PDA

View Full Version : Anthony Barr for MVP



dizzin9
10-15-2017, 11:52 AM
Thoughts?

Vhagar
10-15-2017, 11:53 AM
pls go

dizzin9
10-15-2017, 12:20 PM
pls go

He's having one hell of a season so far

Jaydawg08
10-15-2017, 12:21 PM
OP is a confirmed low IQ phaggot

YoungMetro24
10-15-2017, 07:09 PM
Imagine being a Steelers fan and making a "Bernard Pollard for MVP" thread in September of 2008. Same situation here for non-Packers NFC fans.

Upshall18
10-15-2017, 07:11 PM
Lol typical ViQueens fan

heyquikquestion
10-15-2017, 07:12 PM
Imagine being a Steelers fan and making a "Bernard Pollard for MVP" thread in September of 2008. Same situation here for non-Packers NFC fans.

Bernard Pollard was GOAT Patriot killer

WhoWasFeel
10-15-2017, 07:17 PM
https://www.askideas.com/media/37/Funny-Laughing-Gif-Picture.gif

JmanTheJuiceman
10-15-2017, 07:52 PM
Hell of a linebacker, really likes to go downhill and just blow plays up

YOTTO
10-15-2017, 08:01 PM
Guy isn't even a top 3 player on his own defense. Maybe if you stuck around a whole season you'd realize this.

OP will disappear again when his team crumbles again

https://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=173142571&pagenumber=

drock2190
10-15-2017, 08:04 PM
Guy isn't even a top 3 player on his own defense. Maybe if you stuck around a whole season you'd realize this.

OP will disappear again when his team crumbles again

https://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=173142571&pagenumber=

Well his team does have 5 pro bowlers from last year.

Now if he was on the Packers...

dyee4613
10-15-2017, 08:22 PM
This is gross. It sucks one of the top players in the league went down. Have some class.

YOTTO
10-15-2017, 08:29 PM
Mike Daniels >>> Barr

drock2190
10-15-2017, 08:34 PM
Mike Daniels >>> Barr

True, but after that Barr is better then anyone in the Puckers defense.

dizzin9
10-16-2017, 07:12 AM
Hell of a linebacker, really likes to go downhill and just blow plays up

He's got those explosive, collar poppin' moves.

Berts
10-16-2017, 09:36 AM
Stand up blue "collar" kinda guy!

DreamerCut
10-16-2017, 09:38 AM
He's got those explosive, collar poppin' moves.

https://media.tenor.com/images/facafdd931b60210e2149a5898eb9c8d/tenor.gif

YOTTO
01-21-2018, 05:32 PM
Is the MVP even playing today?

beer n brats
01-21-2018, 05:58 PM
Thoughts?


He's got those explosive, collar poppin' moves.


Stand up blue "collar" kinda guy!

how is the NFCCG working out for you guys? ahahahahahahahahahahahaha

number 1 defense they said. mike zimmer they said.

where is your shytty Anthony ''Roseanne'' Barr now phaggots? ahahaha LMFAO

Slamt
01-21-2018, 05:59 PM
how is the NFCCG working out for you guys? ahahahahahahahahahahahaha

number 1 defense they said. mike zimmer they said.

where is your shytty Anthony ''Roseanne'' Barr now phaggots? ahahaha LMFAO

busy getting stiff armed by a rookie UDFA player corey clement

YOTTO
01-21-2018, 06:00 PM
Nevermind there he is with a Cheapshot after the play :mjlol:

dizzin9
01-21-2018, 06:31 PM
how is the NFCCG working out for you guys? ahahahahahahahahahahahaha

number 1 defense they said. mike zimmer they said.

where is your shytty Anthony ''Roseanne'' Barr now phaggots? ahahaha LMFAO

https://u.cubeupload.com/dizzin9/packers2017season.jpg

beer n brats
01-21-2018, 06:38 PM
Guess which NFL team this season:

> Won against the Saints
> Lost to the Panthers
> Started 2-2 in the regular season, only lost once since
> Lost Week 14, on the road
> Has a defensive minded head coach
> Has a current starting QB in the top 3 in Total QBR

LMAO loving this chokejob!!!! 38-7

Still
Keep
On
Losing




http://www.reactiongifs.us/wp-content/uploads/2015/04/aaron_rodgers_cheesehead_shrug.gif

dizzin9
01-21-2018, 06:44 PM
LMAO loving this chokejob!!!! 38-7

Still
Keep
On
Losing




http://www.reactiongifs.us/wp-content/uploads/2015/04/aaron_rodgers_cheesehead_shrug.gif

https://i.imgur.com/oqhgQ.gif

beer n brats
01-21-2018, 07:16 PM
https://i.imgur.com/oqhgQ.gif

SKOL to the Bow---

https://packers.timesfour.com/fileSendAction/fcType/0/fcOid/471649920904635256/filePointer/474042557305211689/fodoid/474042557305211685/imageType/LARGE/inlineImage/true/viking%20choke.jpg



https://www.mercurynews.com/wp-content/uploads/2017/04/aaronrogers2.jpg?w=620