Search:

Type: Posts; User: knightofday

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.16 seconds.

  • lold

    lold
  • she got a happy trail bruhs? da fuk maybe dem...

    she got a happy trail bruhs? da fuk

    maybe dem peds got her growing hair like a silverback
  • Replies
    26
    Views
    395

    Funny you say that, Ive thought that for a while...

    Funny you say that, Ive thought that for a while too haha. Thats a bad ass coksucker though!


    I'm betting polish power finally stops Izzy, dont really care who wins I just hope its a good fight
  • racist bigots send over BLM/Anitfa to sort...

    racist bigots

    send over BLM/Anitfa to sort them out
  • The real reason was to break up nuclear families...

    The real reason was to break up nuclear families and break society down, the extra shekels was just a bonus.

    When you get curious and dig deep enough many of the women’s lib movement, cvivil...
  • chit is condensating on my screen bruh. Dude was...

    chit is condensating on my screen bruh. Dude was a beast for real, back before everyone's test levels got wrecked by plastics and estrogens lmao
  • Right. Most of these floozies would be soaking...

    Right. Most of these floozies would be soaking wet if they went on a date with him in regular clothes lulz
  • chits sad man Misc is dead for real

    chits sad man


    Misc is dead for real
  • Yes all of them do. Some of them are sending...

    Yes all of them do. Some of them are sending your dna data to communist china srs


    Cherokee/Blackfoot bruh checking in
  • Replies
    91
    Views
    2,735

    Yep, **** a $20 five guys burger Also, get...

    Yep, **** a $20 five guys burger

    Also, get ready for food prices to inflate across the board fffuuaarrkkk
  • white supremacy caused this, he could have been...

    white supremacy caused this, he could have been obamas son
  • Idk what inflation has been the last year, but...

    Idk what inflation has been the last year, but the 1.x-2% numbers the govt publishes are straight bullchit. They manipulate all kinds of metrics to game the official number down, similar to the...
  • Replies
    25
    Views
    509

    Are you trying to convince us that if the people...

    Are you trying to convince us that if the people that have the power to create currency out of thin air burn down the system, they will not have a replacement ready to replace it? That is illogical...
  • They have no clue that they dodged a tank round,...

    They have no clue that they dodged a tank round, for now. Even so, when the Xiden administration crams it through via executive power or the legislature does (it will haopen), those same people upset...
  • Not far from reality imo, I believe they plan to...

    Not far from reality imo, I believe they plan to steer us into WW3 with China.

    The table is set, anti-China resentment is at an all-time high, and the secret societies predicted three world wars...
  • Replies
    25
    Views
    509

    Correct. This is not an exaggeration, we are at...

    Correct. This is not an exaggeration, we are at war.

    Side note: The World Economic Forum and the Bill and Melinda Gates Foundation did a rehearsal/game planning of the Covid 19 Plandemic, in...
  • Quoted and bolded for truth. We will keep...

    Quoted and bolded for truth. We will keep speaking the truth, even as people try and excuse away blame.
  • The ignorance of his mother is the root of this...

    The ignorance of his mother is the root of this problem, "the school failed him" she claims and ignores the fact that he was late or absent 272 days in three years.

    The education system will only...
  • Indeed there was, in the 90s, but the world has...

    Indeed there was, in the 90s, but the world has learned that was a complete lie and consensus was fabricated.

    Id also peg you for a liberal, not because of a single value but because time and...
  • The Fed is the only thing propping this market...

    The Fed is the only thing propping this market up, they cannot stop or the bubble will pop. This is impossible to sustain, make your money and gtfo.


    Just an uneducated opinion of a random guy
  • Results 1 to 20 of 92
    Page 1 of 5 1 2 3 4