PDA

View Full Version : SNF Game Thread: Bengals @ Cards



SteezeFactory
11-22-2015, 05:51 PM
Cards always make it interesting on primetime, should be a good one.

AreolaBorealis
11-22-2015, 05:54 PM
Over 48.0 is the play here I am already locked in y'all can thank me when all your christmas presents are paid for tonight

PatThePatriot
11-22-2015, 05:54 PM
Why is NBC showing this Nascar chit?

HigherStratus
11-22-2015, 05:55 PM
http://c.shld.net/rpx/i/s/pi/mp/10140004/prod_13531923119?src=http%3A%2F%2Fimages.doba.com% 2Fproducts%2F2330%2Fimages_PY_3415_Daisy_Red_Ryder _75th_lg.jpg&d=f35bf110e5fbea0f4a8eea29d2673a39327d643e&hei=245&wid=245&op_sharpen=1&qlt=85
http://rack.1.mshcdn.com/media/ZgkyMDE0LzEyLzE3L2RlL2NocmlzdG1hc3N0LjRjNTUyLmdpZg pwCXRodW1iCTg1MHg4NTA-CmUJanBn/2811f148/0ca/christmasstory2.jpg
http://topmom.areavoices.com/files/2011/02/christmas-story.jpg
http://carryoncitizens.com/files/ralphie-christmas-story-red-ryder-bb-1.jpg























































































http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--dHDc_-wR--/c_fit,fl_progressive,q_80,w_636/1521782055811846473.gif

Malfa
11-22-2015, 05:56 PM
in.

Vayne
11-22-2015, 05:56 PM
Who knows which Dolton will show up.

mabidi
11-22-2015, 06:06 PM
lol Dalton is trash

48-13 Cards

IsLifeRealLife
11-22-2015, 06:07 PM
Over 48.0 is the play here I am already locked in y'all can thank me when all your christmas presents are paid for tonight


bruh u already made me homeless with that texans vs bengals bet

AreolaBorealis
11-22-2015, 06:08 PM
bruh u already made me homeless with that texans vs bengals betbet the clothes on your back fam

MoeCrusader07
11-22-2015, 06:13 PM
No Pac man in a game they really needed him.

All going to come down to how Dalton plays.

chlaxman
11-22-2015, 06:20 PM
Really hope Cards lose for that 3 game lead for the #1 seed

Emidoody
11-22-2015, 06:23 PM
dalton's hair after tonights game
https://pbs.twimg.com/media/CT4G7HVWcAAq_Yd.jpg

buckeyenutz
11-22-2015, 06:23 PM
In. Eifert finna go off after his ****ty Monday Night showing.

SteezeFactory
11-22-2015, 06:24 PM
Really hope Cards lose for that 3 game lead for the #1 seed

Fukk u m8 I'll punch u right in the fukkin gabber swear on me mum


Cards schedule is pretty tough, I don't think you have to worry about losing the #1 barring a meltdown.

Emidoody
11-22-2015, 06:25 PM
In. Eifert finna go off after his ****ty Monday Night showing.yo were you able to hook bosa up with that construction worker gig?

chlaxman
11-22-2015, 06:27 PM
Fukk u m8 I'll punch u right in the fukkin gabber swear on me mum


Cards schedule is pretty tough, I don't think you have to worry about losing the #1 barring a meltdown.

I think the Cards win. At home in primetime? They got this.

Now that I think about it maybe I don't want that 3 game lead. Knowing our coaching staff they'll bench Cam the last week.

MURedHawk235
11-22-2015, 06:27 PM
Who's ready for another Bengals loss?

SteezeFactory
11-22-2015, 06:29 PM
I think the Cards win. At home in primetime? They got this.

Now that I think about it maybe I don't want that 3 game lead. Knowing our coaching staff they'll bench Cam the last week.

They should be able to pull it off but this team always makes me nervous in primetime.

chlaxman
11-22-2015, 06:30 PM
They should be able to pull it off but this team always makes me nervous in primetime.

This is probably my first Cardinals game this year. Hows the defense playing? I know the offense has been pretty good.

SteezeFactory
11-22-2015, 06:34 PM
This is probably my first Cardinals game this year. Hows the defense playing? I know the offense has been pretty good.

The new DC is definitely a step down from Bowles but statistically they are still pretty damn good. Pass rush is definitely lacking and the DC isn't as good at scheming pressure like Bowles was. This defense could really use a Daryl Washington type athletic ILB, that clown will probably never play again.

E l2 l K
11-22-2015, 06:34 PM
Lol'd at them calling this a potential Super Bowl preview given a choker like Dalton

PatThePatriot
11-22-2015, 06:35 PM
dalton's hair after tonights game
https://pbs.twimg.com/media/CT4G7HVWcAAq_Yd.jpg

Holy chit

FOMD
11-22-2015, 06:35 PM
In on Bengals collapse.

SteezeFactory
11-22-2015, 06:36 PM
Both starting guards out vs Atkins, that isn't going to end well.

chlaxman
11-22-2015, 06:36 PM
Might want to block Atkins...

MoeCrusader07
11-22-2015, 06:36 PM
Geno baby

Vayne
11-22-2015, 06:36 PM
I miss pick 6 Palmer.

buckeyenutz
11-22-2015, 06:37 PM
Bwahahahaha! Palmer still trash.

PatThePatriot
11-22-2015, 06:37 PM
Andy Dalton will throw a pick

MoeCrusader07
11-22-2015, 06:37 PM
Old man Hall.

Time to see if Dalton is on.

SteezeFactory
11-22-2015, 06:40 PM
Bwahahahaha! Palmer still trash.

He's good for an INT a game, is what he is. Far from trash though.

Emidoody
11-22-2015, 06:41 PM
He's good for an INT a game, is what he is. Far from trash though.lol tell him his bf bosa is trash and he goes apesht

MoeCrusader07
11-22-2015, 06:42 PM
Lulz, goodbye playing time for Hill.

pkahnman
11-22-2015, 06:43 PM
bet the clothes on your back famthis is going to be a low scoring defense battle

Vayne
11-22-2015, 06:43 PM
Hill will be keeping the bench warm.

SteezeFactory
11-22-2015, 06:45 PM
this is going to be a low scoring defense battle

Too early to tell, cards started off the same way against Seattle last week. If they let Atkins run wild it will probably turn into a low scoring game, have to keep Carson clean for him to be effective.

buckeyenutz
11-22-2015, 06:47 PM
Nice stop by Bengals D. Run back going to get called back.

SteezeFactory
11-22-2015, 06:48 PM
That was probably the longest punt in drew butler's career.

Vayne
11-22-2015, 06:48 PM
Hitting in the shoulder is now the back.

MoeCrusader07
11-22-2015, 06:48 PM
LMFAO.

The one time Tate actually has a good return there is a penalty. Bengal luck at its finest.

wifestealer
11-22-2015, 06:50 PM
cinci +4.5
under 47.5

pls

buckeyenutz
11-22-2015, 06:51 PM
Nice. We're going to get a healthy dose of Giovani

chlaxman
11-22-2015, 06:52 PM
Teams going conservative and obvious on third and short

MoeCrusader07
11-22-2015, 06:52 PM
cinci +4.5
under 47.5

pls

Looking like you may at least get your under wish.

buckeyenutz
11-22-2015, 06:53 PM
Shaping up like MNF :rolleyes:

chlaxman
11-22-2015, 06:55 PM
What was that?

SteezeFactory
11-22-2015, 06:55 PM
Lmao. The fukk was that.

MoeCrusader07
11-22-2015, 06:55 PM
Palmer looking very legit right now.

buckeyenutz
11-22-2015, 06:56 PM
He's good for an INT a game, is what he is. Far from trash though.

We had him for 7 years bro. He's trash.

IsLifeRealLife
11-22-2015, 06:56 PM
wtf is Carson WOATmer doing

SteezeFactory
11-22-2015, 06:56 PM
Peterson needs to be on AJ all game, powers fukking blows.

wifestealer
11-22-2015, 06:57 PM
huge throw

MoeCrusader07
11-22-2015, 07:00 PM
Eifert beast.

buckeyenutz
11-22-2015, 07:01 PM
In. Eifert finna go off after his ****ty Monday Night showing.

Wizard.

jbball92
11-22-2015, 07:01 PM
AYYYYY Eifert baby

SteezeFactory
11-22-2015, 07:03 PM
Cardinals DC blows. Terrible 1 on 1 matchups on both big plays that drive.

E l2 l K
11-22-2015, 07:04 PM
Lol at the idea of Palmer being an MVP candidate

WAviking24
11-22-2015, 07:05 PM
Can't believe I started Palmer over Cam today. What in the actual fuk

chlaxman
11-22-2015, 07:06 PM
Can't believe I started Palmer over Cam today. What in the actual fuk

LMAO. Cam against a terrible defense and you sat him?

buckeyenutz
11-22-2015, 07:07 PM
LMAO. Cam against a terrible defense and you sat him?

This. Outch.

jbball92
11-22-2015, 07:07 PM
Can't believe I started Palmer over Cam today. What in the actual fukyou know there's a fantasy sports section right?

wifestealer
11-22-2015, 07:08 PM
are old navy really giving away $1 million??? how is this possible

kovalchuk71
11-22-2015, 07:09 PM
are old navy really giving away $1 million??? how is this possible

Learned how long a fortnight was too. #Knowledge

MoeCrusader07
11-22-2015, 07:09 PM
Freaking penalties.

chlaxman
11-22-2015, 07:10 PM
Learned how long a fortnight was too. #Knowledge

Good job daddy long legs

PatThePatriot
11-22-2015, 07:14 PM
helluva throw!

chlaxman
11-22-2015, 07:14 PM
That's a really good play call and then throw

pkahnman
11-22-2015, 07:14 PM
Hnnnng

buckeyenutz
11-22-2015, 07:15 PM
Can thank the penalties for that TD

SteezeFactory
11-22-2015, 07:15 PM
That's more like it, that was a dime.

jbball92
11-22-2015, 07:16 PM
that was really nice...

buckeyenutz
11-22-2015, 07:18 PM
That's more like it, that was a dime.

50/50 Ball. So let's call it a nickel.

chlaxman
11-22-2015, 07:19 PM
So I kind of want to try a crownie

buckeyenutz
11-22-2015, 07:22 PM
Dalton showing that TCU speed.

chlaxman
11-22-2015, 07:22 PM
Andy Newton running out there

buckeyenutz
11-22-2015, 07:23 PM
So I kind of want to try a crownie

I think that every time I see that commercial :D

MoeCrusader07
11-22-2015, 07:24 PM
Andre is so awesome. I seriously hope he gets resigned.

chlaxman
11-22-2015, 07:24 PM
I think that every time I see that commercial :D

Every time I see it I'm like "That...shouldn't be mocked at all."

buckeyenutz
11-22-2015, 07:24 PM
Every time I see it I'm like "That...shouldn't be mocked at all."

Bwahahahaha!

chlaxman
11-22-2015, 07:25 PM
I love Gio Bernard so much. He was so beast at UNC

chlaxman
11-22-2015, 07:27 PM
That defensive holding penalty...

AreolaBorealis
11-22-2015, 07:27 PM
these holding penalties away from the play need to be banned

E l2 l K
11-22-2015, 07:28 PM
Both teams look very underwhelming

chlaxman
11-22-2015, 07:28 PM
these holding penalties away from the play need to be banned

They should not be automatic first downs. Make them 10 yard penalties.

MoeCrusader07
11-22-2015, 07:29 PM
I love Gio Bernard so much. He was so beast at UNC

Love him.

I will never forget his run against Miami a few years back. Think it was a Thursday night game. Video game chit.

MURedHawk235
11-22-2015, 07:31 PM
I love Gio Bernard so much. He was so beast at UNC

you know why i like him? He showed up to training camp his rookie season in his moms mini van instead of blowing his money on chit he didnt need

chlaxman
11-22-2015, 07:33 PM
Love him.

I will never forget his run against Miami a few years back. Think it was a Thursday night game. Video game chit.

His punt return against NCSU was so amazing. And every UNC fan saw it coming, too.

yTz097lVdKQ

Was watching that with a bunch of UNC and NCSU fans and everyone knew if they punted to him he was taking it back.

https://www.youtube.com/watch?v=yTz097lVdKQ

buckeyenutz
11-22-2015, 07:33 PM
^^^edit could you post a link for those of us on mobile? Thx


you know why i like him? He showed up to training camp his rookie season in his moms mini van instead of blowing his money on chit he didnt need

This. He's legit a class act and I wish he'd get more carries.

Motiviert
11-22-2015, 07:34 PM
Stoned dreams where you at brah?

chlaxman
11-22-2015, 07:35 PM
^^^edit could you post a link for those of us on mobile? Thx



This. He's legit a class act and I wish he'd get more carries.

https://www.youtube.com/watch?v=yTz097lVdKQ

chacha15
11-22-2015, 07:36 PM
Carson Palmer thinks he's back on the bengals again, amirite.. maybe needs a the ginko Biloba

E l2 l K
11-22-2015, 07:36 PM
Dalton getting carried lol

buckeyenutz
11-22-2015, 07:37 PM
https://www.youtube.com/watch?v=yTz097lVdKQ

Reps on recharge.

And on cue, GB has a huge gainer.

Edit: sweet run and I'm digging those helmets.

Vayne
11-22-2015, 07:37 PM
Looked like AJ got away with a hold.

chlaxman
11-22-2015, 07:38 PM
Reps on recharge.

And on cue, GB has a huge gainer.

He killed us in the Cinci-Panthers game last year, too.

wifestealer
11-22-2015, 07:38 PM
should be a TD he hit the cards player not the turf

chlaxman
11-22-2015, 07:39 PM
should be a TD he hit the cards player not the turf

His hip hit the ground

buckeyenutz
11-22-2015, 07:40 PM
GB deserved that TD.

Who Dey!

wifestealer
11-22-2015, 07:41 PM
His hip hit the ground

true, didn't see it in real time.

TD anyway

chlaxman
11-22-2015, 07:42 PM
true, didn't see it in real time.

TD anyway

Originally I thought so too

chlaxman
11-22-2015, 07:55 PM
Man I really hope Peyton doesn't play next year. It's just sad at this point.

1hardgainer
11-22-2015, 07:57 PM
Cards light up scoreboard on the road against a solid D at one of the toughest places to play last week and this week they get beat up at home. Typical NFL lol

Ankuo
11-22-2015, 08:00 PM
Fking cant watch us play i get to nervous we will **** it up.. and holding penalties are probably the most annoying thing in football

Vayne
11-22-2015, 08:03 PM
Blows my mind that players get paid millions of dollars and they can't perfect their craft. I would be practicing when I'm not practicing.

MURedHawk235
11-22-2015, 08:10 PM
Strong no call on that helmet to helmet hit on green

PatThePatriot
11-22-2015, 08:13 PM
Damn that guy is fast

SteezeFactory
11-22-2015, 08:13 PM
Nice having two guys in brown and nelson that are fast as chit.

chlaxman
11-22-2015, 08:22 PM
Is there a better stadium than Arizona's?

Don't think so.

mabidi
11-22-2015, 08:25 PM
lol bungles are trash

Carson torching those dbs

chlaxman
11-22-2015, 08:26 PM
That John Brown is really good. Wish he were on the Panthers.

SteezeFactory
11-22-2015, 08:32 PM
Is there a better stadium than Arizona's?

Don't think so.

It's pretty damn nice. Love the real grass in an indoor stadium.


That John Brown is really good. Wish he were on the Panthers.

A lot of fans were pissed on draft day saying it was a reach too haha. He's been a stud. If Carolina can get some weapons to compliment Olsen and Benjamin they'll be pretty joocy.

Hope Rucker is just shaken up, he's been one of the most surprising signings for az in recent memory.

chlaxman
11-22-2015, 08:36 PM
It's pretty damn nice. Love the real grass in an indoor stadium.



A lot of fans were pissed on draft day saying it was a reach too haha. He's been a stud. If Carolina can get some weapons to compliment Olsen and Benjamin they'll be pretty joocy.

Hope Rucker is just shaken up, he's been one of the most surprising signings for az in recent memory.

Carolina's weapons aren't terrible at this point. Funchess has been getting better and I think Philly Brown is fine enough. As long as KB comes back in shape and ready to go I like their KB, Funchess, Brown/Ginn WRs.

While their catching skills are questionable this year (at best) they at least get open.

buckeyenutz
11-22-2015, 08:36 PM
lol bungles are trash

Carson torching those dbs

Bills. lmao. Most irrelevant team from an irrelevant city.

Upshall18
11-22-2015, 08:39 PM
JJ GOATson

chlaxman
11-22-2015, 08:39 PM
This is why the Cardinals worry me. Didn't play well for like 20-25 min on offense then just destroying Cinci's defense.

mabidi
11-22-2015, 08:41 PM
Bills. lmao. Most irrelevant team from an irrelevant city.

both your teams are falling apart

u mad bro

Marronis
11-22-2015, 08:41 PM
Got damn

Torched

buckeyenutz
11-22-2015, 08:41 PM
Palmer having the last word about me saying he was trash :/

SteezeFactory
11-22-2015, 08:42 PM
Must have called a TO so dre could go pick up his jock strap. Palmer the trashman puttin in work.


Carolina's weapons aren't terrible at this point. Funchess has been getting better and I think Philly Brown is fine enough. As long as KB comes back in shape and ready to go I like their KB, Funchess, Brown/Ginn WRs.

While their catching skills are questionable this year (at best) they at least get open.

They've definitely been a surprise considering how weak the group looked coming into the regular season.

buckeyenutz
11-22-2015, 08:42 PM
both your teams are falling apart

u mad bro

Yeah. Pretty much :(

chlaxman
11-22-2015, 08:43 PM
Must have called a TO so dre could go pick up his jock strap. Palmer the trashman puttin in work.



They've definitely been a surprise considering how weak the group looked in the preseason.

And they've dropped a TON of passes. But I'll take drops over unable to get open.

FakeRabona
11-22-2015, 08:43 PM
Palmer looking very legit right now.

I know right?

WeekndOrNah
11-22-2015, 08:48 PM
I'm becoming a Cardinals (specifically Palmer) fan after watching their recent games and having him on my fantasy team.
Fitz is ageless.
Deone Buchanon is an alpha for playing and DOMINATING at LB when he was a SS.

Plus I hate the Bengals b/c one of my room mates is a Bengals fan and hes a huge pussy and phaggot

chlaxman
11-22-2015, 08:51 PM
Bengals running Wildcat to avoid the Dalton INT.

buckeyenutz
11-22-2015, 08:55 PM
Not over yet.

AreolaBorealis
11-22-2015, 08:57 PM
Over 48.0 is the play here I am already locked in y'all can thank me when all your christmas presents are paid for tonighthttps://media.giphy.com/media/X8omQqfFyeq1a/giphy.gif

MoeCrusader07
11-22-2015, 08:57 PM
Going to be tough. Bengals secondary heavily depleted.

buckeyenutz
11-22-2015, 09:09 PM
Dalton gonna Dalton. Night bros. My teams are 0-3 in the past 7 days :mad:

Marronis
11-22-2015, 09:10 PM
Dalton gonna Dalton. Night bros. My teams are 0-3 in the past 7 days :mad:

Prime time kryptonite

Ankuo
11-22-2015, 09:15 PM
we are cursed

WeekndOrNah
11-22-2015, 09:16 PM
lol at the Bungholes

mabidi
11-22-2015, 09:16 PM
Prime time kryptonite

if Dalton loses tonight, he's 4-9 in primetime

knee looked down to me

PatThePatriot
11-22-2015, 09:16 PM
Lol wow

hardestgainer
11-22-2015, 09:16 PM
Looks like he started to lose control before he was down.

E l2 l K
11-22-2015, 09:17 PM
Interesting events, he looked down. Wouldn't count out the cardinals on pulling a choke job against a fellow choker

buckeyenutz
11-22-2015, 09:23 PM
In. Eifert finna go off after his ****ty Monday Night showing.

Dumbledore.

SteezeFactory
11-22-2015, 09:25 PM
Typical cardinals game in primetime. Team doing their best to shorten my lifespan.

Ankuo
11-22-2015, 09:29 PM
O god this is tense

Ankuo
11-22-2015, 09:34 PM
Omfg

hardestgainer
11-22-2015, 09:34 PM
Every week I watch Cinci play, and every week Im confused as to why the fuk they are still forcing Gio to split carries with that peasant Hill.

Ankuo
11-22-2015, 09:35 PM
Go go go go go go go gog og go gog o go

TheIronAsylum
11-22-2015, 09:36 PM
god damnit OT

i got bishes to slay tonight

Ankuo
11-22-2015, 09:37 PM
Every week I watch Cinci play, and every week Im confused as to why the fuk they are still forcing Gio to split carries with that peasant Hill.


Prefer it like that need to keep him fresh

Ankuo
11-22-2015, 09:38 PM
Yessssssssssssssssssssssss

iwant2beswole
11-22-2015, 09:41 PM
rip

mabidi
11-22-2015, 09:41 PM
lol 3 plays and already in FG range

Palmer doin work

Ankuo
11-22-2015, 09:41 PM
omfg fuk this

hardestgainer
11-22-2015, 09:42 PM
Dat high octane Cardinals offense

Waka_Flocka
11-22-2015, 09:42 PM
Palmer is a surgeon.

I don't know if I've ever seen an offense this disciplined when getting to the line in hurry up mode. Unreal.

flabs2abs1
11-22-2015, 09:44 PM
bungles gonna bungle

TheIronAsylum
11-22-2015, 09:44 PM
Cards win

Ankuo
11-22-2015, 09:44 PM
WTF IS THIS fukin reff cheating fuk

jbball92
11-22-2015, 09:44 PM
can someone give me a serious answer as to why that is a penalty?? shouldnt the oline be watching the ball anyway?

mabidi
11-22-2015, 09:45 PM
lol RIP Bungles

WeekndOrNah
11-22-2015, 09:45 PM
lol at Peko

Big dick Palmer running offenses like a G. Never seen a one minute drill move that efficiently.

Ankuo
11-22-2015, 09:45 PM
Wtf are these fukin stupid fukin rules fukin hate this sfukin rules fukiun **** team piece of fking ****

IsLifeRealLife
11-22-2015, 09:46 PM
WTF IS THIS fukin reff cheating fuk


not sheriff srs

Peko went full retard

flabs2abs1
11-22-2015, 09:46 PM
Lmao it's a penalty cause one of the linebackers was simulating the snap count

Ankuo
11-22-2015, 09:46 PM
lol RIP Bungles

The irony from one of the most inbred cities to ever grace this country

jbball92
11-22-2015, 09:46 PM
i just want to see OT.... why is that unsportsmanlike conduct?? the line should be watching the ball and know the count?

wifestealer
11-22-2015, 09:47 PM
LMFAO @ the bengals going for the TD when they could've ran it at 3rd and 2. deserve the L. glad they kept it within the 4.5 :)

WAviking24
11-22-2015, 09:48 PM
Lol at 94 what an idiot

mabidi
11-22-2015, 09:48 PM
The irony from one of the most inbred cities to ever grace this country

u mad bitch

ya u mad

Acetheticz
11-22-2015, 09:48 PM
Don't sleep on the Cardinals.

We're going to the Super Bowl. Mark my words.

WAviking24
11-22-2015, 09:48 PM
i just want to see OT.... why is that unsportsmanlike conduct?? the line should be watching the ball and know the count?

I remember my first time watching football

YungJulesBs
11-22-2015, 09:49 PM
Cardinals - Panthers NFC CHAMPIONSHIP Game. Book it. Whoever wins plays the Patriots in the Super Bowl.

SteezeFactory
11-22-2015, 09:50 PM
http://i.imgur.com/Gzgvlp1.gif

Palmer out there lettin his nuts hang. Easiest hurry up offense into field goal range that I've seen. And a big fukkin lol at the dumb fukk on the bengals simulating the count. Nice work clown.

E l2 l K
11-22-2015, 09:51 PM
Don't sleep on the Cardinals.

We're going to the Super Bowl. Mark my words.
You could be right. NFC looks fraudulent as hell

Pats up 2 for the AFC top seed, RIP NFL

FakeRabona
11-22-2015, 09:53 PM
****kk yessss!

GG Bengals (srs) that was a crazy game.

Can't put that on Dalton.

jbball92
11-22-2015, 09:53 PM
I remember my first time watching football
so why exactly is that unsportsmanlike conduct? should the oline not know the snap count anyway?

MoeCrusader07
11-22-2015, 09:56 PM
Great game. Pacman hugely missed on that last drive in addition to the secondary already being very depleted by that time in the game.

But regardless props to the Cardinals, great team. May be the best in the NFC right now.

Big_Pete1000
11-22-2015, 09:58 PM
Bengals try hard to lose games.

SteezeFactory
11-22-2015, 10:00 PM
so why exactly is that unsportsmanlike conduct? should the oline not know the snap count anyway?

It's a bush league move. Play stupid games win stupid prizes, they know the rule.

jbball92
11-22-2015, 10:02 PM
It's a bush league move. Play stupid games win stupid prizes, they know the rule.
i guess lol.... just doesnt really seem underhanded enough to warrant a penalty tbh. completely forgot it even existed till tonight.

AreolaBorealis
11-22-2015, 10:06 PM
i guess lol.... just doesnt really seem underhanded enough to warrant a penalty tbh. completely forgot it even existed till tonight.what if all 11 men on defense was just yelling random chit/doing fake snap counts all game long? can you imagine how much fuking chaos there would be

StrapNScrap21
11-22-2015, 10:08 PM
Great game. Pacman hugely missed on that last drive in addition to the secondary already being very depleted by that time in the game.

But regardless props to the Cardinals, great team. May be the best in the NFC right now.


after what we saw tonight, not even close. 34 points against this defense http://www.*******.com/styles/default/xenforo/smilies/wow.png

gotta get back on track next week at home v the no QB havin ass Rams http://www.*******.com/styles/default/xenforo/smilies/francis.png

SteezeFactory
11-22-2015, 10:12 PM
i guess lol.... just doesnt really seem underhanded enough to warrant a penalty tbh. completely forgot it even existed till tonight.

Could have changed the outcome of the game today. If that's a false start on AZ I'm pretty sure it's a 10 second runoff and into OT it goes.

jbball92
11-22-2015, 10:14 PM
what if all 11 men on defense was just yelling random chit/doing fake snap counts all game long? can you imagine how much fuking chaos there would be
would be funny to watch

Could have changed the outcome of the game today. If that's a false start on AZ I'm pretty sure it's a 10 second runoff and into OT it goes.
i was completely neutral for this game, thats what i wanted lmao

SteezeFactory
11-22-2015, 10:19 PM
would be funny to watch

i was completely neutral for this game, thats what i wanted lmao

Some men just want to watch the world burn. I feel ya, I do the same thing in every other non-az game. Make it as interesting as possible.

wifestealer
11-22-2015, 10:22 PM
what if all 11 men on defense was just yelling random chit/doing fake snap counts all game long? can you imagine how much fuking chaos there would be

that sounds fukking awesome

Upshall18
11-22-2015, 10:39 PM
what if all 11 men on defense was just yelling random chit/doing fake snap counts all game long? can you imagine how much fuking chaos there would be

Can confirm we did this in grade 8 thinking we'd be cheeky. Got the penalty then coach made us run our next practice :(

AreolaBorealis
11-22-2015, 10:45 PM
Can confirm we did this in grade 8 thinking we'd be cheeky. Got the penalty then coach made us run our next practice :(you should have been suspended for the entire season. no room in football for this bush league garbage.

hardestgainer
11-22-2015, 10:46 PM
Penalty or no penalty at the end, Catanzaro is hitting the game winning FG. That dude is money