PDA

View Full Version : Chick-Fil-A Bowl - #23 FSU vs. #20 South Carolina



WheyneNewton
12-31-2010, 05:41 PM
but who was cow?

sp33dk1lls
12-31-2010, 05:43 PM
Fellow ACC brah going for FSU

jeremy1ns
12-31-2010, 05:44 PM
dayum

Jaycee41
12-31-2010, 05:49 PM
Fellow ACC brah going for FSU
fsu has this brah. **** s.c. and strong hit.

jeremy1ns
12-31-2010, 05:49 PM
Honestly why if you are FSU do you get cute and try that option play?

Zig_Zag_Man
12-31-2010, 05:50 PM
Honestly why if you are FSU do you get cute and try that option play?

so u got more options

AuDre11
12-31-2010, 05:52 PM
Greg Reid just shook your RB's world upside down.

Hopefully he remembers his name after that hit.

AsylumSeeker
12-31-2010, 05:58 PM
The 'Noles are looking sharp.

'Wanting the 'Cocks to win, but Stephen Garcia just gave the ball right back to FSU. Not looking good, man.

sp33dk1lls
12-31-2010, 06:09 PM
The 'Noles are looking sharp.

D is looking solid. Offense not so much.

jeremy1ns
12-31-2010, 06:13 PM
WE **** ourselves when ML is out.

SwagMorris
12-31-2010, 06:17 PM
Holy ****. Where has this Seminoles smothering defense been all season. They could have used it against OU.

SwagMorris
12-31-2010, 06:21 PM
Nice throw Ponder. You idiot.

GeorgeCarlinJr
12-31-2010, 06:21 PM
fail

WheyneNewton
12-31-2010, 06:22 PM
wtf at ponder

efoi
12-31-2010, 06:22 PM
LOL ponder

Jaycee41
12-31-2010, 06:22 PM
ponder wtf

brb pondering throw

joedirt87
12-31-2010, 06:26 PM
As a Noles fan, this will be my reaction when the bowl game ends, and it being the final time Christian Ponder will ever play football.

http://www.gifbin.com/bin/012010/1263563485_dancing_kids.gif

Loved him when he entered, hated as he leaves.

stevedarsh
12-31-2010, 06:27 PM
awesome throw FSU

WheyneNewton
12-31-2010, 06:28 PM
more ints please

sp33dk1lls
12-31-2010, 06:28 PM
damn 3rd pick...

Jaycee41
12-31-2010, 06:29 PM
imma have to call this game the omelette game cause its the 4th turnover.

Vayne
12-31-2010, 06:29 PM
This is a turnover bowl.

AuDre11
12-31-2010, 06:31 PM
TEAM EJ. We gotta put EJ in soon unless we want to keep this game 6-0.


ALSO, Defense wins Championships. or in this case Bowls

WheyneNewton
12-31-2010, 06:32 PM
http://i51.tinypic.com/eqqmpg.jpg

muddyrover
12-31-2010, 06:37 PM
how is it still 0 - 6 ?

yes recovered on 40 -> !!!!!!! Wait wut?

Jaycee41
12-31-2010, 06:48 PM
strong passing directly to fsu's defence

SwagMorris
12-31-2010, 06:50 PM
Strong passing to USC's defense

WheyneNewton
12-31-2010, 06:51 PM
strong run D

Jaycee41
12-31-2010, 06:51 PM
whos going to the NFL? lebron james is...

wait wut

efoi
12-31-2010, 07:43 PM
wow...

WheyneNewton
12-31-2010, 07:44 PM
moar turnovers

SwagMorris
12-31-2010, 07:45 PM
FSU is stylin on USC.

And as I typed this, dumb play=interception. Run the ball. Not that hard.

Vayne
12-31-2010, 07:45 PM
jESUS

batman15
12-31-2010, 07:47 PM
Fthisimout.

efoi
12-31-2010, 07:56 PM
sick TD

AuDre11
12-31-2010, 07:57 PM
Lol, having a WR throw the ball so Garcia doesnt throw any more picks.

_NEMESIS_
12-31-2010, 07:57 PM
lol at SEC

SwagMorris
12-31-2010, 07:58 PM
Game finally got interesting.

batman15
12-31-2010, 08:00 PM
Lol @the announcer talking about Texas Tech's "vaunted spread offense" against Persa and their "awesome" offense offense.

SwagMorris
12-31-2010, 08:07 PM
Refs missed that block in the back, I believe.

scotyg
12-31-2010, 08:16 PM
thought that was going to be another interception there

WheyneNewton
12-31-2010, 08:16 PM
lol at having everyone but the QB throw the ball

scotyg
12-31-2010, 08:21 PM
wow if florida state could finish on drives instead of FGs this would be a blowout

bigted777
12-31-2010, 08:26 PM
wow...

crazy catch

scotyg
12-31-2010, 08:30 PM
...sooo this is the #1 rush defense in the country?

bigted777
12-31-2010, 08:51 PM
FSU got it in the bag