Search:

Type: Posts; User: 1slo5oh

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.15 seconds.

  • Replies
    59
    Views
    1,717

    This..I am talking 5/8 trimmed bush.. keep it...

    This..I am talking 5/8 trimmed bush.. keep it about a 1/2" from the bikini line and fade it down around the lips... HNNNNGGG!!!

    I have literally had so much bald gash shoved in my face I became...
  • Replies
    31
    Views
    855

    You would think so.. but nah... they see that as...

    You would think so.. but nah... they see that as extra shady , you get tossed right in there with the kid touchers and known rapist
  • Replies
    31
    Views
    855

    As dumb as I think $hit like that is , its a fkn...

    As dumb as I think $hit like that is , its a fkn thing!

    When I was single most of my photos on my social media were me out with friends , pics of the few big vaca's I took , & my kid...

    I met...
  • Poll: Pretty much this AF... That said I would...

    Pretty much this AF...

    That said I would scrounge up as much cash as you possibly can and find some to buy out right... doesn't have to be the most glamorous thing on the road. Just reliable...
  • Replies
    4
    Views
    212

    Personally... I am all about that no car/truck...

    Personally... I am all about that no car/truck payment time so I drive the absolute $hit out of all of my daily commuters.

    That said I would keep the truck... drop the $1400 to fix it since...
  • My company built a new office about 2 years ago...

    My company built a new office about 2 years ago and they actually put a pretty legit gym in... yeah... If I want to train at work it has to be in the A.M. before anybody gets here otherwise people...
  • To be honest you would have to be a pretty salty...

    To be honest you would have to be a pretty salty mthrfkr to even consider it IMO...

    I just walked into every relationship thinking she has probably done all the same degenerate $hit I have done ,...
  • Young brahs will throw shade at stretching but...

    Young brahs will throw shade at stretching but you mthrfkrs get old and get back at me... lol


    "long is strong"-Bill Goldberg

    I dont necessarily have a routine per say but I will spend 10-15m...
  • Houston holds the fkn superbowl of street racing...

    Houston holds the fkn superbowl of street racing every year... TX2K

    While its technically a "sanctioned event" at HRP , the real action happens when they close the gates at night... We are talking...
  • Replies
    11
    Views
    366

    Yeah the 6.0 / 4L80 combo is where its at if you...

    Yeah the 6.0 / 4L80 combo is where its at if you do any kind of towing , not to mention parts are cheap and plentiful should you have any problems... The 5.3l / 4l60 is fine for daily driving and...
  • Replies
    23
    Views
    675

    Well its kind of damned if you do and damned if...

    Well its kind of damned if you do and damned if you dont in that situation...


    If you are already a fat body then baggy clothes will only make you look fatter and sloppier...

    On the other...
  • Replies
    11
    Views
    366

    I have had a couple 2005-2006 Chevrolet 1500 HD's...

    I have had a couple 2005-2006 Chevrolet 1500 HD's that were absolute work horses... not sure how old of a vehicle you are looking for but those come factory with 6.0L / 4L80 and can handle pretty...
  • Replies
    18
    Views
    315

    No , phaggot!!

    No , phaggot!!
  • I dont know where you live... but can I drive it?...

    I dont know where you live... but can I drive it? lol...

    Please?
  • Replies
    49
    Views
    3,001

    I lived down the street from her once upon a...

    I lived down the street from her once upon a time... 2008ish... Drop dead fkn gorgeous IRL when she wasn't even trying
  • I mean I cant say that I haven't done it......

    I mean I cant say that I haven't done it... lol...especially if you are just out there having fun , fk it!!
  • To a certain extent mileage doesn't scare me.. I...

    To a certain extent mileage doesn't scare me.. I have taken several vehicles well over 200k miles using them to commute

    What I deem worthy to buy would be heavily dictated by price first and...
  • Honestly you must not spend too much time on the...

    Honestly you must not spend too much time on the streets of Mexico...

    I just assume everybody is lying and has at least double what they say they do... as a matter of fact I have had the same...
  • Thread: Mustang Crew

    by 1slo5oh
    Replies
    4,363
    Views
    705,029

    Ceratec didn't help mine but makes me feel a...

    Ceratec didn't help mine but makes me feel a little better about abusing it like a red headed step child … lol
  • ZERO fkn dollars... why would anybody pay for...

    ZERO fkn dollars... why would anybody pay for that stupid $hit?
  • Results 1 to 20 of 96
    Page 1 of 5 1 2 3 4