PDA

View Full Version : The most backhanded compliment you've gotten after sex?



SP1966
06-25-2014, 06:57 PM
I'm just curious, I'm never awake long enough to hear mine.

cowboybiker
06-25-2014, 07:02 PM
http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/4f31822869fbcf9fe4acaf5c45126c1d/http://i257.photobucket.com/albums/hh227/7heShowMustGoOn/penor.jpg

SP1966
06-25-2014, 07:06 PM
http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/4f31822869fbcf9fe4acaf5c45126c1d/http://i257.photobucket.com/albums/hh227/7heShowMustGoOn/penor.jpg

Looks like you've got something stuck in your teeth, let me get that for you.

Cass40
06-25-2014, 07:12 PM
You make me see stars.

theperseverance
06-25-2014, 07:18 PM
Jimmy Carr always tells a story about telling a girl:"you shouldnt talk with your mouth full." during oral


































































"it isnt full," she replied

kimm4
06-25-2014, 07:18 PM
I don't know, but this commercial cracks me up...

HB0pq5n0C24

Cass40
06-25-2014, 08:31 PM
Lol@ the video Kimm ^ so creepy but hilarious. :D

scullin
06-25-2014, 09:34 PM
lol nice twist on my thread OP

JediRN
06-25-2014, 09:38 PM
"I use to think size mattered."

kimm4
06-25-2014, 09:42 PM
According to Cosmopolitan these are the sexiest things to do after sex.

http://www.cosmopolitan.com/sex-love/tips-moves/after-sex

Note: No where does it say make him a sammich...

jthm
06-26-2014, 01:12 AM
"at least you're efficient, hehe"

so-tex
06-26-2014, 01:20 AM
I told you not to put it in all the way. Now I won't be able to walk for a week. Happens to me all the time. :(

ajdahlheimer
06-26-2014, 05:33 AM
This one actually really happened to me.

"What was your name again?"

scullin
06-26-2014, 06:09 AM
This one actually really happened to me.

"What was your name again?"haha I've had that happen to me and I've said it too. Ahh college memories....or lack of memory from the night before.

ajdahlheimer
06-26-2014, 06:32 AM
haha I've had that happen to me and I've said it too. Ahh college memories....or lack of memory from the night before.

Yeah, I think it's more common for the guy to say to the chick (though I guess I never cared to ask if I didn't remember), but it kind of hurt to have the tables turned on me there (at least until round 2 in the morning anyway...lol). Word Life.

Frnkd
06-26-2014, 08:40 AM
Yeah, I think it's more common for the guy to say to the chick (though I guess I never cared to ask if I didn't remember), but it kind of hurt to have the tables turned on me there (at least until round 2 in the morning anyway...lol). Word Life.

2Vq5-dRYp-c

Brackneyc
06-26-2014, 08:49 AM
2Vq5-dRYp-c


Mulva?

Frnkd
06-26-2014, 12:36 PM
Mulva?

hahahaha......... "Oh You" :D

SP1966
06-26-2014, 04:51 PM
According to Cosmopolitan these are the sexiest things to do after sex.

http://www.cosmopolitan.com/sex-love/tips-moves/after-sex

Note: No where does it say make him a sammich...

Cosmo is a known communist propaganda rag, and everybody knows feminists are commies!

Brackneyc
06-26-2014, 06:30 PM
According to Cosmopolitan these are the sexiest things to do after sex.



"When it comes to females, Cosmo ain't got nothin' to do with my selection. 36-24-36? Ha ha, only if she's 5'3".

djflex
06-26-2014, 07:22 PM
I wont charge you for a full hour...

CubZ
06-26-2014, 11:01 PM
"I can't wait to tell my sister you're not gay!"

I keep telling myself there was a compliment in there somewhere.

pvsampson
06-27-2014, 03:09 AM
36-24-36? .

My ex had those measurements.
































































And her other leg was the same.

JediRN
06-27-2014, 07:56 AM
"Well, at least I don't have to shower."

Georgeoz
06-27-2014, 03:39 PM
"Is it in yet?"

Keltron
06-27-2014, 05:02 PM
"You were much better than your friends." uwutm8???

SouthPaw06
06-27-2014, 05:05 PM
That's the second best i had all day!

:(

Cass40
06-27-2014, 05:08 PM
"Is it in yet?"

You got this comment AFTER sex?

How bizarre..

Brackneyc
06-27-2014, 05:11 PM
Yeah, all of you are having sex. Alrighty then. :D

CatFunt
06-27-2014, 05:14 PM
Who cares about length when you've got that width :(

And

It's good that you are good at oral :(

Both totally srs

SP1966
06-27-2014, 05:24 PM
Who cares about length when you've got that width :(

And

It's good that you are good at oral :(

Both totally srs

On the bright side if you weren't so short it would look even smaller!!

Keltron
06-27-2014, 05:45 PM
On the bright side if you weren't so short it would look even smaller!!Hello Steve.

SP1966
06-27-2014, 05:46 PM
Hello Steve.

How ya been stranger?

Keltron
06-27-2014, 05:47 PM
How ya been stranger?Not too shabby!

jeffaus
06-27-2014, 10:36 PM
What would you like to do now? You paid for 30 minutes and you have 27 minute left.

KeepItMoving
06-28-2014, 05:47 AM
I didn't have much time anyways.

DaddyJax
06-29-2014, 04:33 PM
"I was going to clean the windows anyways". Window at the head of the bed. srs.
Another time, I got a call from a different girl saying she had to clean the ceiling fan!

SP1966
06-29-2014, 04:42 PM
What would you like to do now? You paid for 30 minutes and you have 27 minute left.

She said she'd love you long time, never said anything about how long you were supposed to love her!

jeffaus
06-29-2014, 10:45 PM
She said she'd love you long time, never said anything about how long you were supposed to love her!Racist Canadian hating Phaggot detected.....................


And if you gonna be racist, at least do it right.........................................She said she Ruv me Rong time.

GuyJin
06-29-2014, 11:00 PM
"This wasn't as bad as I thought it would be."

Said to me by a one-night stand many, many years ago, way before I got married.

I found out much later after I got married she'd already been divorced three times. Who knows, maybe I spoiled her for everyone else?
:D

Nah.........