PDA

View Full Version : Only half of Pablo Sandoval reported to spring training



HumptyBrah
02-16-2014, 12:06 AM
Encouraged by teammates, Pablo Sandoval sheds weight
http://www.usatoday.com/story/sports/mlb/2014/02/15/pablo-sandoval-shows-up-at-camp-loses-weight/5512549/


Four days before the Giants' first full-squad workout, a noticeably slimmed-down Sandoval showed up and worked out with infielders, displaying his newly regained agility.

The Panda would not specify how much weight he shed, saying he hasn't stepped on a scale, but 30-40 pounds seems like a reasonable estimate.

http://pbs.twimg.com/media/BgiDnFGCMAA1Vdx.jpg


2013
http://binaryapi.ap.org/0ea40bbbe6db4c079da3c3625b1c6283/940x.jpg

2014
http://extras.mnginteractive.com/live/media/site568/2014/0115/20140115_123943_pablo_300.jpg

ShweezyBTFO
02-16-2014, 12:09 AM
now if he can do it then why can't you OP?

HumptyBrah
02-16-2014, 12:11 AM
now if he can do it then why can't you OP?
I got something special in the works baby, never fear

HankScorp1o
02-16-2014, 12:12 AM
Good for him, but now I don't get to enjoy watching that fat fukk waddle awkwardly around the bases


now if he can do it then why can't you OP?
Shweez acting like he's not a fat tub of fukk himself. Lulz

ShweezyBTFO
02-16-2014, 12:44 AM
Good for him, but now I don't get to enjoy watching that fat fukk waddle awkwardly around the bases


Shweez acting like he's not a fat tub of fukk himself. Lulz



Stats:195 lbs



Remy bringing the self-ether daily. Hawaii takes another L.

HankScorp1o
02-16-2014, 12:48 AM
Stats:195 lbs

Remy bringing the self-ether daily. Hawaii takes another L.http://i.imgur.com/jzp2yDJ.png

http://i.imgur.com/pdXeJ2h.png

LMAO as usual, Shweezy ninja-editing in a half dozen different responses before finally deciding on yet another tired "ether" or "RIP" post. Stay frosty and validation-seeking tubby.

ShweezyBTFO
02-16-2014, 01:00 AM
http://i.imgur.com/jzp2yDJ.png

http://i.imgur.com/pdXeJ2h.png

LMAO as usual, Shweezy ninja-editing in a half dozen different responses before finally deciding on yet another tired "ether" or "RIP" post. Stay frosty and validation-seeking tubby.

You're really that much of a masochist that you'd rather post BOTH of those than just live with the watered down version? I tried to help you save face with the edit but damn...


You got some issues Rem, I think you need some counseling
To help your ass from bouncing off the walls when you get down some



There's also the irony of going through all the effort of screenshotting all that and then calling someone else a "validation-seeking tubby" but I'm pretty sure even your own mother is on that Malory Archer time.

HankScorp1o
02-16-2014, 01:02 AM
You're really that much of a masochist that you'd rather post BOTH of those than just live with the watered down version? I tried to help you save face with the edit but damn...

You got some issues Rem, I think you need some counseling
To help your ass from bouncing off the walls when you get down some

There's also the irony of going through all the effort of screenshotting all that and then calling someone else "validation-seeking tubby" but I'm pretty sure even your own mother is on that Malory Archer time.Such butthurt
Much validation seeking

RIP Shweezy

broboma2012
02-16-2014, 01:03 AM
http://i.imgur.com/jzp2yDJ.png

http://i.imgur.com/pdXeJ2h.png

LMAO as usual, Shweezy ninja-editing in a half dozen different responses before finally deciding on yet another tired "ether" or "RIP" post. Stay frosty and validation-seeking tubby.

haha. this is awesome. so much effort for a standard response.

ShweezyBTFO
02-16-2014, 01:03 AM
Such butthurt
Much validation seeking

RIP Shweezy

It must hurt to see your alcoholic of a mother take that Burt Reynolds/Ron Cadillac D. Promise us you won't go postal.

travellingbrah
02-16-2014, 05:15 AM
half of him shows up, still fat.

MA5Bergey
02-16-2014, 06:30 AM
I bet a solid 100 lbs of that old 270 is his head.

rnaco
02-16-2014, 07:01 AM
people in the know says he was weighing in at over 300 last season.

MrStrange
02-16-2014, 09:36 AM
wasnt he somewhat slim a few years ago after the giants warned his ass they didnt want him fat anymore

and then he got fat again

HumptyBrah
02-16-2014, 11:24 AM
wasnt he somewhat slim a few years ago after the giants warned his ass they didnt want him fat anymore

and then he got fat again
Yeah he lost a bunch of weight a couple years ago and had his best season as a result

xnitemare
02-16-2014, 02:13 PM
thats bc the other half was eaten by bartolo colon http://img.gawkerassets.com/img/19fs3msr0kgrujpg/ku-xlarge.jpg

Dan916
02-16-2014, 02:33 PM
he looks like a manlet in the shirt off pic

Blacryan
02-16-2014, 02:34 PM
http://i.imgur.com/jzp2yDJ.png

http://i.imgur.com/pdXeJ2h.png

LMAO as usual, Shweezy ninja-editing in a half dozen different responses before finally deciding on yet another tired "ether" or "RIP" post. Stay frosty and validation-seeking tubby.

Lol... repped.

ShweezyBTFO
02-16-2014, 08:50 PM
Lol... repped.


A try hard repping another try hard? Shocking.

HJB12
02-16-2014, 08:53 PM
das Kenny Powers Mesican cousin


thats bc the other half was eaten by bartolo colon http://img.gawkerassets.com/img/19fs3msr0kgrujpg/ku-xlarge.jpg

NewYorkMets
02-16-2014, 08:55 PM
looks weird, hopefully it works out for him.

HankScorp1o
02-16-2014, 08:56 PM
A try hard repping another try hard? Shocking.LMAO this fatass has gone crazy.

Constantly begs for validation and edits his posts to please others.

Bumps a day-old thread to call someone else a "try-hard".

Fukkin LOL, you can't make this stuff up.

ShweezyBTFO
02-16-2014, 09:00 PM
LMAO this fatass has gone crazy.

Constantly begs for validation and edits his posts to please others.

Bumps a day-old thread to call someone else a "try-hard".

Fukkin LOL, you can't make this stuff up.

Time of Blacryan's post: 05:34 PM


Time of my post: 11:50 PM




Remy math: 6.5 hours = one day.




Fukkin LOL, you can't make this stuff up. Fetal Alcohol Syndrome is very sad.

amikaelmorris
02-16-2014, 09:03 PM
you guys gonna make out yet or what?

ShweezyBTFO
02-16-2014, 09:06 PM
you guys gonna make out yet or what?

You must be unaware of Remy's plans to take a 6000 mile flight to Boston to do the disgusting things depicted in this video:


N7KwPX_emCQ

PervedOut
02-17-2014, 05:23 AM
inb4 he only puts up half the stats he did last year