Search:

Type: Posts; User: SteezeFactory

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.30 seconds.

  • Kyle Tucker batting cleanup today, hnggghhhh....

    Kyle Tucker batting cleanup today, hnggghhhh. Didn't know dusty had the mental capacity to put a young prospect/player in a position to succeed.



    Guess black lives dont matter in Canadeh,...
  • Sup big dawg hope all is well. Pretty sure we...

    Sup big dawg hope all is well. Pretty sure we just pushed the money to next season, so this year is meaningless for the A-League more or less.
  • All good, Hazen took one of the worst farms in...

    All good, Hazen took one of the worst farms in the league and got it into the top 5-10 in just a few years. The Braves will no longer be fleecing us.
  • Because if there's one thing the Mariners FO and...

    Because if there's one thing the Mariners FO and management knows about, it's winning baseball...Mariners confirmed the Baconators of the MLB.

    And I hope Lewis continues to hit well for Kelenic's...
  • I didn't even know you had Lewis until you pimped...

    I didn't even know you had Lewis until you pimped him ITT lol. Doesn't matter who had him, I would have made fun of his gawdy k-rate and babip to start the year if someone else toted him. He's got a...
  • Aren’t you some kind of math nerd? Dat der small...

    Aren’t you some kind of math nerd? Dat der small sample size. A .270 average over a sustained period with a 38% k rate is gonna be tough. Nearly half his ABs he doesn’t even put a ball into play.
  • Shane Bieber is kind of really good at throwing a...

    Shane Bieber is kind of really good at throwing a baseball

    27:1 K:BB in 14ip 🐐
  • Got my test back, negatory.

    Got my test back, negatory.
  • Took a rona test this morning. Think if I get a...

    Took a rona test this morning. Think if I get a negative result I can fill in for Soto?

    Still had a sore throat this morning + small fever (99.6) so figured might as well get one. Fever is gone,...
  • I'm guessing he's got his flow back? Long hair...

    I'm guessing he's got his flow back? Long hair taking the pitching world by storm, everyone's rocking it now. Mullets making a come back too.
  • Damn son. I was just goin for odds on a + or -...

    Damn son. I was just goin for odds on a + or - test. Das harsh.
  • Oh yeah, wokeup with a sore throat this morning....

    Oh yeah, wokeup with a sore throat this morning. RIP.

    Bacon want to set the opening line for me having dat der rona? Let's get some betting action in here.
  • Was a fun 3 days boys, cya next year maybe!

    Was a fun 3 days boys, cya next year maybe!
  • I’m on my phone and use the desktop browser so I...

    I’m on my phone and use the desktop browser so I have to click to load images and knew that was coming lol
  • 6 K’s in 11 AB’s. That’s gonna age real nice like.

    6 K’s in 11 AB’s. That’s gonna age real nice like.
  • Probably you being allowed within 300 feet of a...

    Probably you being allowed within 300 feet of a school
  • Jinxed madbums CY, RIP

    Jinxed madbums CY, RIP
  • Moncada for AL MVP Bieber Fever AL CY ...

    Moncada for AL MVP

    Bieber Fever AL CY

    MadBum rebounds with the NL CY



    Fukk u m8, didn’t even know he was a legit prospect until ole steezy snagged him. 3 K’s today, wonder if he will...
  • Vegas doesnt accept ramen noodles and therefore...

    Vegas doesnt accept ramen noodles and therefore odds are not accepted, but if Soroka pulls a sub 2 ERA out of his ass with a minimum of 180ip I'll find a way to ship a box of ramen to your cardboard...
  • Boyo tryin to flip me OFers that are gonna be...

    Boyo tryin to flip me OFers that are gonna be 34-35 in the next season that actually matters/counts aint gonna land you a future 40/40 club member. He's gonna be partying with Barry and Jose Canseco.
  • Results 1 to 20 of 100
    Page 1 of 5 1 2 3 4