Search:

Type: Posts; User: BlackScorpio91

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.21 seconds.

  • Yeaaaaah no wonder you guys struggle. ...

    Yeaaaaah no wonder you guys struggle.

    Objective minded people will realize I'm right. Being bold does work 100% of the time, even if you get rejected cause you don't waste time. And LMAO on going...
  • Not true. Women like boldness...well real women....

    Not true. Women like boldness...well real women.

    If you're dealing with manipulative women in their late teens to early 20s, of course they ain't gonna like boldness but a real woman who likes you...
  • So? Even of it does, if you know what you're...

    So?

    Even of it does, if you know what you're doing you can still seduce her into hooking up. That's if she's interested; if not then she'll make up some excuse to not have you come over. I don't...
  • True. You always gotta initiate it.

    True.

    You always gotta initiate it.
  • Just cause a woman invites you to her place...

    Just cause a woman invites you to her place doesn't mean or guarantee sex is gonna happen. What you should have did was made it crystal clear the only reason you wanted to go to her place was to hook...
  • Replies
    6,043
    Views
    163,889

    That's too much bs drama for me.....I'll go NC if...

    That's too much bs drama for me.....I'll go NC if I was you.
  • Replies
    6,043
    Views
    163,889

    Of course if you haven't gotten any in a minute,...

    Of course if you haven't gotten any in a minute, you're gonna bust in that amount of time, even if it's a butter face or fat woman.
  • Replies
    6,043
    Views
    163,889

    Alot of women do give bad dating advice but...

    Alot of women do give bad dating advice but you're the exception I give you that.
  • Replies
    6,043
    Views
    163,889

    I'm surprised that Legz gives decent dating...

    I'm surprised that Legz gives decent dating advice for a woman :D
  • For Bigs....this wasn't scripted as you can tell...

    For Bigs....this wasn't scripted as you can tell but I don't care.

    https://voca.ro/lGBaJvSfheN
  • Yeah none of what he says has anything to do with...

    Yeah none of what he says has anything to do with him irl....
  • Replies
    6,043
    Views
    163,889

    I've hesitated too, every guy has but to beat...

    I've hesitated too, every guy has but to beat approach anxiety you just have to do it, even if you embarrass yourself as even though you're hoping for a positive experience. It might not go how you...
  • Replies
    6,043
    Views
    163,889

    I've felt sparks before with women and I'm 28 so...

    I've felt sparks before with women and I'm 28 so it's possible but nowadays I develop more of a lust for a woman (til she turns me off somehow) then an infatuation or love.

    However every guy is...
  • This. Should have told her you wanted to fuk...

    This.

    Should have told her you wanted to fuk her so if she was playing you, she would have rejected you sooner and you wouldn't have wasted your time.
  • Replies
    6,043
    Views
    163,889

    Ok.

    Ok.
  • Now when you went to your birth country, did you...

    Now when you went to your birth country, did you go to any major cities? If you did...that may prove your point. If you went to like a village then you should stfu and explore your options.
  • Then do something about it then like possibly go...

    Then do something about it then like possibly go to another country on vacation and try to get lucky....if you got a good personality as you claim then you should have some success like otaku does...
  • Yeah same thing with me and if I were to live in...

    Yeah same thing with me and if I were to live in Wisconsin instead of Illinois.

    And also true with the second comment of yours. Not every chick is gonna date a hood rat and nor every hood dude is...
  • Yeah I've been in jail myself briefly so I...

    Yeah I've been in jail myself briefly so I understand what you went through. I never really wanted to kill myself but I have went through my dark times myself.

    Luckily for me my conviction doesn't...
  • If your job is decent and your friends are great,...

    If your job is decent and your friends are great, why talk about killing yourself?
  • Results 1 to 20 of 98
    Page 1 of 5 1 2 3 4