Search:

Type: Posts; User: Ricky112

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.28 seconds.

  • http://fatkidatcamp.com/wp-content/uploads/2010/11...

    http://fatkidatcamp.com/wp-content/uploads/2010/11/I-aint-even-excited.jpg

    jk you got me good lol
  • Replies
    8,063
    Views
    442,827

    reps for more like this :D

    reps for more like this :D
  • http://botlbrush.com/blog/wp-content/uploads/2008/...

    http://botlbrush.com/blog/wp-content/uploads/2008/04/depression-from-defence-magazine.jpg
  • no corruption in the american justice system?...

    no corruption in the american justice system? lol.

    http://headnubianincharge.net/wp-content/uploads/2010/10/oj-simpson-jailed.jpg
  • Replies
    59
    Views
    2,322

    point being?

    point being?
  • Replies
    59
    Views
    2,322

    no pics, they don't even want you to rock a cell...

    no pics, they don't even want you to rock a cell phone there
  • Replies
    59
    Views
    2,322

    In my city it's 6 dollars to get in (nice place...

    In my city it's 6 dollars to get in (nice place tbh) and you can sit front row without paying a penny to any stripper..

    Tell the ho's walking around you don't want a lap dance, and if you wanna...
  • Replies
    59
    Views
    2,322

    Strippers bert stare the fuk out of me when they...

    Strippers bert stare the fuk out of me when they come up to me I instantly say ''not interested''

    (no homo, but I'm not working for 3 hours for a lap dance from some ho)
  • I was camping by a river last summer and some...

    I was camping by a river last summer and some French went by in a motor boat and like a 10 year old kid was sitting there smoking, not a single French fuk was given

    My mind was = blown
  • Replies
    15
    Views
    1,103

    op that looks like the lunch of a 90 year old man...

    op that looks like the lunch of a 90 year old man with stomach cancer :p
  • Replies
    72
    Views
    13,860

    I like this one ...

    I like this one

    http://www.hairstylesca.com/images/m04.jpg
  • Replies
    19
    Views
    616

    Good job Japan man for keeping that big ol'...

    Good job Japan man for keeping that big ol' battle rifle! :D
  • Replies
    19
    Views
    1,615

    id suggest getting drunk because the shower after...

    id suggest getting drunk because the shower after your tattoo is pretty painful lol
  • Replies
    21
    Views
    2,334

    Get an M44.. more ''bang'' for the buck :D

    Get an M44.. more ''bang'' for the buck :D
  • Replies
    31
    Views
    1,139

    lol no clue my homosexual friend o **** ya

    lol no clue my homosexual friend


    o **** ya
  • Replies
    31
    Views
    1,139

    i dunno brahhh ...

    i dunno brahhh

    http://2.bp.blogspot.com/_MojqiObU63w/RzuQKyFxG5I/AAAAAAAAAVE/X9VfhTxumtw/s400/Whiskey-Sour.jpg

    whiskey sour
  • Replies
    31
    Views
    1,139

    if you like mint you will like it my gf got me...

    if you like mint you will like it

    my gf got me on to them, if you get fresh mint leaves = heavinly blessed beauty
  • Replies
    63
    Views
    4,066

    unless there is a big dick in the glass while...

    unless there is a big dick in the glass while your drinking it, haters gonna hate
  • We don't have four loko here in Canada but we...

    We don't have four loko here in Canada but we have other flavored beer and the stuff tastes like absolute shiit..

    why dont you just buy some olde english
  • I've applied at some 30 places and haven't had a...

    I've applied at some 30 places and haven't had a single call (seriously, wtf) Wally World called after three days lol
  • Results 1 to 20 of 84
    Page 1 of 5 1 2 3 4