PDA

View Full Version : Who has the best pose?



Jess40
08-12-2012, 11:19 AM
http://i43.photobucket.com/albums/e361/jess40404040/2iv0ls9.jpg

wheynweed
08-12-2012, 11:21 AM
Lebron... Spreading his legs apart and exposing his crotch is a body language mechanism to show dominance and confidence. As to relinquish his status as the silverback of the group. Very alpha male-esque.

LAballin24
08-12-2012, 11:23 AM
Anthony Davis's caterpillar

BenadrylBandit
08-12-2012, 11:28 AM
The GOAT

feardafronfz3
08-12-2012, 11:29 AM
vanilla face

Jess40
08-12-2012, 11:49 AM
vanilla face

Deron Williams?

BobDaNob
08-12-2012, 11:50 AM
Where's the Beard? The one with James Harden attached to it?

YellowOnYellow
08-12-2012, 12:42 PM
Kevin love looks like this meme...

http://static.fjcdn.com/pictures/Cool_abbfab_1578124.jpg

PhiGreens
08-12-2012, 12:45 PM
James Harden

stevedarsh
08-12-2012, 12:45 PM
Lebron... Spreading his legs apart and exposing his crotch is a body language mechanism to show dominance and confidence. As to relinquish his status as the silverback of the group. Very alpha male-esque.

someone doesnt know what "relinquish" means

anyway its clearly kevin love

yieldtonothing
08-12-2012, 12:46 PM
in order

melo
durant
chandler
bron

JBhaverhill
08-12-2012, 12:49 PM
Where's the Beard? The one with James Harden attached to it?

Look under melo's left armpit.

regGQ
08-12-2012, 01:50 PM
Melo

get yucky with the boys here too
https://instagr.am/p/OPOBVeIjsM/media/?size=l

regGQ
08-12-2012, 01:53 PM
http://i50.tinypic.com/2ch54b7.jpg

wheynweed
08-12-2012, 04:34 PM
someone doesnt know what "relinquish" means

anyway its clearly kevin love
Lol gtfo.

Reptarr
08-12-2012, 04:37 PM
someone stamp a U MAD on this lull

RJxEdge
08-12-2012, 04:39 PM
Kobe is always the answer

AlliWantisLulz
08-12-2012, 04:43 PM
no homer


1.Lebron
2.Love
3.Durant
4.Chandler
5.Iggy

shoutout to Westbrook (not sure if its a pose or just being retarded)

Reptarr
08-12-2012, 04:45 PM
http://thegrio.files.wordpress.com/2012/08/usa-basketball-16x9.jpg?w=560

LMAO at Harden being cropped out the first one

PhiGreens
08-12-2012, 04:47 PM
LOL ^^^ A Davis is such a boss. Kobe lookin like the rapist he is.

wheynweed
08-12-2012, 04:48 PM
Melo

get yucky with the boys here too
https://instagr.am/p/OPOBVeIjsM/media/?size=l
*****s gettin gully

DFINC
08-12-2012, 05:57 PM
Melo

get yucky with the boys here too
https://instagr.am/p/OPOBVeIjsM/media/?size=l

Fuk..Melo looks like a bawse

monsterBEN
08-12-2012, 06:44 PM
LeBronze-Gold wins this one.

Madvillainy
08-12-2012, 06:47 PM
coach k

GPx
08-12-2012, 06:49 PM
vanilla face

Idk why but this made me lol.

GingerBrah
08-12-2012, 07:01 PM
Iggy looking boss

evansanity
08-12-2012, 07:03 PM
Where's the Beard? The one with James Harden attached to it?

He's taking the picture.




They all have tasteless, trashy, ghetto and unsportsmanlike poses. Kevin Love and possibly Anthony Davis are the only ones with classy poses. What ever happened to being humble? Oh well.

mhteg
08-12-2012, 07:19 PM
http://thegrio.files.wordpress.com/2012/08/usa-basketball-16x9.jpg?w=560

LMAO at Harden being cropped out the first one

strong Zyzz pose by Iggy

128
08-12-2012, 07:23 PM
He's taking the picture.




They all have tasteless, trashy, ghetto and unsportsmanlike poses. Kevin Love and possibly Anthony Davis are the only ones with classy poses. What ever happened to being humble? Oh well.

http://meme.zenfs.com/u/907bedb2d9e991cda1f6e3a691f1caed1ae6056d.gifa

NumeroOnce
08-12-2012, 08:25 PM
http://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/c0.0.300.300/p403x403/528543_460920427261375_1817914073_n.jpg

NJStrongbod
08-12-2012, 08:52 PM
damn jungle bunnies

HayZues Christi
08-12-2012, 08:55 PM
He's taking the picture.




They all have tasteless, trashy, ghetto and unsportsmanlike poses. Kevin Love and possibly Anthony Davis are the only ones with classy poses. What ever happened to being humble? Oh well.


how the **** is kevin loves pose any moer "tasteful" than anybody elses in that photo? Cause he is white?

lol. u mad.

INMATEaco
08-12-2012, 09:04 PM
http://thegrio.files.wordpress.com/2012/08/usa-basketball-16x9.jpg?w=560


strong lebron leaning

http://images.usatoday.com/life/_photos/2009/07/01/smooth-criminal.jpg

EDIT: nvm got confused with legs

CBN180
08-12-2012, 09:11 PM
easily K-Love

wheynweed
08-12-2012, 10:21 PM
strong lebron leaning

http://images.usatoday.com/life/_photos/2009/07/01/smooth-criminal.jpg

EDIT: nvm got confused with legs
Lmao at pic

128
08-13-2012, 03:15 PM
strong lebron leaning

http://images.usatoday.com/life/_photos/2009/07/01/smooth-criminal.jpg

EDIT: nvm got confused with legs

lol

AmazinJason
08-13-2012, 04:13 PM
The GOAT
By GOAT, you must mean Kobe right?


Kobe is always the answer
This x1000

Kobe is the GOAT. Doesn't even need to strike a pose in order to have the best pose.

Bulkytheboot
08-13-2012, 04:37 PM
lol @ harden

"hmm, what is KD doing, maybe if i copy it, then they will finally accept me"

regGQ
08-13-2012, 04:42 PM
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m8nj1pC2ly1qzbbbgo1_400.gif

Melo swagging