PDA

View Full Version : OMG The Giants are MEAN since they ran up the score!!!! (Right packer fans!?!?)



alaska21
01-08-2012, 12:29 PM
Srs...they are so mean! How dare they run up the score like this! They were clearly up by like 8 points and decided to SCORE MORE! WTF...absolutely heartless cheek ****s if you ask me!


Obviously this sounds stupid as fuk...yet this is what the Packer fans were bitching about last night when Drew Brees decided to throw another TD when they were up 10 points with 9 mins left....Wat.


Strong socialist attitude if you ask me...bitching about how its not fair that one team scores more lmao

BigNF
01-08-2012, 12:30 PM
http://s3.amazonaws.com/readers/2011/11/02/michaeljordanlol_1.gif

Future24
01-08-2012, 12:31 PM
Srs...they are so mean! How dare they run up the score like this! They were clearly up by like 8 points and decided to SCORE MORE! WTF...absolutely heartless cheek ****s if you ask me!


Obviously this sounds stupid as fuk...yet this is what the Packer fans were bitching about last night when Drew Brees decided to throw another TD when they were up 10 points with 9 mins left....Wat.


Strong socialist attitude if you ask me...bitching about how its not fair that one team scores more lmaoNo he tried throwing a touchdown up 17 with 3 mins left. You dumb phaggot.

alleyezonme3
01-08-2012, 12:32 PM
lmao Packers about to be 1 and done next week, Aaron Rodgers gonna look like a idiot when he said road to superbowl goes through lambeu, dumb retard guaranteeing victories without playing games

homicidal_misc
01-08-2012, 12:32 PM
They were up by just 15. Why not ice the game?

alaska21
01-08-2012, 12:34 PM
No he tried throwing a touchdown up 17 with 3 mins left. You dumb phaggot.

LOL this guys nervous about the giants now srs

BigNF
01-08-2012, 12:35 PM
rodgers better pepper his angus for the giants dline next week

Future24
01-08-2012, 12:36 PM
LOL this guys nervous about the giants now srsDoesn't change the fact that Brees is a douchebag.

scotyg
01-08-2012, 12:36 PM
Manning is a stat padder

ChuteBoxeFC
01-08-2012, 12:37 PM
rodgers better pepper his angus for the giants dline next week

lol Giants D-line couldn't even get to Rodgers with 3 back-ups on the o-line last time. Niger please. Giants are not going to beat the Packers.

alaska21
01-08-2012, 12:37 PM
rodgers better pepper his angus for the giants dline next week

Giants vs Packers gon be so good. In b4 maximum trolling by the giants

LostOne287
01-08-2012, 12:41 PM
Doesn't change the fact that Brees is a douchebag.

How pathetic is your life that you have nothing to do except hate on a genuinely good guy nonstop on a internet forum?

LiftHeavy85
01-08-2012, 12:43 PM
discount double check bitch

Future24
01-08-2012, 12:47 PM
How pathetic is your life that you have nothing to do except hate on a genuinely good guy nonstop on a internet forum?Why because I spend an hour a day during football hating on a guy from a different team?

Wow my life is fuking sad man.

Now if I hate Rodgers or Brady...its understandable cause they're phaggots right?

IsLifeRealLife
01-08-2012, 12:49 PM
How pathetic is your life that you have nothing to do except hate on a genuinely good guy nonstop on a internet forum?

Zucking Aaron Rodger's dick everyday gets boring, he needs something else to do.

Future24
01-08-2012, 12:54 PM
Zucking Aaron Rodger's dick everyday gets boring, he needs something else to do.Actually I'm tired of you phaggots and ESPN choking on Brees' cawk so someone has to hate that little phaggot.

ChuteBoxeFC
01-08-2012, 12:57 PM
Obviously this sounds stupid as fuk...yet this is what the Packer fans were bitching about last night when Drew Brees decided to throw another TD when they were up 10 points with 9 mins left....Wat.


lol it was more like up 17 point with 3 minutes left taking shots down field.

Not even a comparison.

SeriouslyBrah
01-08-2012, 01:00 PM
Actually I'm tired of you phaggots and ESPN choking on Brees' cawk so someone has to hate that little phaggot.

u just mad cuz drew brees broke the nfl passing record and ur phaggot rodgers was exposed by the 2nd string quaterback that the packers could win games without him



































yea hugh mad

Future24
01-08-2012, 01:02 PM
u just mad cuz drew brees broke the nfl passing record and ur phaggot rodgers was exposed by the 2nd string quaterback that the packers could win games without him

yea hugh madI'm mad that Aaron Rodgers had 45 touchdowns and 6 interceptions this season...


..despite not being in the top 15 for pass attempts. I am so angry troll.

Trapstar4.4
01-08-2012, 01:02 PM
lol wow in for mad sht talk all week. my skin is out of the game so i will just sit back and spectate

Future24
01-08-2012, 01:04 PM
lol wow in for mad sht talk all week. my skin is out of the game so i will just sit back and spectateIt's these dumb Saints fans.

They chant their who dat chants all game because before 2009 they didn't even know who the Saints were.

GooBaaa
01-08-2012, 01:07 PM
It's these dumb Saints fans.

They chant their who dat chants all game because before 2009 they didn't even know who the Saints were.

2009-2012

long time to be a fan brah

Future24
01-08-2012, 01:09 PM
2009-2012

long time to be a fan brahhttp://media.reporternews.com/media/img/photos/2010/02/06/20100206-204053-pic-39996350_t607.jpg

scotyg
01-08-2012, 01:09 PM
Actually I'm tired of you phaggots and ESPN choking on Brees' cawk so someone has to hate that little phaggot.

lol at your rage

GooBaaa
01-08-2012, 01:11 PM
http://media.reporternews.com/media/img/photos/2010/02/06/20100206-204053-pic-39996350_t607.jpg

what are you showing me here? Looks like the typical drunk people @ games

Povidius
01-08-2012, 01:12 PM
Actually I'm tired of you phaggots and ESPN choking on Brees' cawk so someone has to hate that little phaggot.

Don't worry, brah. Niners will take care of that for you next week.

Future24
01-08-2012, 01:13 PM
lol at your rage
Stop following me.

Don't worry, brah. Niners will take care of that for you next week.I agree.

Greg1983
01-08-2012, 01:13 PM
OP with another thread. So defensive.

SeriouslyBrah
01-08-2012, 01:22 PM
I'm mad that Aaron Rodgers had 45 touchdowns and 6 interceptions this season...


..despite not being in the top 15 for pass attempts. I am so angry troll.

yea and a backup throwing to backups threw for 480 yards and 6 td's. just shows u rodgers is a good system quarterback

bking10
01-08-2012, 01:26 PM
http://media.reporternews.com/media/img/photos/2010/02/06/20100206-204053-pic-39996350_t607.jpg

http://www.webstore.com/cache/cache_500_1_1_img_10866224_9914809af65f1835d678d5c 4221dc540jpg.img

lovebbing
01-08-2012, 01:26 PM
yea and a backup throwing to backups threw for 480 yards and 6 td's. just shows u rodgers is a good system quarterback

give me an example of a fantastic QB with similar numbers to Rodgers that is NOT a system QB.

PoliBrah
01-08-2012, 01:29 PM
give me an example of a fantastic QB with similar numbers to Rodgers that is NOT a system QB.

LOL this.

DA_MOSS
01-08-2012, 01:30 PM
http://www.webstore.com/cache/cache_500_1_1_img_10866224_9914809af65f1835d678d5c 4221dc540jpg.img

http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.196051!/img/httpImage/image.jpg

Funny how things change

Gator1010
01-08-2012, 01:37 PM
Op,
packer fan checkn in, not sure what u mean brah. Not all packer fans on here are phaggy trolls.

SeriouslyBrah
01-08-2012, 01:45 PM
give me an example of a fantastic QB with similar numbers to Rodgers that is NOT a system QB.

hmmmm lets see peyton manning went out this year and his team went 2-14. seems like if they had a good system the backup would be able to come in and put up decent numbers.

TopsecretWaffle
01-08-2012, 01:47 PM
not sure how future24 is green

alleyezonme3
01-08-2012, 02:09 PM
someone make a ban bet between packers and giants fans, too much trash talk, put up or shut up

Future24
01-08-2012, 02:19 PM
not sure how future24 is greenBecause I'm a quality poster.

People call me a "troll" because I hate Drew Brees.

It's wrong to hate Drew because he is literally the nicest guy in the NFL, but it's cool to hate Rodgers, Big Ben and Brady.

alaska21
01-08-2012, 04:36 PM
Op,
packer fan checkn in, not sure what u mean brah. Not all packer fans on here are phaggy trolls.

Good to know srs brah

alaska21
01-08-2012, 04:37 PM
someone make a ban bet between packers and giants fans, too much trash talk, put up or shut up

I already said ban me for a month if Saints don't win the super bowl srs

Packers64
01-14-2012, 02:15 PM
nope no car here either

rampagefc77
01-14-2012, 02:19 PM
I dont think anyone cares about running the score up in the playoffs. If you are up 3+ TD in the 4th quarter in the last game of the season in a game that means nothing and you are still chucking for TDs, then thats kinda phaggy time imo.