PDA

View Full Version : The Official Arizona Cardinals vs Miami Dolphins Thread



si1ver
09-30-2012, 02:03 PM
Madsen already prophesized a 20-17 Arizona win. Obviously it is going to be a good game.

http://denversportschat.com/wp-content/uploads/2012/08/arizona.jpg

Madsen89
09-30-2012, 02:08 PM
Close so far. We're getting outplayed badly. Kolb is a retard who saves his derpage for 3rd down.

mix5
09-30-2012, 02:09 PM
How the hell does Cam Wake have 3 sacks already?

si1ver
09-30-2012, 02:11 PM
Dolphin's OL giving Tannehill time to expose our secondary. William Gay is who we thought he is.

Madsen89
09-30-2012, 02:16 PM
How the hell does Cam Wake have 3 sacks already?

2 new tackles, neither one you've heard of.

That premature whistle when Kolb escaped was bogus.

InnerThighChafe
09-30-2012, 02:17 PM
Imma jizz hnnnnnng, The J-Train!!!!

iloverat
09-30-2012, 02:19 PM
cardinals pls go, theyve cost me my accumulator 4 weeks in a row now..seriously, how can u blow out the eagles, win in foxboro and then get ur **** pushed in by the ****in dolphins at home...wtfffffffffffffffff

Lugie
09-30-2012, 02:21 PM
Dat Dolphins d If we had a 1 WR and better secondary the dolphins would be a top 10 team and we will be the best team in the AFC East soon

InnerThighChafe
09-30-2012, 02:23 PM
lolololololololol Kolbs gonna Kolb. Goats gonna Goat

si1ver
09-30-2012, 02:24 PM
Plz Darnell Dockett heal quickly

arian11
09-30-2012, 02:28 PM
13-0, u mad card phaggots?

Go_Corona
09-30-2012, 02:37 PM
I'm irate

Madsen89
09-30-2012, 02:38 PM
13-0, u mad card phaggots?

No.



Ryan Tannehill is the chosen one.

arian11
09-30-2012, 02:41 PM
No.



Ryan Tannehill is the chosen one.

Nah, its all about Kevin Corn on the Kobb and Beanie the fantasy Weanie.

cchar042
09-30-2012, 02:42 PM
Did the announcer really just say that this is the first time the Dolphins have had 99 yards passing in the first half in 3 years?

InnerThighChafe
09-30-2012, 02:42 PM
No.



Ryan Tannehill is the chosen one.http://assets0.ordienetworks.com/images/GifGuide/dancing/tumblr_lgqwsbEa891qfjmnk.gif

Go_Corona
09-30-2012, 02:55 PM
Back in it!

Go_Corona
09-30-2012, 03:01 PM
http://i157.photobucket.com/albums/t51/Nariko914/Vestibule/FatboyReaction.gif

si1ver
09-30-2012, 03:02 PM
Cardiac Cards gonna Cardiac Cards

DubstepDealer
09-30-2012, 03:02 PM
dem cardinals

InnerThighChafe
09-30-2012, 03:03 PM
Well I guess this is it.....




Edit: I've been revived!!!!111!1

Go_Corona
09-30-2012, 03:05 PM
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

dan213
09-30-2012, 03:05 PM
Cards are getting fuked by the refs right now.

connorc12321
09-30-2012, 03:05 PM
I just cracked my phone from jumping off the couch when Adrian Wilson intercepted... And it didn't even count

InnerThighChafe
09-30-2012, 03:08 PM
Cards are getting fuked by the refs right now.1 bad call does not mean they are getting fuked lol(cam wake sack)

si1ver
09-30-2012, 03:11 PM
1 bad call does not mean they are getting fuked lol(cam wake sack)
that PI should have been OPI

InnerThighChafe
09-30-2012, 03:12 PM
that PI should have been OPIstrong not seeing the defender with his arm around Hartline

Patient Bear
09-30-2012, 03:37 PM
man our O-line needs to step it up, Wake has been terrorizing Massie all afternoon

Madsen89
09-30-2012, 03:38 PM
man our O-line needs to step it up, Wake has been terrorizing Massie all afternoon

Its a mismatch any way you cut it. Kolb needs to get the ball out quicker or audible to screen passes more often. Williams hasn't been used in the flat/as a checkdown at all this game.

Patient Bear
09-30-2012, 03:39 PM
there we go!

edit: THERE WE GO AGAIN!!

1800_Cool_Guy
09-30-2012, 03:41 PM
This must be the part where the Dolphins will collapse.

Madsen89
09-30-2012, 03:44 PM
Kevin Klobb is bake.

arian11
09-30-2012, 03:50 PM
This must be the part where the Dolphins will collapse.

Typical Dolphins collapse is typical.

Patient Bear
09-30-2012, 03:50 PM
dammit kolb

InnerThighChafe
09-30-2012, 03:50 PM
lol how are you in the NFL and you just drop the ball, he looked soooo retarded. Naanee is going to get cut




Edit: ahhh fuking chit, im gonna cummmmmmmmmmmm

dan213
09-30-2012, 03:52 PM
wow. strong throw.

AppleCat
09-30-2012, 03:52 PM
Miami is who we thought they were...

:(

Madsen89
09-30-2012, 03:53 PM
What a bad play call.

si1ver
09-30-2012, 03:53 PM
dammit Kolb when we need a big play we'll go to Flash Peterson

DubstepDealer
09-30-2012, 03:54 PM
Miami is who we thought they were...

:(

Larry fitzgerald got pushed out of bounds before the interception play.

Patient Bear
09-30-2012, 03:55 PM
****

arian11
09-30-2012, 03:55 PM
Lol, you guys making Brian Hartline look like a boss.

Lugie
09-30-2012, 03:56 PM
Is this real life

LostHoudini
09-30-2012, 03:56 PM
LOL owned!

THill having a career out there.

InnerThighChafe
09-30-2012, 03:56 PM
omggggggggggggggggggggggggggggggggg muh nikkka, ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh fukin ****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
http://media.tumblr.com/tumblr_mb1slyhBtw1rn8fqc.gif

AppleCat
09-30-2012, 03:56 PM
Larry fitzgerald got pushed out of bounds before the interception play.

Miami is preheating. I'm grabbing my tissues in preparation of post game fap

Lugie
09-30-2012, 03:56 PM
Miami is who we thought they were...

:(

Plz go its not over intill its over

Lugie
09-30-2012, 03:59 PM
do the pee wee herman YEAAAAAAAA

blinkers88
09-30-2012, 03:59 PM
what the hell is going on with the Cards D??? Tannehill and Hartline??? srs?

Lugie
09-30-2012, 04:00 PM
what the hell is going on with the Cards D??? Tannehill and Hartline??? srs?

Imagine if the dolphins had a real 1 WR Hartline is legit 2

DannyStylez
09-30-2012, 04:01 PM
what the hell is going on with the Cards D??? Tannehill and Hartline??? srs?

hartline is legit, haters gonna hate.

Lugie
09-30-2012, 04:02 PM
Dolphins are legit should be 3 - 1 with a rookie QB

Lugie
09-30-2012, 04:05 PM
Sack fest

dan213
09-30-2012, 04:06 PM
Kolb doing his best Trent Edwards impression.

iamgenus
09-30-2012, 04:06 PM
who would've thunk it...Hartline top WR this week.

SirPercival
09-30-2012, 04:06 PM
once u start sacking kolb

kolb becomes happy feet

Lugie
09-30-2012, 04:09 PM
who would've thunk it...Hartline top WR this week.

I did

copiusGains
09-30-2012, 04:09 PM
Lol the Dolphins are legit now. They should have won those first 2 games. Hartline out recieved Fitzgerald. 245 yds for hartline. Yeahhhhh baby yeahhh.

copiusGains
09-30-2012, 04:10 PM
O chit I spoke too soon

Patient Bear
09-30-2012, 04:11 PM
cardiac cards

Lugie
09-30-2012, 04:12 PM
Lol the Dolphins are legit now. They should have won those first 2 games. Hartline out recieved Fitzgerald. 245 yds for hartline. Yeahhhhh baby yeahhh.

Not yet and the loss to Houston is just a better team beating a weaker team. The dolphins are on there way though they are looking good.

Patient Bear
09-30-2012, 04:13 PM
omg this game

Future24
09-30-2012, 04:13 PM
KORN ON THE KOLB!!!wegw

Lugie
09-30-2012, 04:14 PM
WOW All they needed was 1 stop WOW

1800_Cool_Guy
09-30-2012, 04:14 PM
Srsly Cobb?

Fuk this chit this.

Bezzz
09-30-2012, 04:14 PM
kolb is bake

InnerThighChafe
09-30-2012, 04:15 PM
Inb4 TD................not srs

Lugie
09-30-2012, 04:16 PM
If they lose in overtime again I WILL CRY AND BREAK MY TV AND THEN WILL JUST GO FOR A LONG LONG JOG

copiusGains
09-30-2012, 04:18 PM
Not yet and the loss to Houston is just a better team beating a weaker team. The dolphins are on there way though they are looking good.

I kno bruh,but we only loss bcuz tannehill kept getting packed. Chit arizona gets the ball in OT. Phukk. Cross ur fingaz fellow miami bruh.

InnerThighChafe
09-30-2012, 04:18 PM
If they lose in overtime again I WILL CRY AND BREAK MY TV AND THEN WILL JUST GO FOR A LONG LONG JOGInb4 Carp

Patient Bear
09-30-2012, 04:19 PM
If they lose in overtime again I WILL CRY AND BREAK MY TV AND THEN WILL JUST GO FOR A LONG LONG JOG

I'll probably punch a hole in the wall

1800_Cool_Guy
09-30-2012, 04:20 PM
Fukin Miami can't even get the coin toss right.

Lugie
09-30-2012, 04:20 PM
OMG my heart

Patient Bear
09-30-2012, 04:20 PM
ugh that kicker lol

copiusGains
09-30-2012, 04:22 PM
Thankyou!!! Dolphins ball "' c'mon we need one FG!!!

Lugie
09-30-2012, 04:22 PM
If carp misses another FG IM GOING TO RAPE HIS MOM srs

Patient Bear
09-30-2012, 04:26 PM
lololololololol

copiusGains
09-30-2012, 04:26 PM
Phuk this Chittt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

arian11
09-30-2012, 04:27 PM
Oh lawd, Tannehill is da goat.

DannyStylez
09-30-2012, 04:28 PM
trololol

InnerThighChafe
09-30-2012, 04:28 PM
Arizona D coordinator is bringing the house every play

Patient Bear
09-30-2012, 04:31 PM
moment of truth coming up, fingers crossed :o

DubstepDealer
09-30-2012, 04:32 PM
yeeeeeeeeeeeaaaaaaaa boooooooooooooooooooi

Patient Bear
09-30-2012, 04:33 PM
Cardiac Cards :o
4-0! good game though, Miami came here to play

DannyStylez
09-30-2012, 04:33 PM
its goooooooooood

dem cards

Lugie
09-30-2012, 04:34 PM
I wont be seen again WHY GOD WHYYYYYYYYYYYYYYYY

InnerThighChafe
09-30-2012, 04:34 PM
http://static.themetapicture.com/media/funny-gif-man-jump-out-the-window.gif



If Tanny wasn't a rookie he would have called some hot routes, brb Cards blitzing everyone every play

victor_maximus
09-30-2012, 04:34 PM
How do the cardinals keep winning without any run offense. Have they had a game over 50 yards rushing? It doesn't make sense!

Defense really that clutch?

copiusGains
09-30-2012, 04:35 PM
Phuk U Dan carpenter. Fire his hippy looking as right NOW!!!!!!!!!

si1ver
09-30-2012, 04:36 PM
Cards finally stopped being unclutch and let their natural clutchness out. F*ck yea!!

InnerThighChafe
09-30-2012, 04:39 PM
Cards finally stopped being unclutch and let their natural clutchness out. F*ck yea!!no, they just played the Dolphins. The Dolphins always finds a way to lose.

Lugie
09-30-2012, 04:42 PM
Should be 3 and fawking 1 gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooo wogkm ewrf,rmv erenw ;vrevervrv

Asl1ck
09-30-2012, 04:56 PM
Should be 3 and fawking 1 gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooo wogkm ewrf,rmv erenw ;vrevervrv

I'm not even a Dolphins fan, but I feel for you. Repped

Lugie
09-30-2012, 04:58 PM
I'm not even a Dolphins fan, but I feel for you. Repped

The pain inside me is to far from what anybody can feel at this point.

I got u though on the greens.

AFSFK
09-30-2012, 05:04 PM
I almost picked up hartline for this week

then said **** it


regretting my decision

InnerThighChafe
09-30-2012, 05:14 PM
I almost picked up hartline for this week

then said **** it


regretting my decisionI started him lol