PDA

View Full Version : New ThermoLife board rep B B B B



dito
07-26-2006, 08:15 PM
Bootysweat!

Welcome to the team.

Booty was selected because she is sexy, nice, and helpful.

Coulaid
07-26-2006, 08:16 PM
Congrats Ms. New Booty!

nni
07-26-2006, 08:16 PM
congrats!

TinyMan
07-26-2006, 08:16 PM
Good job booty! Although I could just say that in the Thermo room..

(and nice catch dito ;))

deserusan
07-26-2006, 08:17 PM
WOW!!!!! You picked a truly good natured person. She's easy on the eyes too! :) Any pics?

Elliptical Envy
07-26-2006, 08:17 PM
Every company needs a little bit of Booty :) Congrats to ya!

vegHead
07-26-2006, 08:18 PM
YEAH BOOTY, congrats

CanadaBBOY
07-26-2006, 08:18 PM
Yei Yeai!

Welcome to the jungle Ms. Sweat :)

sword_
07-26-2006, 08:23 PM
WOW congrats Boots! :D

Younglifter16
07-26-2006, 08:29 PM
congrats :)

Boots
07-26-2006, 08:29 PM
Thanks for the warm welcome!!!

Tarkana
07-26-2006, 08:32 PM
Congrats Ms. New Booty!
lolz, booty booty booty booty booty everywhere.
i wonder if everyone got that.

anyways congrats!!!

I know thermolife was in desperate need of more reps :p

cervasa1977
07-26-2006, 08:34 PM
congrats booty very nice addition :)

dito
07-26-2006, 08:36 PM
This means everyone needs to go to ThermoChat for the hazing!

Boots
07-26-2006, 08:41 PM
This means everyone needs to go to ThermoChat for the hazing!
:eek:

dwm230000
07-26-2006, 09:24 PM
Congrats Booty!

NATHAN518
07-26-2006, 09:35 PM
congrats booty:)

Boots
07-26-2006, 09:37 PM
congrats booty:)

Thank You!

Twin Peak
07-26-2006, 09:46 PM
Shocking! Scandelous!

Congrats Boots.

Bloute
07-26-2006, 09:53 PM
Congrats Booty !

Nathan1
07-26-2006, 09:58 PM
I know thermolife was in desperate need of more reps :p


Everyone wants 'The Booty'!!


:D

Glad to have ya Bootysweat! :)

jdiritto
07-26-2006, 09:58 PM
good pick thermo

Coulaid
07-26-2006, 10:02 PM
Booty... will you be in any of the ads?

no_strain_no_ga
07-26-2006, 10:15 PM
This won't take any love life away from me and Booty, will it?

Good job Booty! I think I would had been a beter rep. I have a better booty than her.

deserusan
07-26-2006, 10:17 PM
Does this mean you will have a kissing booth at the expos?

Boots
07-26-2006, 10:20 PM
Does this mean you will have a kissing booth at the expos?
:eek: LMAO Des!


No Strain -- lol & Thank You

Coulaid -- I think they have much better looking people to do that! lol

Bloute-- Thank You :)

Twin Peak --lmao! ;)

Nathan -- Thank You

Thanks again to everyone for the warm weclome. :)

martel04
07-26-2006, 10:21 PM
congrats booty. nathan1 grow up

Stonecoldtruth
07-26-2006, 10:23 PM
Congrats Booty, I think you'll improve the thermo team on many standpoints.. friendliness, team morale, hotness level :D

SCT

jmil
07-26-2006, 10:24 PM
Congrats Booty, well deserved! :)

sublimejeh
07-26-2006, 10:24 PM
yay booty! You deserve it! PS- haven't talked to ya in a while, I gotta work on that haha

kendog
07-26-2006, 10:27 PM
b00ty b00ty b00ty

Boots
07-26-2006, 10:33 PM
Congrats Booty, I think you'll improve the thermo team on many standpoints.. friendliness, team morale, hotness level :D

SCT
Awww Thanks SCT! :)


Thanks Martel :) lol @ grow up!

Jmil --Thank You

Sub --Yeah its been way too long. Hope all is well & Thank You

Stonecoldtruth
07-27-2006, 07:46 AM
Bump for the morning crowd, she has not been welcomed enough :D

sawastea
07-27-2006, 07:47 AM
**I quickly glanced in here to see if there were any pictures. Didn't find anything, so I'm off to another thread**

sawastea
07-27-2006, 07:47 AM
Congrats :D

40-Yard Dash_2
07-27-2006, 07:54 AM
That's great to hear Bootysweat. Congrats!!!

TE
07-27-2006, 07:56 AM
**I quickly glanced in here to see if there were any pictures. Didn't find anything, so I'm off to another thread**
I can send you some. ;)


Congrats Booty!!

Blap Blaow
07-27-2006, 08:02 AM
that's great Booty- congrats!!

Now here's a hyper cheerleader;
http://img332.imageshack.us/img332/2025/cheertc7.gif

391rippy
07-27-2006, 08:42 AM
:)

dito
07-27-2006, 09:22 AM
booty booty booty
can't you see
sometimes your words just hypnotize me

sjl25
07-27-2006, 10:07 AM
Bootysweat!

Welcome to the team.

Booty was selected because she is sexy, nice, and helpful.

Congratulations Booty!


('Bout time Thermolife got a decent rep!)


:p J/K

arose70
07-27-2006, 11:02 AM
Congrats Booty :D!

Boots
07-27-2006, 11:49 AM
**I quickly glanced in here to see if there were any pictures. Didn't find anything, so I'm off to another thread**

:eek: HAHA!!

They are in my journal saw!

Thanks!



Awww SCT thanks again! :o


Blap you always come up with the cutest icon/smiley/pics. Thank You!!! :)

sjl25 :D haha ... Thanks!

Boots
07-27-2006, 11:51 AM
I can send you some. ;)


Congrats Booty!!
ROFL orly? Shhhhh..... ;)

Thank You! TE


391 rippy-- :)


Dito -- LMAO You're nuts! :D

40 -- Thank You :)

cxm
07-27-2006, 12:01 PM
Congrats booty! :) You will make an awesome rep, stay away from dito he likes hump legs.

Boots
07-27-2006, 12:15 PM
Congrats booty! :) You will make an awesome rep, stay away from dito he likes hump legs.
Thank You CXM -- I shall try my best!

HAHA Yes I know! :D ;)

bbl off to catch some sun :)

ddawg91
07-27-2006, 12:21 PM
Congrats Booty, you will do a great job for ThermoLife and and helping out on the forum.

now they need to get you a ThermoLife baby-t for pics!!!

SPACECLOWN
07-27-2006, 12:27 PM
Great choice Thermo and congrats booty!

Boots
07-27-2006, 03:08 PM
Congrats Booty, you will do a great job for ThermoLife and and helping out on the forum.

now they need to get you a ThermoLife baby-t for pics!!!
Thanks ddawg that means alot coming from you!

lol yeah that would be great! :D

spaceclown -- Thank You! :)

Elliptical Envy
07-27-2006, 04:29 PM
:D Your name still offends me Booty.

Nathan1
07-27-2006, 05:17 PM
Congratulations Booty!


('Bout time Thermolife got a decent rep!)


:p J/K

*removes sjl25's video from signature*




:p

Boots
07-27-2006, 05:39 PM
:D Your name still offends me Booty.

I'm very sorry! :p

BiggJohn
07-27-2006, 05:49 PM
Cool, I'm not the FNG of reps anymore. Congrats Booty!

Boots
07-27-2006, 05:57 PM
Cool, I'm not the FNG of reps anymore. Congrats Booty!
Thank you BiggJohn :) FNG?

BiggJohn
07-27-2006, 06:10 PM
Thank you BiggJohn :) FNG?

F@^king new guy (or girl). ;>

Boots
07-27-2006, 06:11 PM
F@^king new guy (or girl). ;>
Oh OK

lol :D

2pounds
07-27-2006, 06:36 PM
congrats babe


got any nudes?:D

deserusan
07-27-2006, 06:38 PM
Booty for MOD!!!!

Boots
07-27-2006, 08:20 PM
congrats babe


got any nudes?:D

Thank You!

You already know the answer to that 2lbs! silly :rolleyes: :D



Des -- LMAO! :D

meanmo
07-27-2006, 08:22 PM
Thank You!

You already know the answer to that 2lbs! silly :rolleyes: :D



Des -- LMAO! :D


congrats boots!

warriors
07-27-2006, 08:25 PM
To all you other TL reps be sure to proof read anything booty is wanting to post before she does. We all know how spasmatic her typing can be :D :p

Seroph4x
07-27-2006, 08:26 PM
congrats

you are truly a asset to the board. your a very nice, attractive young lady that is also knowledable.

you desearve this very much and good luck

Boots
07-27-2006, 08:32 PM
To all you other TL reps be sure to proof read anything booty is wanting to post before she does. We all know how spasmatic her typing can be :D :p

OMGROFL!!! HAHA very sad...but true!


That is all....



MO -- Thank You! :)


Seroph -- Awww Thank You... that was very sweet. :o

NumberTwentyTwo
07-27-2006, 09:52 PM
Congrats Boots :)

Thermoreppin :cool:

Boots
07-27-2006, 10:03 PM
Congrats Boots :)

Thermoreppin :cool:

Thank You #22 :)

MCWTRAINER
07-27-2006, 10:35 PM
Congrats Booty!

ddawg91
07-27-2006, 11:26 PM
Thanks ddawg that means alot coming from you!

lol yeah that would be great! :D



You are more then welcome, and thank you! :D

Travis71902
07-28-2006, 01:22 AM
Congrats!

If BootySweat had an evil twin would her name be "SwampAss"? :p

IntensityX
07-28-2006, 01:30 AM
Congrats ThermoBooty :D

Joel
07-28-2006, 01:45 AM
Congratulations but I am still offended by your nic :(

NATHAN518
07-28-2006, 02:25 AM
To all you other TL reps be sure to proof read anything booty is wanting to post before she does. We all know how spasmatic her typing can be :D :p

LOL...very true:D

IntensityX
07-28-2006, 03:15 AM
Congratulations but I am still offended by your nic :(

We all know that you get offended by women's butts that's why you stick with kissing guy's butts like BK :p

deserusan
07-28-2006, 03:34 AM
Rumour in the Thermochat is that at the Olympia the Thermolife booth is going to be a stage with a stripper poll, some chairs, and Van Halen playing really loud. Dito will be there jizzmopping up after all the guys watching the Thermettes strut their stuff. The question is will Booty get on stage?

Boots
07-28-2006, 05:48 AM
Congratulations but I am still offended by your nic :(

Why Thank You Joel ... sorry :p


MCW :) Thanks You!


NATHAN -- LMAO


Ash --Thank You!


Intensity -- Thank You!


ddawg -- Aww Thanks again!


Travis -- HAHA!! Umm.. hmmm.. not sure? :D

Boots
07-28-2006, 05:51 AM
We all know that you get offended by women's butts that's why you stick with kissing guy's butts like BK :p
:eek:

Boots
07-28-2006, 05:52 AM
Rumour in the Thermochat is that at the Olympia the Thermolife booth is going to be a stage with a stripper poll, some chairs, and Van Halen playing really loud. Dito will be there jizzmopping up after all the guys watching the Thermettes strut their stuff. The question is will Booty get on stage?

:eek: *faints*



LMAO you all are CRAZY!!! :p

UberBerzerker
07-28-2006, 08:16 AM
this rumor is dead. Ron wouldn't give me enough cash to buy new sequin nuthugger marblesacks...so it's off. plus I still got swelling in my ankle so stillettos are def. out.

sorry guys.


des - you can still stuff my undies with cash though if you want...just no touching the goods like last time, k?

:D

TimoteoS
07-28-2006, 08:26 AM
:eek: *faints*



LMAO you all are CRAZY!!! :p
Good, Ill be looking forward to see you up there :)


Thermolife- whats the current ETA on ebol?

391rippy
07-28-2006, 08:51 AM
Thermolife- whats the current ETA on ebol?
not soon enough

Boots
07-28-2006, 09:12 AM
this rumor is dead. Ron wouldn't give me enough cash to buy new sequin nuthugger marblesacks...so it's off. plus I still got swelling in my ankle so stillettos are def. out.

sorry guys.


des - you can still stuff my undies with cash though if you want...just no touching the goods like last time, k?

:D

:eek: Oh Dear Lord.... *faints again*

nick912
07-28-2006, 09:33 AM
Awesome Booty! Congrats on the new position

Boots
07-28-2006, 10:05 AM
Awesome Booty! Congrats on the new position
Hey Nick :)

Thank You!!!

punksurfer024
07-28-2006, 10:27 AM
congrats!!

Boots
07-28-2006, 11:01 AM
congrats!!
Thank You!

Congrats to you & your wife!

TimoteoS
07-28-2006, 12:13 PM
Good Luck Booty...
Thats all I got to say ;)

TheGreekGod
07-28-2006, 12:57 PM
Well, I guess a blind squirrel can find a nut every now again. :D

Congrats Booty!

BTW- you'll have that pic in about a week. ;)

Boots
07-28-2006, 01:04 PM
Well, I guess a blind squirrel can find a nut every now again. :D

Congrats Booty!

BTW- you'll have that pic in about a week. ;)

HAHA well ... I dont know what to say about the "blind squirrel" comment!?! :o except B*STARD! :D

Thank You!

Well its about damn time! Its only been 3 months! :rolleyes:

TheGreekGod
07-28-2006, 01:06 PM
HAHA well ... I dont know what to say about the "blind squirrel" comment!?! :o except BASTARD!

Thank You!

Well its about damn time! Its only been 3 months! :rolleyes:

Well, we know how long that I've been waiting for that special pic of you.

Boots
07-28-2006, 01:06 PM
Good Luck Booty...
Thats all I got to say ;)

Thank You! :)

Boots
07-28-2006, 01:07 PM
Well, we know how long that I've been waiting for that special pic of you.
:eek: *knows nothing* :confused:

no_strain_no_ga
07-28-2006, 05:46 PM
Will ThermoLife need any testers to test Bootysweat? If so, I'm all in!

E-Go
07-28-2006, 06:01 PM
Well, we know how long that I've been waiting for that special pic of you.
Appartently you havn't seen the webcam show o.O

IntensityX
07-28-2006, 09:23 PM
Will ThermoLife need any testers to test Bootysweat? If so, I'm all in!

Sorry you gotta be at least 18 to test that out :D

punksurfer024
07-28-2006, 09:33 PM
Will ThermoLife need any testers to test Bootysweat? If so, I'm all in!

wow, thats all i can say is just...........wow

Boots
07-28-2006, 09:49 PM
Will ThermoLife need any testers to test Bootysweat? If so, I'm all in!
:eek: BEHAVE YOURSELF!

Nathan1
07-28-2006, 10:23 PM
who the heck would vote this thread 1 star?

buncha tools.

warriors
07-28-2006, 10:29 PM
who the heck would vote this thread 1 star?

buncha tools.


nah tools dont have fingers nor know how to use the internet :D

Travis71902
07-28-2006, 11:30 PM
nah tools dont have fingers nor know how to use the internet :D


Funny thing is #22 used to be in the list in your sig and now hes a rep. Ohhhhhhhhhhhhh The irony!

Boots
07-29-2006, 09:13 AM
nah tools dont have fingers nor know how to use the internet :D
They dont? :confused:

E-Go
07-29-2006, 09:22 AM
nah tools dont have fingers nor know how to use the internet :D
Unless they are a hoe! (Double Entradre!!!)

Boots
07-29-2006, 01:41 PM
Unless they are a hoe! (Double Entradre!!!)
ROFL!!! :D

Clever!

ab-swing asianbabe
07-29-2006, 05:51 PM
heya bootyy!! err.. little late but congrats!!! :D :D :D definitely a hot addition :p

deserusan
07-29-2006, 05:53 PM
heya bootyy!! err.. little late but congrats!!! :D :D :D definitely a hot addition :p

You should see her Avatar on the Thermo forum....hubba hubba! :)

Boots
07-29-2006, 06:15 PM
heya bootyy!! err.. little late but congrats!!! :D :D :D definitely a hot addition :p
Hey girl :)

Aww Thanks so much!



Des ... LOL Glad ya like it! ;)

ab-swing asianbabe
07-29-2006, 06:17 PM
You should see her Avatar on the Thermo forum....hubba hubba! :)

its quite the
:eek:

hehehe yep *thumbs up to booty*

Boots
07-29-2006, 06:20 PM
its quite the
:eek:

hehehe yep *thumbs up to booty* hehe .. thanks ;)

You should come to thermochat :) After you register.. you will see at the top "flash chat". I'm there now :)

ab-swing asianbabe
07-29-2006, 06:24 PM
hehe see you there ;)

Boots
07-29-2006, 06:27 PM
hehe see you there ;)
:D

fitnfirm
07-30-2006, 12:29 PM
Ok so now maybe she is ThermoBooty :D


Congratulations Booty :D


I did not see this before!

Boots
07-30-2006, 06:57 PM
Ok so now maybe she is ThermoBooty :D


Congratulations Booty :D


I did not see this before!

LOL :D


Thank You! :)