Search:

Type: Posts; User: wings_unhinged

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.44 seconds.

  • Replies
    41
    Views
    862

    The "Stone Cold special" they did a few months...

    The "Stone Cold special" they did a few months back was embarrassing and that's the last time I saw a somewhat full show. The constant grunting, groaning, screaming, and cheesy smack talk during the...
  • Replies
    18
    Views
    553

    Lmao Bayley is champ because Charlotte can't...

    Lmao

    Bayley is champ because Charlotte can't just hold the belt all the time.
  • That an MS170? Nice little saw, not too heavy....

    That an MS170? Nice little saw, not too heavy. Great for Antifa bums.
  • Replies
    21
    Views
    749

    Yep!

    Yep!
  • So he's the new Warrior. Acts like a trailblazer...

    So he's the new Warrior. Acts like a trailblazer and gets no respect. Lmao. Goldberg was awesome in his day though.
  • Their Arkham games weren't based on the Nolan...

    Their Arkham games weren't based on the Nolan films. I doubt this game has anything to do with the Snyder inspired trainwreck.
  • Pretty much what it boils down to. If I can log...

    Pretty much what it boils down to. If I can log in and kill something, I'm happy.

    But yeah, this chit pisses me off. Assassin's Creed is riddled with it. Issue is if you say ANYTHING, you're...
  • Replies
    21
    Views
    749

    Before my time, but RIP. I think the only match...

    Before my time, but RIP. I think the only match of his I saw was with 'Taker at one of the big PPVs. Can't imagine it was easy working in the eighties with that gimmick.
  • I am literally and mentally preparing to leave...

    I am literally and mentally preparing to leave this thread.
  • Have we really fallen this far.

    Have we really fallen this far.
  • They probably believe in that old, spherical...

    They probably believe in that old, spherical earth BS too. NWO man wtf
  • Dude threw himself into a window to get away from...

    Dude threw himself into a window to get away from the cops probably.
  • Just compare 2008 Joe Biden to 2020 Joe Biden: ...

    Just compare 2008 Joe Biden to 2020 Joe Biden:

    89FbCPzAsRA
  • The amount of times Trump simply pretended he...

    The amount of times Trump simply pretended he hadn't heard follow-up questions or didn't address a comment was dizzying. We all have our off days, I suppose?
  • Replies
    186
    Views
    4,960

    "in her privates" Brah it's a doll.

    "in her privates"

    Brah it's a doll.
  • Replies
    67
    Views
    1,390

    We're not. Don't worry about the fearmongering. ...

    We're not. Don't worry about the fearmongering.

    Someone will win and the next 4 years will be followed by a huge amount of bitching. It's the American way.
  • Replies
    68
    Views
    1,051

    Strong concern for what others do with their free...

    Strong concern for what others do with their free time.
  • Because most religious people in the West where...

    Because most religious people in the West where you live are Christian?

    Naturally you are going to have more to say about a hands-y preacher down the road than anyone else.
  • Replies
    256
    Views
    4,423

    Lol I caught that too. I would have accepted...

    Lol I caught that too.

    I would have accepted Trump's explanation about how he hopes "everyone does well", but we know that isn't the case. He talks so much chit about people both on social media...
  • The MSM benefits even more when a particular...

    The MSM benefits even more when a particular network "wins" the loyalty of a group because they feel like they can serve you heavily-biased information with total impunity. They're all awful in this...
  • Results 1 to 20 of 96
    Page 1 of 5 1 2 3 4