PDA

View Full Version : Ive seen more in my life time than any man or woman deserves to see



jeffaus
06-19-2014, 01:12 AM
Ive seen fire and Ive seen rain

Ive seen sunny days that I thought would never end

Ive seen lonely times when I could not find a friend

But I always thought that I'd see you again





From an educational thread to a dumb ass thread. Im nothing else, if not versatile :D

thedailydaren
06-19-2014, 02:00 AM
I like that part when he sings all hard
I've seen lonely times when I COULD NOT find a friend

jeffaus
06-19-2014, 04:38 AM
I like that part when he sings all hard
I've seen lonely times when I COULD NOT find a friendJames Taylor, great song writer and artist

latebloomingmom
06-19-2014, 06:40 AM
99RuZPCGQrg

latebloomingmom
06-19-2014, 06:46 AM
iSkaEP2ZqbY

latebloomingmom
06-19-2014, 06:52 AM
u1z7-PCTmTE

deadwoodgregg
06-19-2014, 07:35 AM
Mexico is my favorite of JT.

jeffaus
06-19-2014, 07:50 AM
u1z7-PCTmTEYou deliberately post vids cause you know I cant open here in China LBM. You are wicked :D

latebloomingmom
06-19-2014, 07:52 AM
hahaha..awww that sucks for you :(

jeffaus
06-19-2014, 08:20 AM
hahaha..awww that sucks for you :(Im glad you are getting pleasure from my pain :(

Old-Time-Lifter
06-19-2014, 08:21 AM
ZTzA_xesrL8

mgftp
06-19-2014, 08:22 AM
I'll suck some D, but not on a Thursday, sorry.

jeffaus
06-19-2014, 09:26 AM
ZTzA_xesrL8Damn it Roy

latebloomingmom
06-19-2014, 09:26 AM
Im glad you are getting pleasure from my pain :(
just a little bit :)

jeffaus
06-19-2014, 09:50 AM
just a little bit :)Is "just a little bit" the new way of saying "hahahahahaha, LMAO at your pain ?

Oceanside
06-19-2014, 10:34 AM
yPbqV9CgV9s

he doesn't sing and he doesn't shoot anybody but it was a pretty interesting "B' movie anyways.

the girl he falls for looks to be about 15 which is kind of alarming, but back then nobody was making that big of a deal about sh*t like that.

Brackneyc
06-19-2014, 10:47 AM
yPbqV9CgV9s

he doesn't sing and he doesn't shoot anybody but it was a pretty interesting "B' movie anyways.

the girl he falls for looks to be about 15 which is kind of alarming, but back then nobody was making that big of a deal about sh*t like that.

Jimmy Page likes this.

Frnkd
06-19-2014, 11:25 AM
CQKnpJul8MU

love James Taylor
but this song came to mind with the OP words.

This is for my mother (RIP) who loved Karen Carpenter

PrivateFreedom
06-19-2014, 11:46 AM
ZTzA_xesrL8

One of my favorite scenes!

latebloomingmom
06-19-2014, 01:01 PM
Is "just a little bit" the new way of saying "hahahahahaha, LMAO at your pain ?what? I am offended sir...like I do that :rolleyes:

jeffaus
06-19-2014, 04:50 PM
what? I am offended sir...like I do that :rolleyes:hahaha, now that is funny........................You offended..........Is that even possible?

Old-Time-Lifter
06-19-2014, 06:04 PM
ZTzA_xesrL8


Damn it Roy


One of my favorite scenes!

:D Bladerunner was ahead of it's time. One of the greatest movies ever. :)

latebloomingmom
06-19-2014, 06:10 PM
hahaha, now that is funny........................You offended..........Is that even possible?hmmmm I dunno..OS has certainly tried a time or two..

grew up with brothers so guess I am used to the razzing :)

JOHN GARGANI
06-21-2014, 01:23 PM
JT: "The secret of life is enjoying the passage of time"

crupiea
06-21-2014, 01:57 PM
Gimme fuel, gimme fire, gimme that which i desire.