Search:

Type: Posts; User: KILLdante

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.50 seconds.

  • Replies
    8
    Views
    236

    depends what donuts they use their chicken and...

    depends what donuts they use

    their chicken and waffle sandwich was hot trash
  • Replies
    10
    Views
    301

    ezekiel 25:17

    ezekiel 25:17
  • Nah you can get acne and acne scars on your chest...

    Nah you can get acne and acne scars on your chest and back.
  • wtf of course you can. not every american girl...

    wtf of course you can.

    not every american girl is an airhead valley chick. stop watching the kardashians srs.
  • That's SF. Nowhere near SoCal lmao. If someone...

    That's SF. Nowhere near SoCal lmao.

    If someone poops on the street in SoCal we can just push it into the ocean ayy lmao.
  • Replies
    179
    Views
    4,620

    is this surprising? srs 270lbs vs 230lbs wtf ...

    is this surprising? srs 270lbs vs 230lbs wtf

    was this fight really is wilder's favor?
  • Replies
    179
    Views
    4,620

    wilder may have had too many donuts when he heard...

    wilder may have had too many donuts when he heard fury was 270 lmao
  • no pan pizza wtf

    no pan pizza wtf
  • surprised James Dean hasn't been mentioned

    surprised James Dean hasn't been mentioned
  • https://media2.giphy.com/media/SBI7lnqk2NaA8/giphy...

    https://media2.giphy.com/media/SBI7lnqk2NaA8/giphy.gif?cid=790b7611a3c3467fc8d8771c7f52ce886a535fb33138e5eb&rid=giphy.gif

    praise be to ya'll in the HTC clan
  • https://media.giphy.com/media/7yDthHaq2haXS/200.gi...

    https://media.giphy.com/media/7yDthHaq2haXS/200.gif
  • Replies
    151
    Views
    3,346

    fuking lol people with bulimia? maybe just...

    fuking lol

    people with bulimia? maybe just stop vomiting you child lmao
  • nasty as **** would absolutely snitch on her...

    nasty as ****

    would absolutely snitch on her disgusting ass so me and the boys can have some cake
  • Replies
    27
    Views
    405

    camry or ford fusion

    camry or ford fusion
  • Replies
    47
    Views
    2,026

    Love Boosie to death but he has no idea what he's...

    Love Boosie to death but he has no idea what he's talking about lmao. No doctor is going to cut off a 12 year old's dick.

    Children who want to transition are usually prescribed Lupron, which is a...
  • Replies
    95
    Views
    4,598

    i'm fuking losing it 2 minutes into the vid ...

    i'm fuking losing it 2 minutes into the vid

    this is the most degenerate coomer **** i have ever seen
  • Replies
    139
    Views
    6,792

    https://instagram.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t51.2885...

    https://instagram.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t51.2885-15/e35/18947879_319159775190034_5802478276907630592_n.jpg?_nc_ht=instagram.fhen1-1.fna.fbcdn.net&_nc_cat=1&_nc_ohc=9IyolwFKfzIAX-ImqCK&se=8&oh=9e46f0...
  • Replies
    234
    Views
    13,473

    ???? This isn't even that bad. Just take the...

    ???? This isn't even that bad. Just take the conservative stuff, switch it to liberal/feminist, and you have a deal breaker list for miscers.
  • damn savage af at least tell her your...

    damn savage af

    at least tell her your frustrations if you're gonna respond. i would feel like chit if a girl just ghosted after 5 months.
  • bunch of choppers

    bunch of choppers
  • Results 1 to 20 of 97
    Page 1 of 5 1 2 3 4