PDA

View Full Version : **STEELERS VS BROWNS** Official Game Thread



OH10
01-02-2011, 06:26 AM
Coming at you Steeler phaggots

HERE WE GO BROWNIES HERE WE GO WOOF WOOF

Goby
01-02-2011, 08:02 AM
In for Colt McCoy 20 TD's

OH10
01-02-2011, 10:32 AM
troy polomalu is active

Benchencurlen
01-02-2011, 10:33 AM
woof woof? Wow I'm so glad I'm not a Browns fan...

magicmatt
01-02-2011, 10:44 AM
troy polomalu is active

be a shame if he got hurt again

SuperCHARKA
01-02-2011, 10:56 AM
lol loyal browns fans

come

let us have meat and fries with coleslaw on bread

futbolista89
01-02-2011, 10:58 AM
Here we go Brownies, here go woof woof!

futbolista89
01-02-2011, 11:04 AM
link?

edit: got one.

fuuuuuu

ZidaneValor
01-02-2011, 11:05 AM
Watson handed the ball to Polumalu that time.

Edit: Big Ben immediately throws a TD bomb to Wallace.

trek_6k
01-02-2011, 11:12 AM
Cribbs will burn the Steelers at least once today.

Ruger357
01-02-2011, 11:26 AM
I think I can speak for the entire sports section when I say that so far this game is fcking awesome!!!

xN1CKx
01-02-2011, 11:28 AM
im dfrunkkkkkkkkkkkkkkkk F*CK THER INBRED STEELERSSSSSSSSSSSS

ThisHolyDude
01-02-2011, 11:29 AM
http://atdhe.net/31737/watch-pittsburgh-steelers-vs-cleveland-browns
link inb4 someone asks for one

Srs Thread
01-02-2011, 12:22 PM
aaaahahahahahahahahahahahaha.

FormulaLT1poweR
01-02-2011, 12:31 PM
Lulzzzzzzz!

xN1CKx
01-02-2011, 12:32 PM
ITS COOL BEN CAN R4PE SOME CHICKS HAPPY NOW good for him

adamsteve14
01-02-2011, 12:34 PM
ITS COOL BEN CAN R4PE SOME CHICKS HAPPY NOW good for him

U mad?

Big7Ben86
01-02-2011, 12:42 PM
polamalucules are too much for the browns

sp33dk1lls
01-02-2011, 12:43 PM
Steelers clappin dem cheeks! feelsgoodman.jpg

Ruger357
01-02-2011, 12:44 PM
ITS COOL BEN CAN R4PE SOME CHICKS HAPPY NOW good for him

Of course he's a rapist. He is from Ohio.

Ruger357
01-02-2011, 12:48 PM
lol at Heath Miller. Good to have him back.

xN1CKx
01-02-2011, 12:49 PM
omg they called a penalty on the steelers holy f*ck

xN1CKx
01-02-2011, 01:00 PM
U mad?

no u f*cking idiot im happy my team is getting r4ped. how f*Ucking stupid are u?

adamsteve14
01-02-2011, 01:01 PM
no u f*cking idiot im happy my team is getting r4ped. how f*Ucking stupid are u?

U ir8?

location: Ohio
status: Mad

Hillis40
01-02-2011, 01:01 PM
Entire team quit. Didn't even try

Ruger357
01-02-2011, 01:03 PM
Time to pull the starters, and polamalu. A 35 point lead is a good enough cushion.

xN1CKx
01-02-2011, 01:06 PM
U ir8?

location: Ohio
status: Mad

i remember u

location: ohio
Staut: phaggot steeler fan

Disrespected
01-02-2011, 01:07 PM
http://www.directon.tv/channels/646/

in case cbs took the game down in your area

adamsteve14
01-02-2011, 01:13 PM
i remember u

location: ohio
Staut: phaggot steeler fan

Lol

You mean
location: 45 miles from Pittsburgh
status: Have something to be proud of

xN1CKx
01-02-2011, 01:16 PM
Lol

You mean
location: 45 miles from Pittsburgh
status: Have something to be proud of

no you live ohio.

status: trying to be cool rooting for the steelers

adamsteve14
01-02-2011, 01:20 PM
no you live ohio.

status: trying to be cool rooting for the steelers

Actually, about 98% of people in my area are Steelers fans because of our proximity to Pittsburgh. Been rooting for the Steelers my entire life, even through the Kordell era. I would say it doesn't get much worse than that, but I guess being a Browns fan is worse. You would think being a Browns fan would lend itself a certain degree of humility, but apparantly not.

Milo3
01-02-2011, 01:20 PM
Meanwhile, Cleveland Browns owner Randy Lerner was in London at Stamford Bridge today watching his Aston Villa play in a thrilling game against current Champions Chelsea earning a draw.

43Steelers
01-02-2011, 01:21 PM
hahaha its a shame for the browns lulz ..

Ruger357
01-02-2011, 01:23 PM
hahaha its a shame for the browns lulz ..

LOL, Steelers travel well. We even have Canadian fans.

xN1CKx
01-02-2011, 01:24 PM
yeah it's phucking sick how many ohio steeler fan there are. they just take the easy road rooting for the steelers.

adamsteve14
01-02-2011, 01:26 PM
yeah it's phucking sick how many ohio steeler fan there are. they just take the easy road rooting for the steelers.

So you are saying that I should root for the Browns, which are twice the distance from me as Pittsburgh, and disavow my allegiance to Pittsburgh teams all due to an imaginary line. Remind me, misery loves what?

xN1CKx
01-02-2011, 01:28 PM
So you another Ohio state/Steeler fan too?

Ruger357
01-02-2011, 01:29 PM
yeah it's phucking sick how many ohio steeler fan there are. they just take the easy road rooting for the steelers.

Even Big Ben was a 49'ers fan growing up. Nobody wants to root for the Browns. Hell even the Browns hated Cleveland and ran away to Baltimore.

But once they get rid of Mangina, they may be competitive. Give McCoy another couple years.

adamsteve14
01-02-2011, 01:29 PM
So you another Ohio state/Steeler fan too?

Yes, because it is my alma mater. Do you have another argument I can shyt on?

xN1CKx
01-02-2011, 01:34 PM
Yes, because it is my alma mater. Do you have another argument I can shyt on?

LMFAO HAHAHAHA haha abahhHAHAHAHA nope. That's all I needed to know, to know you're a phaggot

adamsteve14
01-02-2011, 01:37 PM
LMFAO HAHAHAHA haha abahhHAHAHAHA nope. That's all I needed to know, to know you're a phaggot

Im a phaggot because I graduated from college? Because I took advantage of in-state tuition? I have pride in my state, but why should I have any allegiance to a city that is 100 miles away and have been to maybe 3 times in my life? I owe Cleveland nothing, while I go to Pittsburgh a few times a month.

Sour grapes are sour.

xN1CKx
01-02-2011, 01:39 PM
why you so proud of ohio dude?? just imaginary lines dude?!!???????????/

adamsteve14
01-02-2011, 01:42 PM
why you so proud of ohio dude?? just imaginary lines dude?!!???????????/

Because it is the STATE I live in. Is it the Ohio Browns? Last time I checked, there are two ****ty NFL teams in Ohio. Do I live in Cleveland? Do I live anywhere near it? No. I live near and frequent Pittsburgh. I have worked in Pittsburgh. My family, friends, everyone around me root for Pittsburgh. I LIVE in Ohio, not Cleveland. I live NEAR Pittsburgh. Is it clear yet? Do you understand?

xN1CKx
01-02-2011, 01:44 PM
hhhhhhhhhhhey adam.............


umad????

adamsteve14
01-02-2011, 01:46 PM
hhhhhhhhhhhey adam.............


umad????

No? Why should I be?

xN1CKx
01-02-2011, 01:47 PM
yeah u mad dude. o total burn over the internet.

adamsteve14
01-02-2011, 01:49 PM
yeah u mad dude. o total burn over the internet.

That is like saying that, despite the score, the Browns won today.

xN1CKx
01-02-2011, 01:55 PM
sorry bro i have daddy issues man. just got into a fight w/ the old man


:( i gotta stop drinkin

Ruger357
01-02-2011, 01:58 PM
It was nice seeing a number of the 2nd string Steelers playing today. They look pretty good. And the starters got a little warmup. Not much of one, but probably as much as the Browns could muster.

adamsteve14
01-02-2011, 01:59 PM
It was nice seeing a number of the 2nd string Steelers playing today. They look pretty good. And the starters got a little warmup. Not much of one, but probably as much as the Browns could muster.

Well it's nice to know our 2nd stringers can beat their starters.

Ruger357
01-02-2011, 02:02 PM
Well it's nice to know our 2nd stringers can beat their starters.

Next year the Browns will be a .500 team, at least. They have the players, just need to get rid of the coach.

adamsteve14
01-02-2011, 02:08 PM
Next year the Browns will be a .500 team, at least. They have the players, just need to get rid of the coach.

One would think. But lets not forget that this is the Browns. Jesus Christ himself could come down and play QB for them and they would still struggle to be .500.

Goby
01-02-2011, 04:49 PM
One would think. But lets not forget that this is the Browns. Jesus Christ himself could come down and play QB for them and they would still struggle to be .500.

That's ****ing bull**** dude.

What is your evidence for thinking Jesus would be a good quarterback?

Srs Thread
01-03-2011, 11:01 AM
http://espn.go.com/blog/afcnorth/post/_/id/22600/steelers-well-positioned-for-super-bowl-run

"There was no champagne in the Pittsburgh Steelers' locker room Sunday evening.

The team passed out "2010 AFC North Champion" hats and T-shirts, but very few Steelers wore them. Pittsburgh starting safety Ryan Clark said he would immediately stuff the new merchandise in a drawer somewhere and probably won’t see it again for a long time."

"You're never going to see us on 'Hard Knocks.' We're not going to be the team that's seen," Clark said of Pittsburgh’s lack of hype this year. "We have a team full of football players. There's no TV stars here. We have one guy [Troy Polamalu] in here with a commercial. And that’s just because he has nice hair."

DRob27
01-03-2011, 11:05 AM
http://espn.go.com/blog/afcnorth/post/_/id/22600/steelers-well-positioned-for-super-bowl-run

"There was no champagne in the Pittsburgh Steelers' locker room Sunday evening.

The team passed out "2010 AFC North Champion" hats and T-shirts, but very few Steelers wore them. Pittsburgh starting safety Ryan Clark said he would immediately stuff the new merchandise in a drawer somewhere and probably won’t see it again for a long time."

"You're never going to see us on 'Hard Knocks.' We're not going to be the team that's seen," Clark said of Pittsburgh’s lack of hype this year. "We have a team full of football players. There's no TV stars here. We have one guy [Troy Polamalu] in here with a commercial. And that’s just because he has nice hair."

lmao