Search:

Type: Posts; User: Sam98372

Search: Search took 0.00 seconds.

  • Holy crap. Checked out your profile....

    Holy crap. Checked out your profile. Impressive!!!! Really well rounded and balanced muscular body. Definitely badass.

    I’m hoping that my cut will be successful, I was lucky that this years cut I...
  • Good points. It’s been a while since I’ve been...

    Good points. It’s been a while since I’ve been under 12%bf (2013) when I was still hitting it hard in the army. I find it very difficult finding someone to compare with,

    My body is interesting. ...
  • I’m actually 29... not sure why it says I’m 49...

    I’m actually 29... not sure why it says I’m 49 lol yeah, I had worked out all my life but hit a bad part of my life in 2014 and stopped working out until this year. Everything went into atrophy and I...
  • How many of you successfully dropped almost 10% bf in one cut season??

    Sup dudesss...

    Curious how many of you were successfully able to drop 10% in bf mass in one cut.

    I’m about to go into my second cut, it’ll last me 6 months or less, depending how I feel about...
  • Copy that. Thank you for the advice.

    Copy that. Thank you for the advice.
  • Hence why there is a few phases... when I stall,...

    Hence why there is a few phases... when I stall, calories get lowered..
  • Oh man I understand. Last year I had few phases...

    Oh man I understand. Last year I had few phases during my cut to keep my metabolism in overdrive so I wouldn’t stall, my trainer is precise with his cutting plan. Let’s hope for the best
  • Sticky: I’m currently sitting at 216, I’m 5’7 my DEXA...

    I’m currently sitting at 216, I’m 5’7 my DEXA scans all showed 23.5-24%, my bones weigh 7ibs hahaha but I would have fun seeing what everyone else thinks based off of my pictures on my profile.
    ...
  • Yeah, thanks for the reply bud. Do you...

    Yeah, thanks for the reply bud.

    Do you usually base all your opinions off of your own experience?

    I easily dropped my fat% in only 3.5-4 months this year by 12%, and I was maybe 85%...
  • Dude. Stop being hard on yourself. At least you...

    Dude. Stop being hard on yourself. At least you are doing it and not wasting your time. But, you have to realize it is going to take years for you to be close to being truly happy with yourself......
  • Lee Priest is a badass. I feel like him in his...

    Lee Priest is a badass. I feel like him in his off-season weight right now 😂 very discouraging, however I’m very concentrated on the mirror. When I cut this year I dropped to 186ish with 21.4%bf, and...
  • Oh totally understandable, you either bulk or...

    Oh totally understandable, you either bulk or cut. I’ve been only clean bulking since August 1st. About to finish off my bulk and maintain several weeks, then start cutting down. Can’t lose fat...
  • Out of curiosity, why’s that?

    Out of curiosity, why’s that?
  • We will see what happens next year. I have an odd...

    We will see what happens next year. I have an odd way of storing fat, most of it goes right to my abdominal and sides, some on the inner leg, and then filling it the serrations etc. I remember when I...
  • Yes sir!! We will see what happens, we can only...

    Yes sir!! We will see what happens, we can only dream and work harder right !? Haha
  • That’s the goal... but that may not happen for a...

    That’s the goal... but that may not happen for a loooooong time, or with some extra help.

    Right now I’m sitting at 216 with 24%bf. I’m estimating that the DEXA scan was a bit on the higher side...
  • Hey man; I appreciate the estimate. I had a DEXA...

    Hey man; I appreciate the estimate. I had a DEXA scan done, several scans. All read 24.2%bf, I’m aiming for about 175-180 with 6-9%bf by next summer.
  • Hell yeah man. My first cut was successful, I...

    Hell yeah man. My first cut was successful, I dropped about 45ibs in 4.5 months, it was nuts. I kept up on around 270-290g of protein everyday to try and salvage as much muscle as possible, I’m now...
  • Hey dudes... I’m about to get into my second cut... 216ibs

    Hey guys!!!

    I’m currently sitting at 216.5ibs, I’m 5’8 and according to my DEXA scan I did today, I’m 24%bf. Not ideal. Most of it is around my waist and inside/back/ some chest.

    How feasible...
  • Results 1 to 19 of 19