Search:

Type: Posts; User: Muzzlrpress

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 1.52 seconds.

  • Replies
    55
    Views
    960

    Just Googled Oh fuk

    Just Googled

    Oh fuk
  • Replies
    55
    Views
    960

    Damn, yall act like most dogs are vicious cat...

    Damn, yall act like most dogs are vicious cat killers.
  • Replies
    39
    Views
    630

    I dont normally get DLC most of the time, so I'm...

    I dont normally get DLC most of the time, so I'm not sure. I here ds2 has different movement. Is that the case with the updated versions?
  • Replies
    41
    Views
    627

    This.

    This.
  • Replies
    39
    Views
    630

    There are optional ones. Near the beginning of...

    There are optional ones. Near the beginning of the game, I burned an hour trying to kill one thinking I needed to to progress in the story. Find out later I didn't even have to do the fight, and it's...
  • Replies
    39
    Views
    630

    Go buy it right ****ing now Jesus H Christ...

    Go buy it right ****ing now

    Jesus H Christ that last boss.

    Sekiro is almost the opposite of teh Souls games. Instead of defense and waiting for the right moment, you are forced to be aggressive...
  • Sushi restaurants have dress codes? Dafuq?

    Sushi restaurants have dress codes? Dafuq?
  • Replies
    39
    Views
    630

    How is demon compared to dark souls?

    How is demon compared to dark souls?
  • Replies
    39
    Views
    630

    Lmao. Didn't know it was seen as a hard boss....

    Lmao. Didn't know it was seen as a hard boss. Only took 3 tries.
  • Thanks mane!

    Thanks mane!
  • kgn7oR-NdDo

    kgn7oR-NdDo
  • Replies
    39
    Views
    630

    I'm looking forward to that. I've heard about it....

    I'm looking forward to that. I've heard about it. I enjoy non jump scare horror. That uneasy feeling you get with it.

    Stole your thread OP
  • Replies
    40
    Views
    1,383

    https://media1.tenor.com/images/75d5c4a39b04b5ded5...

    https://media1.tenor.com/images/75d5c4a39b04b5ded5f1b6a4a95d3f6c/tenor.gif?itemid=5760311
  • lol @ tradies srs

    lol @ tradies srs
  • Replies
    39
    Views
    630

    Ok, so I think I'm through the worst of em. That...

    Ok, so I think I'm through the worst of em. That fukkin cathedral door werewolf was the worst. Just beat BSB, so idk if the woods are after that.
  • Replies
    39
    Views
    630

    Terrible with jump scares man. Managed to beat...

    Terrible with jump scares man. Managed to beat DS3, even Nameless King, but so far BB has been trying to give me mini heart attacks everywhere.
  • Replies
    39
    Views
    630

    After I stop being a pussy and finish bloodbourne

    After I stop being a pussy and finish bloodbourne
  • He copes by fukking her brains out

    He copes by fukking her brains out
  • Thnaks brohams! ^^ Just for you I'm gonna...

    Thnaks brohams! ^^


    Just for you I'm gonna print out the lyrics and do the whole thing
  • You only had 4 claws eh? Will do today ...

    You only had 4 claws eh?
    Will do today

    Hell yeah, Vegas
  • Results 1 to 20 of 91
    Page 1 of 5 1 2 3 4