 3balling!!
  • Replies
    10
    Views
    276

    Hmm yeah ... sometimes yep!!?? Usualy let it...

    Hmm yeah ... sometimes yep!!??

    Usualy let it run down to my dinkus though tbh!!
  • Replies
    10
    Views
    276

    Yeah okay yeah ..... as long as u fap into...

    Yeah okay yeah ..... as long as u fap into them, do you??!
  • Replies
    10
    Views
    276

    You dune the dead in them???!!!!!

    You dune the dead in them???!!!!!
  • Replies
    10
    Views
    276

    Who here has been - Grey Joggers

    Fapping!!?
  • Hmm but after a Grey joggers Jiz* yer m8!!?

    Hmm but after a Grey joggers Jiz* yer m8!!?
  • Indeed .... like Grey Joggers Fap-ing!!

    Indeed .... like Grey Joggers Fap-ing!!
  • Replies
    1
    Views
    124

    As in like these ...

    As in like these

    https://www.youtube.com/watch?v=vttHqBBdiJk
  • Replies
    1
    Views
    124

    Guy's who wore/wear

    Grey joggers to School in place of your School Trousers is = Alpha As **** yer!!!??
  • Replies
    71
    Views
    2,703

    One of the best ever layers no doubts, even...

    One of the best ever layers no doubts, even though he cheated with his "Hand of God" v England in the 86 WC ... when otherwise we'd of been in the Semis not Argentina, but one of the greatest...
  • Replies
    69
    Views
    2,907

    Lol **In after ur archie Tie pic G!

    Lol

    **In after ur archie Tie pic G!
  • Replies
    69
    Views
    2,907

    There is VDP line here though sadly!!

    There is VDP line here though sadly!!
  • Replies
    69
    Views
    2,907

    Yer we know u are G, we know youa re mate!

    Yer we know u are G, we know youa re mate!
  • Replies
    129
    Views
    5,243

    Very good yeah, how much was it OP??

    Very good yeah, how much was it OP??
  • Replies
    11
    Views
    182

    Just had to have 1 un-fortunatly in some ...

    Just had to have 1 un-fortunatly in some Semi-New shiney Trakkie Bottoms .... it felt amazing (they were so shiney and mulish)!!
  • Replies
    91
    Views
    1,844

    Well .... an even fatter Sausage in my Grey...

    Well .... an even fatter Sausage in my Grey Joggs!!
  • Well I'd term a few non-descript a few years ...

    Well I'd term a few non-descript a few years back after had broken up with a Long Term G/f


    They were'nt even 3 from 10s ... but I'd chat ought up!!
  • AMA - just could'nt rsist the chance to

    Fap up my only other clean pair of Uni Sports Science Degree Course Trakkies 9from 2 pairs)

    Now I'm going to have to risk going in in non-Reg Kit and get points deducted from overall studies -...
  • Results 1 to 20 of 99
    Page 1 of 5 1 2 3 4