Search:

Type: Posts; User: AMeyer9

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.49 seconds.

  • Replies
    42
    Views
    1,099

    If Rodgers was as bad as you all say, he wouldn't...

    If Rodgers was as bad as you all say, he wouldn't be living in your head rent free.
  • Replies
    89
    Views
    1,197

    Lmao, no. Definitely one of the, if not the,...

    Lmao, no.

    Definitely one of the, if not the, ugliest QB's though.
  • Replies
    17
    Views
    610

    Or both, you big dum ogre

    Or both, you big dum ogre
  • How to ensure vhagar stops by your thread: Talk...

    How to ensure vhagar stops by your thread: Talk about Tom Brady or Aaron Rodgers
  • https://cdn.discordapp.com/attachments/77698019794...

    https://cdn.discordapp.com/attachments/776980197949177866/802264010292068422/loser.png
  • Replies
    30
    Views
    895

    Imagine having the same IQ as mbison and only...

    Imagine having the same IQ as mbison and only coming to these forums talking about another man 24/7

    Phaggot
  • Replies
    30
    Views
    895

    Imagine any of those QBs riding the back of that...

    Imagine any of those QBs riding the back of that defense. Ez claps
  • Replies
    7,747
    Views
    105,567

    PI on an uncatchable ball lmfao. Boy does that...

    PI on an uncatchable ball lmfao. Boy does that sound familiar.

    Brady must let Goddell cuck his wife. This script is getting repetitive.
  • Replies
    18
    Views
    461

    nah fam.

    nah fam.
  • Replies
    18
    Views
    461

    Yeah I use this thing called Google, takes a...

    Yeah I use this thing called Google, takes a whopping few seconds to right click and hit "copy image address"
  • Replies
    18
    Views
    461

    I have no idea why you're so enamored with...

    I have no idea why you're so enamored with another man's sexuality, kind of concerning. But since you're into that, here's some spank bank material.
    ...
  • Replies
    18
    Views
    461

    Yawn. Get some new material.

    Yawn. Get some new material.
  • Replies
    26
    Views
    782

    Kay Adams is life.

    Kay Adams is life.
  • Replies
    26
    Views
    782

    Because we have things called dentists in the US

    Because we have things called dentists in the US
  • Remember, its been two weeks since he scored 38.

    Remember, its been two weeks since he scored 38.
  • Can't you fgts just make an official Tom Brady...

    Can't you fgts just make an official Tom Brady circle jerk thread instead of making 5 threads a day? it's getting a little creepy.
  • Gotta score 36+ to beat the Chiefs, can't see the...

    Gotta score 36+ to beat the Chiefs, can't see the ol noodle arm doing it.
  • She'd **** his brains out if she got the chance...

    She'd **** his brains out if she got the chance lets be real.
  • Replies
    22
    Views
    489

    So.... you're stupid.

    So.... you're stupid.
  • Replies
    22
    Views
    489

    Considering contracts exist; Kirk, Rodgers, and...

    Considering contracts exist; Kirk, Rodgers, and Goff are all locks in the NFCN. And Foles will be the starter for the Bears unless they make a huge trade. But trading for Watson would look even worse...
  • Results 1 to 20 of 100
    Page 1 of 5 1 2 3 4