Search:

Type: Posts; User: Trapstar4.4

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.74 seconds.

  • Hopefully no pivoting because it's too late for...

    Hopefully no pivoting because it's too late for that. Gotta go all in on the current strategy. Hopefully he goes nuts on stage

    I hate trump and that is my opinion
  • Replies
    11
    Views
    247

    365 days Lmao damn dude that's some good...

    365 days

    Lmao damn dude that's some good campaign content for the opposition
  • Replies
    23
    Views
    539

    You got a web cam? If so, pm me. I think I can...

    You got a web cam? If so, pm me. I think I can help.
    I have to see what you workin with first. We can't do jobs if you don't have a good toolbox
  • Sticky: Beaches from Miami up to Volusia county are closed

    Beaches from Miami up to Volusia county are closed
  • Sticky: Yeah we are kinda faking it. Might as well be...

    Yeah we are kinda faking it. Might as well be real with ourselves srs

    I'm thinking about my day tomorrow. So I can't go to the beach but I can go to a restaurant, drink/eat whatever as long as I...
  • Sticky: We are a month out before the kids go back to...

    We are a month out before the kids go back to school and accelerate the spread .

    How many people are we testing per day? Why is this so hard for us?
  • U wat? If you're in the middle of crowds without...

    U wat? If you're in the middle of crowds without a mask then you're an idiot full stop. Herman Cain is no exception. especially since he is a public figure. Great job ol' herm
  • Oohh that's the ticket. Say it wit ya chest...

    Oohh that's the ticket. Say it wit ya chest trump!
    Put on the damn mask

    Although he might want to speak with his base who are out there taking shts on grocery store floors in protest against...
  • Its not about the rally..that photo shows the...

    Its not about the rally..that photo shows the lifestyle that he chose through this thing. And now he is paying the price. Whether he contracted it during that event is not the point . That photo...
  • Sticky: I am now in Miami for the next month and so far I...

    I am now in Miami for the next month and so far I feel more comfortable here than I do in Georgia. Masks are mandatory In this city and people seem to be abiding by it. At least in my area. I went to...
  • God damn idiot taking up another hospital bed...

    God damn idiot taking up another hospital bed over blatant stupidity.
    See that sht through and say fck the hospital
  • Gotta make the virus disappear bro

    Gotta make the virus disappear bro
  • Thread: Covid bs

    by Trapstar4.4
    Replies
    37
    Views
    765

    thats fine but you are opting for shut down...

    thats fine but you are opting for shut down because thats exactly whats going to happen. they dont judge the need for shut down based on death rate.
    just giving you facts. you'll need to direct...
  • Replies
    109
    Views
    2,645

    yeah the way to go is cut trump in favor of...

    yeah the way to go is cut trump in favor of holding the senate. if his numbers continue to sink, the senate will start discussing this amongst themselves.
  • At this point why not just fire his entire...

    At this point why not just fire his entire administration and "go it alone" ?
  • Sticky: This is a short sighted take The public won't...

    This is a short sighted take
    The public won't win that battle because the govt will pull business licenses to shut them down if they don't comply. Some of y'all seem to think the public can stop a...
  • Sticky: Let the people run public health policy? That's...

    Let the people run public health policy? That's some fantasy Land sht right there. This argument doesn't matter anyway because it will never happen.. we are on course for fall shutdown and the public...
  • Trump tweeted at Roger ailes today. The dementia...

    Trump tweeted at Roger ailes today. The dementia argument won't work. Actually running the country would be a sound strategy
  • Sticky: open what up? we're already open. in fact, some...

    open what up? we're already open. in fact, some states are at the beginning of closing back down.

    if youre against social distancing then you are opting for fall shutdowns. whether you realize it...
  • Replies
    63
    Views
    2,577

    oooh son, might as well start working on baked...

    oooh son, might as well start working on baked bean sammich recipes
  • Results 1 to 20 of 96
    Page 1 of 5 1 2 3 4