Search:

Type: Posts; User: 3maj

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  • Replies
    41
    Views
    1,136

    Lol can't even see the puzzy. Disgusting.

    Lol can't even see the puzzy. Disgusting.
  • Replies
    5
    Views
    191

    Which GPU do you use? What res do you typically...

    Which GPU do you use? What res do you typically play at?
  • You gotta have some serious issues to even think...

    You gotta have some serious issues to even think like this.
  • Replies
    19
    Views
    2,054

    Can't stress this enough. Life changing food prep...

    Can't stress this enough. Life changing food prep simplification.
  • Replies
    132
    Views
    8,680

    So basically you're pulling the tagthesponsor con...

    So basically you're pulling the tagthesponsor con like 5 years after it's been done to death so you can get validation on a dying forum full of incels?

    Reflection time, boyo.
  • Thread: lmfao

    by 3maj
    Replies
    36
    Views
    796

    Murica, not even once.

    Murica, not even once.
  • Replies
    21
    Views
    527

    If he loses Twitter will have a meltdown, then...

    If he loses Twitter will have a meltdown, then become irrelevant.
  • Replies
    56
    Views
    1,962

    Yeah it's not humid, so it's not as bad as it...

    Yeah it's not humid, so it's not as bad as it sounds. However you will fry in direct sun.
  • Replies
    58
    Views
    2,035

    ITT, opie gets completely rekt by an escort. ...

    ITT, opie gets completely rekt by an escort.

    Such is life for timothy.
  • Replies
    4
    Views
    203

    Thanks for the heads up breh.

    Thanks for the heads up breh.
  • The story either resonates with you, or it...

    The story either resonates with you, or it doesn't. Some games in that list had me completely immersed (HZD, TLoU), some had me reaching for my phone with every long, drawn out cutscene leading into...
  • What's there to get? His comment perfectly...

    What's there to get? His comment perfectly addresses OP's "lol at xxx crew" nonsensical statement.
  • They overdesigned the console exterior to...

    They overdesigned the console exterior to distract the players from what are decidedly last-gen looking games. There was nothing in that show which screamed next gen. RDR2 looks better than any game...
  • Replies
    15
    Views
    334

    lel

    lel
  • Replies
    34
    Views
    601

    Er...

    Er...
  • Nice subtle roll bread. OP got miscers right...

    Nice subtle roll bread. OP got miscers right where he wants them frothing at the mouth fantasizing about miles of dink the wife took.

    Tempted to rep, opie.
  • Replies
    65
    Views
    2,236

    Cop shoots unarmed man 6 times

    https://www.washingtonpost.com/nation/2020/06/08/maurice-gordon-shooting-video/

    Just lmao at this third world chithole country.
  • Replies
    21
    Views
    899

    He's exactly as fuked as he should be.

    He's exactly as fuked as he should be.
  • Replies
    7
    Views
    256

    Solid. Go for it.

    Solid. Go for it.
  • Thread: PS4 vs Xbox One

    by 3maj
    Replies
    30
    Views
    1,188

    PC is the best platform if you can afford it/know...

    PC is the best platform if you can afford it/know your way around PCs (although with Steam etc it's pretty much same level of simplicity, and no-one should be computer illiterate).

    XB1/PS4 are...
  • Results 1 to 20 of 92
    Page 1 of 5 1 2 3 4