PDA

View Full Version : What other New England Fans are.....



lllBoneZlll
12-06-2010, 09:18 PM
Dying to watch Patriots 5th Quarter!?

Cant wait for the post game press conference...BB will bring the lulz...

drum_muscle
12-06-2010, 09:23 PM
Does it happen even though its on espn breh?

whatsupfresh19
12-06-2010, 09:24 PM
ugh I wish I was back home so I could watch it. fukcing tv around here sucks

magicmatt
12-06-2010, 09:25 PM
dude im gonna mis comcast sportsnet the next few days sucks.

skipping all classes tomorrow and laying in bed listening to the sports hub online all day though

dizi24
12-06-2010, 09:26 PM
I'd rather watch the Jets postgame, to be honest.

lllBoneZlll
12-06-2010, 09:28 PM
Does it happen even though its on espn breh?

yep... TV38 following the game....I hate Steve Burton, Deossie aint bad, although the sportshub shts on him all the time...

youngt
12-06-2010, 09:31 PM
link to press conference after game

x ShAnE x
12-06-2010, 09:37 PM
Lol did anyone hear the commentator singing and making those weird noises after the game thinking his mic wasnt active?
I cant remember his name but its the fat guy that kinda reminds me of danny devito.

Erik2806
12-06-2010, 09:40 PM
looking forward to it.

would love to see the jets too though as someone mentioned lol

snazo
12-06-2010, 09:40 PM
yep... TV38 following the game....I hate Steve Burton, Deossie aint bad, although the sportshub shts on him all the time...
toucher and rich will have a good show tmrw

lllBoneZlll
12-06-2010, 09:43 PM
toucher and rich will have a good show tmrw

touche kind sir...touche.

magicmatt
12-06-2010, 09:44 PM
toucher and rich will have a good show tmrw

never up that early. i have to settle for the others which i fuking love