Search:

Type: Posts; User: Iluvmud

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  • Replies
    5
    Views
    377

    In for the luls..... ...

    In for the luls.....

    https://pbs.twimg.com/media/EUkGOX0XsAMMgFp?format=jpg&name=small
  • while writing another album with her bro

    while writing another album with her bro
  • Thread: Wood u smash?

    by Iluvmud
    Replies
    37
    Views
    928

    It's like...... yes I would........ but.............

    It's like...... yes I would........ but.......... no....... no I wouldn't.





    but I bet she'd be a fun ride..... so yes
  • Replies
    470
    Views
    67,480

    Yeah, at my last gym had a guy literally taking...

    Yeah, at my last gym had a guy literally taking vids of some of the craziest chit Ive ever seen..... fool doing kneeling dumbbell presses....... on a friggin balance ball!
  • Yeah know the feeling.... had my last scoop in a...

    Yeah know the feeling.... had my last scoop in a shaker that I was to use at the gym before quarantine so figured Id drink it after my workout last night... was kinda a game of "wth protein is in...
  • Replies
    470
    Views
    67,480

    no chit!!!! Samwe here.... body sore AF and was...

    no chit!!!! Samwe here.... body sore AF and was embarrassed cause 75lb dumbbells were kicking my ace on dumbbell presses.... 40lb decrease from March........ thats A LOT! Had to join a new gym and...
  • Replies
    75
    Views
    3,537

    one plays sports one plays with himself..........

    one plays sports one plays with himself..........
  • Replies
    22
    Views
    407

    you dont need them... ill gladly share them...

    you dont need them... ill gladly share them
    https://live.staticflickr.com/65535/49720193698_c40b746e32_c.jpg
    https://live.staticflickr.com/65535/49720418841_d5aa0d6e77_b.jpg...
  • Replies
    470
    Views
    67,480

    MERRY Xmas all!! not sure why i come on and...

    MERRY Xmas all!!

    not sure why i come on and see my Avi has been changed.....


    oh well
  • Replies
    216
    Views
    3,784

    He’s red

    He’s red
  • Replies
    5
    Views
    166

    Well well well... look what the cawk dragged in.

    Well well well... look what the cawk dragged in.
  • Replies
    65
    Views
    3,793

    Yeah.... Why I like taking Xtend and other EAAs...

    Yeah.... Why I like taking Xtend and other EAAs during workouts is I usually lift for 2-2.5hrs when I go...... made an effort to shorten it and only got it down to an hour and 45min... so not sure...
  • I must have that old school mentality cause ...

    I must have that old school mentality cause

    https://www.threadbombing.com/data/media/2/neggedopcommunitylol.gif
  • Hey.... what about that lemonade shake that they...

    Hey.... what about that lemonade shake that they make at Chick Fil-a........ if that could be replicated....... HHHHHHHHHNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGG
    ...
  • lol nice bump was still gonna come in and...

    lol nice bump

    was still gonna come in and comment The Sixth Sense.... lol
  • Replies
    65
    Views
    3,793

    Yup, hour time slots. das it. the locker rooms...

    Yup, hour time slots. das it. the locker rooms will also be closed... so you better arrive good and ready. Another reason I want to find another gym.
  • Replies
    74
    Views
    2,317

    On spread.... legit lol'd

    On spread.... legit lol'd
  • Replies
    38
    Views
    1,219

    Isnt this the dude that brags about buying all...

    Isnt this the dude that brags about buying all this expensive chit but is a bartender?
  • Makes ya wonder how the hell he’s green...

    Makes ya wonder how the hell he’s green...
  • Replies
    33
    Views
    2,024

    why does that look like a friggin doll???

    why does that look like a friggin doll???
  • Results 1 to 20 of 89
    Page 1 of 5 1 2 3 4