Search:

Type: Posts; User: George2100

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  • I prefer full body because i train every other...

    I prefer full body because i train every other day. The extra recovery helps a lot IMO.
  • Replies
    14
    Views
    639

    Do those in the car on the way home

    Do those in the car on the way home
  • Replies
    14
    Views
    639

    I would probably cut back to 3-4 days per week...

    I would probably cut back to 3-4 days per week tbh. I’ve been lifting 10 yrs on/off and still lift every other day so I can recovery properly and still go balls to the wall on my workout days. If...
  • Replies
    413
    Views
    25,440

    Circuit: 5 rounds Incline db press 5x6@70s...

    Circuit: 5 rounds
    Incline db press 5x6@70s
    Goblet squat 5x6@70
    Db row 5x6@70

    Circuit: 3 rounds
    Ez bar curls 3x15@50
    Ez bar overhead ext. 3x12@50
    ez bar single arm side raise 3x10@20
  • Replies
    413
    Views
    25,440

    Friday 10/01

    Chest/back

    Flat bb press
    3x10@185
    -superset-
    Wide pull-ups
    3x10@BW

    Incline bb press
    3x6@185
  • Replies
    413
    Views
    25,440

    Thursday 09/30

    Side raises
    6x10@20s
    1x10@15s
    1x10x10s
    1x10@7.5s

    Cable curls
    6x10@35
    -superset-
    Rope pushdowns
  • Replies
    413
    Views
    25,440

    Tuesday 09/28

    Lying leg curls (can’t read weight on machine lol)
    5x12/12/12

    Angled leg press
    270x12/12/12
    -superset-
    Leg press calf raises
    270x12/12/12

    HS incline press
  • Replies
    413
    Views
    25,440

    Monday 09/27

    Side raises
    3x12@25s
    -tri set-
    Rear delt fly
    3x12@25s
    -tri set-
    Db shrugs
    3x12@50s

    Ez bar Cable curls
  • Replies
    413
    Views
    25,440

    Sunday 09/26

    Seated hamstring curls
    3x12@110
    -superset-
    Seated leg press
    3x12@190

    Incline db press
    3x12@70s
    -superset-
    Db rows
  • Thanks, I might try to replace RDL’s with...

    Thanks, I might try to replace RDL’s with hyperextentions. RDLs bother my SIJ and I already do 4-5 other hamstring movements
  • Thread: The Jungle

    by George2100
    Replies
    725
    Views
    29,693

    Came in here to tell you that I’m back since...

    Came in here to tell you that I’m back since you’ve been looking for me on my log. Looks like we’ve both been MIA for months lmao
  • Replies
    413
    Views
    25,440

    Friday 09/24

    Heavy Shoulders/ light arms

    Seated db OHP
    45sx8
    55sx8
    65sx8
    75sx8

    Machine side raises
    40x10
  • Replies
    413
    Views
    25,440

    Tuesday 09/21

    AM: shoulders

    Arnold press
    6x12@40s

    Rear delt fly
    6x12@15s

    Cable upright row
    6x12@30
  • Replies
    413
    Views
    25,440

    Monday 09/20

    AM: back

    Pull-ups
    4x12@BW
    1x10@BW
    1x9@BW

    Wide grip pull downs
    8x12@100
  • Replies
    413
    Views
    25,440

    I’m back?

    Chest/biceps

    Incline db press
    65sx10
    75sx10
    90sx10
    45sx20
    -superset-
    Hammer curls (both arms same time)
    25sx10
  • Replies
    413
    Views
    25,440

    Friday 04/16

    Forgot again to post. Here’s yesterday’s workout.

    Push ups 5x30
    -superset-
    Chins 5x12

    Single arm side raises
    4x10@25s

    Band pull-aparts
  • Thread: The Jungle

    by George2100
    Replies
    725
    Views
    29,693

    How are you going to do all that work in one...

    How are you going to do all that work in one session? Lol
    I’d be on the couch the rest of the week. Making my workouts look like utter chit haha
  • Replies
    413
    Views
    25,440

    Wednesday 04/14

    Forgot to upload Wednesday’s workout. Here it is.

    Calf raises (toes in) 3x10@70s
    -superset-
    Calf raises (toes out) 3x10@70s

    Single leg calf raises
    3x10@50s

    Split squats
  • Replies
    413
    Views
    25,440

    I have no idea man haha. Yeah the db presses are...

    I have no idea man haha. Yeah the db presses are going to climb up fast so I might stall on those.
  • Replies
    413
    Views
    25,440

    Monday 04/12

    Feet elevated push-ups 5x27
    -superset-
    Wide grip pull ups 5x12

    Side raises
    4x11@20s

    Rear delt fly
    4x11@25s
  • Results 1 to 20 of 83
    Page 1 of 5 1 2 3 4