PDA

View Full Version : Clemson down 21-7 going to get upset by Pitt HAHAAHAHAH



Capitilist
11-12-2016, 01:26 PM
finally. THey've been getting by week after week. Should have 4 losses.

They are sorry AF!!

ColdSteelToFace
11-12-2016, 01:28 PM
it was a td for clem. 14-14

iZZmatic
11-12-2016, 01:29 PM
Fail thread.

This may be a stretch (hehe), but I'm guessing... 58-0.

TheStove123
11-12-2016, 01:29 PM
Great thread OP

Jhuth13
11-12-2016, 01:40 PM
Pitt fan here. No way they stay close the whole game.

No secondary - as soon as Pitt fails to score a TD on a possession, its game over because they wont stop Clemson.

DeshaunWatson
11-12-2016, 02:22 PM
As long as DW4 is our QB, we won't lose in the regular season.

kyleTX
11-12-2016, 02:29 PM
Pitt's offense is damn good, I haven't watched them at all this year. Good smart qb and beast rb, smart play calling. Entertaining game especially when u got the Over

OneWayFS
11-12-2016, 02:31 PM
Lmao at this chit. Trying to be like 2014 FSU

I want Clemson in the CFP but let's be real Michigan or Bama and probably Washington (we'll know after USC) would run the train on them

DeshaunWatson
11-12-2016, 03:15 PM
These refs have kept Pitt in the game. No bias, but these calls are atrocious.

Capitilist
11-12-2016, 03:17 PM
These refs have kept Pitt in the game. No bias, but these calls are atrocious.

and what about the call on the FB on the huge Dalvin COok run that would have finished the game you punk.

nc state whooped your ass.

pitt is whooping your ass LMAO.

face it you're done. you are a **** TEAM.

DeshaunWatson
11-12-2016, 03:21 PM
no complaining after the 100 yard TD was overturned with no evidence of him breaking the plane with the ball.
Pitt should be up 2 touchdowns

Wot? He was 100% in LOL


and what about the call on the FB on the huge Dalvin COok run that would have finished the game you punk.

nc state whooped your ass.

pitt is whooping your ass LMAO.

face it you're done. you are a **** TEAM.

9-0, about to be 10-0

iZZmatic
11-12-2016, 03:22 PM
no complaining after the 100 yard TD was overturned with no evidence of him breaking the plane with the ball.
Pitt should be up 2 touchdowns
Lmao you're trolling hard as fuk.

Edit: inb4refsextendanotherpittdrive

iZZmatic
11-12-2016, 03:26 PM
all I want is 1 top 10 upset today is that so much to ask for >:^(
Washington plays later on tonight bud. :)

DeshaunWatson
11-12-2016, 03:26 PM
all I want is 1 top 10 upset today is that so much to ask for >:^(

You're going to get it. USC>Wash

woody19
11-12-2016, 03:29 PM
Washington plays later on tonight bud. :)


You're going to get it. USC>Wash

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/51/1c/ba/511cbaf52a15b323ff0def5907988157.jpg

DeshaunWatson
11-12-2016, 03:31 PM
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/51/1c/ba/511cbaf52a15b323ff0def5907988157.jpg

I c u fam.

iZZmatic
11-12-2016, 03:33 PM
Not gonna lie, I'm surprised the refs didn't try to extend Pitts drive again.

woody19
11-12-2016, 04:00 PM
What a stupid decision.

iZZmatic
11-12-2016, 04:00 PM
What a stupid decision.
Yup, no idea why he didn't just run it.

Edit: omfg refs again.

DeshaunWatson
11-12-2016, 04:03 PM
holy **** these refs suck dick.

Capitilist
11-12-2016, 04:06 PM
holy **** these refs suck dick.

your defense is trash lmao pitt dropping 40+ on you phaggots.

you should be out of the top 25 that's how bad you are. trash.

DeshaunWatson
11-12-2016, 04:07 PM
your defense is trash lmao pitt dropping 40+ on you phaggots.

you should be out of the top 25 that's how bad you are. trash.

i just watched a DB 3 feet away from his WR get flagged for holding. Every bad call has been on 3rd down to extend drives. That is how Pitt has scored every TD.


edit: makes sense, 1 ref graduated from South Carolina

iZZmatic
11-12-2016, 04:07 PM
your defense is trash lmao pitt dropping 40+ on you phaggots.

you should be out of the top 25 that's how bad you are. trash.
58-0.

mk8
11-12-2016, 04:12 PM
Watson has made terrible decisions pretty much all season. It makes me sad.

woody19
11-12-2016, 04:14 PM
Auburn goes down

OK st looking like they will survive because tech missed an xp lol

DeshaunWatson
11-12-2016, 04:23 PM
RIP Clemson.

isp
11-12-2016, 04:23 PM
Going for it there was dumb as hell. Dabo deserves to lose for that

woody19
11-12-2016, 04:25 PM
Going for it there was dumb as hell. Dabo deserves to lose for that

Na if you can't get 1 yd in two tries you don't deserve it

DeshaunWatson
11-12-2016, 04:26 PM
This game was lost by the bullchit holding call that our DB was 3 feet away from their WR.

Swept
11-12-2016, 04:26 PM
Watson has 70 attempts LMAO

woody19
11-12-2016, 04:27 PM
This game was lost by the bullchit holding call that our DB was 3 feet away from their WR.

Kicker is shook

Edit: well damn. Upset Saturday it is

iZZmatic
11-12-2016, 04:27 PM
I honesty can't believe the didn't run it up the middle..

mk8
11-12-2016, 04:28 PM
Lol @ Dabo and Lol @ Watson.

You dummies lost it single handedly.

AriGhold
11-12-2016, 04:29 PM
Play with fire week after week eventually you get burnt

WHChampion
11-12-2016, 04:29 PM
Just lmao @ a kicker named "Blewitt" making a clinch winning kick against rank 2 team.

ColdSteelToFace
11-12-2016, 04:29 PM
As long as DW4 is our QB, we won't lose in the regular season.

lol

XFactah416
11-12-2016, 04:29 PM
holy moly..

it's too bad auburn just **** the bed because that was clemson's marquee OOC win.

YesWayNoWeigh
11-12-2016, 04:29 PM
This game was lost by the bullchit holding call that our DB was 3 feet away from their WR.daddy DW!!! Lmfao

woody19
11-12-2016, 04:29 PM
#Clemsoning

Clne12
11-12-2016, 04:29 PM
Damn dabo that 4th and one call...

Capitilist
11-12-2016, 04:30 PM
Dabo sweeny awful coach

****tty coach is paying players to come ot clemson

ty based sweeeny

iZZmatic
11-12-2016, 04:31 PM
Yikes that play calling on 3rd and 4th.

buckeyenutz
11-12-2016, 04:31 PM
It also took 4 Clemson turnovers in the redzone to let Nc St stay in that game.


Maybe I'm missing some context here--but the last I checked, mistakes like turning the ball over (a lot, in the red zone) are still leveraged when measuring how good a team is overall. Sure, being able to overcome those adversities are important too; but, the errors shouldn't be discounted. If not mitigated, mistakes like those will eventually cost a game.

;)


:o

UGK4lyfe
11-12-2016, 04:31 PM
lol lets be serious they should've lost the NC State game too. They were bound to lose one sooner or later.

tng83
11-12-2016, 04:32 PM
As long as DW4 is our QB, we won't lose in the regular season.

Lmfao

buckeyenutz
11-12-2016, 04:32 PM
This game was lost by the bullchit holding call that our DB was 3 feet away from their WR.

Because the three interceptions had nothing to do with it :D

CobyWan
11-12-2016, 04:33 PM
As long as DW4 is our QB, we won't lose in the regular season.


lolololololol

Jhuth13
11-12-2016, 04:33 PM
Here in Pittsburgh, we have a term for Pitt losing close games when they have a chance.... "Pitting"

This is the first time all season they didnt completely fall apart at the end of a game. Kinda sucks we lost a lot of close games or we'd have a pretty good season going with this win.

ko5567
11-12-2016, 04:33 PM
Going for it there was dumb as hell. Dabo deserves to lose for that

No, it was a good call. Their defense was getting chit on and kicking a fg was out of the question.

isp
11-12-2016, 04:34 PM
lol lets be serious they should've lost the NC State game too. They were bound to lose one sooner or later.
Pretty much

tng83
11-12-2016, 04:34 PM
This game was lost by the bullchit holding call that our DB was 3 feet away from their WR.

A block in the back and 2 holdings on Alabama, on the only TD play, didnt get called. Get over it. Clemson and Auburn down. LSU are the only real Tigers!!

SomeGuyHear
11-12-2016, 04:34 PM
Real talk, will Clemson still make playoffs?

OneWayFS
11-12-2016, 04:34 PM
Haha cucked by an unranked team

You guys are still going to playoffs tho provided you win out but you'll be playing bama for sure now lmao

YesWayNoWeigh
11-12-2016, 04:35 PM
As long as DW4 is our QB, we won't lose in the regular season.i guess you can say daddy DW















































Blew it

http://3.bp.blogspot.com/-ArgWWt00_v8/Tws1UK8vr6I/AAAAAAAADGI/n5_r1Xaofqg/s1600/horatio.jpg

gxs27
11-12-2016, 04:35 PM
hehe

DeshaunWatson
11-12-2016, 04:36 PM
Win out and we take the #4 spot against Bama anyways.

isp
11-12-2016, 04:37 PM
No, it was a good call. Their defense was getting chit on and kicking a fg was out of the question.

I tuned in kind of late so maybe you're right, but how was their defense getting chit on? Last TD for Pitt wasn't very convincing to me. It took a pick from Watson returned for like 60 yards then refs keep the drive alive for a TD + failed 2pt convert.

tng83
11-12-2016, 04:37 PM
Win out and we take the #4 spot against Bama anyways.

And get smoked.

iZZmatic
11-12-2016, 04:38 PM
I tuned in kind of late so maybe you're right, but how was their defense getting chit on? Last TD for Pitt wasn't very convincing to me. It took a pick from Watson returned for like 60 yards then refs keep the drive alive for a TD + failed 2pt convert.
Pitt was doing their thing of course, but the refs kept converting 3rd downs for them.

DeshaunWatson
11-12-2016, 04:39 PM
I tuned in kind of late so maybe you're right, but how was their defense getting chit on? Last TD for Pitt wasn't very convincing to me. It took a pick from Watson returned for like 60 yards then refs keep the drive alive for a TD + failed 2pt convert.

This was the one where our DB was 3 feet away on that holding call. Just lol. Refs literally extended majority of their 3rd down drives.



Win out and we are #4. We will be the best #1 loss team in country with a conference championship.

mk8
11-12-2016, 04:46 PM
Win out and we take the #4 spot against Bama anyways.not without help

DeshaunWatson
11-12-2016, 04:48 PM
not without help

How so? UL won't get in, no ACC championship. Loser of tOSU/UM is out. (They won't put in both teams)

A conference championship is heavily graded.

Clne12
11-12-2016, 04:54 PM
How so? UL won't get in, no ACC championship. Loser of tOSU/UM is out. (They won't put in both teams)

A conference championship is heavily graded.

If UL loses tonight it isnt a stetch they'd put both OSU/Mich if OSU wins out and when they play its close.

DeshaunWatson
11-12-2016, 04:55 PM
If UL loses tonight it isnt a stetch they'd put both OSU/Mich if OSU wins out and when they play its close.

They would not put in 2 B1G teams. Again, the committee grades the conference championship to a higher standard. I am not worried srs.

XFactah416
11-12-2016, 05:18 PM
I would be very curious what would happen if Michigan lost to Ohio State on the last play of the game type of scenario.

Sure, Michigan wouldn't be a conference champion but realistically they've been dominating all of their opponents this year and also have a pretty good OOC win in Colorado.

If Clemson doesn't get their **** together and look impressive it'd be pretty bad because Auburn was going to be their best OOC win and that's going to be dampered now since they're gonna get steamrolled at Alabama and the coastal winner just **** the bed this week again (UNC or VT).

Most likely Clemson will still probably make it if they win out but jesus they've looked pretty poor.

mk8
11-12-2016, 05:32 PM
How so? UL won't get in, no ACC championship. Loser of tOSU/UM is out. (They won't put in both teams)

A conference championship is heavily graded.I just worry that if Washington, Bama, and Michigan take care of business, that the committee could pull some bull**** in regards to Clemson/Louisville.

Also, what would happen if Washington and Bama won out. And Ohio State beat Michigan in a close game? I could very well see both getting in on some bull****.

Anyway, Washington, Michigan, and Louisville could all lose tonight at this rate. CFB is crazy.


You know I love Deshaun and I'm pulling for them but man he has got to get his **** together. He has been careless with the ball all season long - this loss was always coming it was just a matter of when. And Dabo's dumbass needs to not be so emotional and ****ing be rational late in games. Going for it against Auburn was dumb and going for it tonight was stupid also.

buckeyenutz
11-12-2016, 05:32 PM
Y'all are forgetting about Wisconsin and Penn State. If M*chican sh*its the bed against Iowa tonight, loses to Ohio State in two weeks and Penn State and Wisconsin win out, could be looking at the winner of those two in the CFP....

So, for the love of God, M*chigan better keep rolling...

Vayne
11-12-2016, 05:36 PM
Wow just wow.

PalmettoG27
11-12-2016, 06:11 PM
Clemson fans are joining Hillary supporters right now having mental break downs.....

Bwaaaahahaha

DeshaunWatson
11-12-2016, 06:12 PM
Clemson fans are joining Hillary supporters right now having mental break downs.....

Bwaaaahahaha

Not my refs! Not my outcome!



Lol, you coming to Clemson game this year? Misc meet up plz.

W1LLW
11-12-2016, 07:20 PM
OF COURSE this is the week where all games of interest look like a lock so I decide to focus on my business all day. Climb in bed and check my phone to see the "locks" and the blow out scores... wow bro.

I've been calling out Clemson on their fraud rankings since louisville's receiver went full potato FIVE fuking weeks ago. Between Auburn and Clemson, this weekend has been like busting a nut in a girl's mouth after she has had you near the tipping point for 10 whole minutes. it's about time.
http://www.ladiesonlyfitnessbootcamp.com/wp-content/uploads/2014/03/exposed.gif



Oh, I almost forgot:
Auburn: narrow win by 6 points
Troy: narrow win by 6 points against no name team
Louisville: narrow win by 6 points
Florida State: narrow win by 3 points
NCState: narrow win by unranked team missing chipped field goal
Pittsburg: loses to an unranked 6-4 team

and you brahs are trying to take solace in the fact that you go to the playoffs if you win out? not so fast, lol at DeVry University being able to be a potential clemson upset let alone a 6-3 Wake Forest, a 5-5 South Carolina, and whoever they play in the playoffs IF they even make it that far. christmas definitely came early this year.

http://i.imgur.com/nzVFxTq.gif

DeshaunWatson
11-12-2016, 07:21 PM
OF COURSE this is the week where all games of interest look like a lock so I decide to focus on my business all day. Climb in bed and check my phone to see the "locks" and the blow out scores... wow bro.

I've been calling out Clemson on their fraud rankings since louisville's receiver went full potato FIVE fuking weeks ago. Between Auburn and Clemson, this weekend has been like busting a nut in a girl's mouth after she has had you near the tipping point for 10 whole minutes. it's about time.
http://www.ladiesonlyfitnessbootcamp.com/wp-content/uploads/2014/03/exposed.gif



Oh, I almost forgot:
Auburn: narrow win by 6 points
Troy: narrow win by 6 points against no name team
Louisville: narrow win by 6 points
Florida State: narrow win by 3 points
NCState: narrow win by unranked team missing chipped field goal
Pittsburg: loses to an unranked 6-4 team

and you brahs are trying to take solace in the fact that you go to the playoffs if you win out? not so fast, lol at DeVry University being able to be a potential clemson upset let alone a 6-3 Wake Forest, a 5-5 South Carolina, and whoever they play in the playoffs IF they even make it that far. christmas definitely came early this year.

http://i.imgur.com/nzVFxTq.gif

Bama still has 2 ranked wins.

Clemson has 3. See you in ATL fam. Going to chug some beers w/ Calhexas.

TheStove123
11-12-2016, 07:28 PM
Bama still has 2 ranked wins.

Clemson has 3. See you in ATL fam. Going to chug some beers w/ Calhexas.

Bama has 4 ranked wins according to playoff rankings

DeshaunWatson
11-12-2016, 07:34 PM
Bama has 4 ranked wins according to playoff rankings

Ark will probably stay ranked b/c SEC