Search:

Type: Posts; User: George2100

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  • Replies
    401
    Views
    19,135

    Friday 04/16

    Forgot again to post. Here’s yesterday’s workout.

    Push ups 5x30
    -superset-
    Chins 5x12

    Single arm side raises
    4x10@25s

    Band pull-aparts
  • Thread: The Jungle

    by George2100
    Replies
    699
    Views
    22,776

    How are you going to do all that work in one...

    How are you going to do all that work in one session? Lol
    I’d be on the couch the rest of the week. Making my workouts look like utter chit haha
  • Replies
    401
    Views
    19,135

    Wednesday 04/14

    Forgot to upload Wednesday’s workout. Here it is.

    Calf raises (toes in) 3x10@70s
    -superset-
    Calf raises (toes out) 3x10@70s

    Single leg calf raises
    3x10@50s

    Split squats
  • Replies
    401
    Views
    19,135

    I have no idea man haha. Yeah the db presses are...

    I have no idea man haha. Yeah the db presses are going to climb up fast so I might stall on those.
  • Replies
    401
    Views
    19,135

    Monday 04/12

    Feet elevated push-ups 5x27
    -superset-
    Wide grip pull ups 5x12

    Side raises
    4x11@20s

    Rear delt fly
    4x11@25s
  • Replies
    401
    Views
    19,135

    Yeah I started easy on that superset so that I...

    Yeah I started easy on that superset so that I can add a rep every session for a long time. I’m doing that with all my exercises l, feels good lol
  • Replies
    401
    Views
    19,135

    Friday 04/09

    Feet elevated push ups 5x26
    -superset-
    Wide grip pull ups 5x11

    Side raises
    4x10@20s

    Rear delt flys
    4x10@25s
  • Replies
    401
    Views
    19,135

    Yeah I’m loving the push ups and pull ups. My...

    Yeah I’m loving the push ups and pull ups. My joints feel so good. No more aches!
  • Replies
    401
    Views
    19,135

    Wednesday 04/07

    Db calf raises (toes out)
    3x15@65s

    Db calf raises (toes in)
    3x15@65s

    Single leg calf raises
    3x15@45

    Split squats
  • Das not it

    Das not it
  • Replies
    401
    Views
    19,135

    It was a good time! Yup, training at home....

    It was a good time!

    Yup, training at home. Just dumbbells and a pull up bar lol. I like it so far.
  • Replies
    401
    Views
    19,135

    Monday 04/05

    Feet elevated push ups 5x25
    -superset-
    Wide grip pull-ups 5x10

    Side raises
    4x15@15s

    Rear delt fly
    4x15@20s
  • Replies
    39
    Views
    650

    Fish oil and curcumin might help with joint...

    Fish oil and curcumin might help with joint inflammation. I do 50 broomstick dislocates a day and my shoulders have never felt better. Started doing it last summer. Shoulders were all achy before that
  • Eh...not even worth thinking about tbh

    Eh...not even worth thinking about tbh
  • Replies
    72
    Views
    1,388

    Only acceptable if I’m drunk and alone and no one...

    Only acceptable if I’m drunk and alone and no one knows except the misc lol
  • Or we could just fly away in the chopper! Lol

    Or we could just fly away in the chopper! Lol
  • Replies
    35
    Views
    1,190

    Lol cope

    Lol cope
  • Replies
    401
    Views
    19,135

    Friday 03/26

    Alright now I’m really on that home gym time. Ill only be using a pull up bar and dumbbells from now through summer. Tired of driving to my actual home gym so I made a little set up in the backyard. ...
  • Replies
    401
    Views
    19,135

    Wednesday 03/24

    Chest/back/biceps

    Giant set:
    5 rounds:

    Feet elevated push ups x20

    Wide grip pull ups x10

    Db curls 35sx10
  • Replies
    401
    Views
    19,135

    Yesterday’s workout

    Forgot to post this last night.

    Giant set:
    5 Rounds:

    Squats 135x15

    Calf raises 135x20

    Db shoulder press 55sx15
  • Results 1 to 20 of 96
    Page 1 of 5 1 2 3 4