PDA

View Full Version : nba all decade team



GoingPlaces
12-31-2009, 02:03 AM
C:Shaq
PF: Duncan
SF: Lebron (sadly what other good 3s where there this decade)
SG: Kobe
PG: Nash

WHAT SAY YOU

gswarrior510
12-31-2009, 02:10 AM
/facepalm

Pierce

I'd go

Kidd
Kobe
Pierce
Duncan
Shaq

_Translucency
12-31-2009, 02:28 AM
PG - Jason Kidd
SG - Kobe Bryant
SF - LeBron James
PF - Tim Duncan
C - Shaquille O'Neal

The only two that are, in my opinion, debatable are Allen Iverson [for obvious reasons] and LeBron James [for the people who truly dislike him].

Honorable mention:

PG - Steve Nash / Chauncey Billups
SG - Dwayne Wade / Allen Iverson
SF - Paul Pierce / Tracy McGrady
PF - Kevin Garnett / Dirk Nowtizki
C - Yao Ming

Negatron617
12-31-2009, 02:38 AM
/facepalm

Pierce

I'd go

Kidd
Kobe
Pierce
Duncan
Shaq

wtf??

YOU have pierce in there?

wtf??

GoingPlaces
12-31-2009, 02:53 AM
/facepalm

Pierce

I'd go

Kidd
Kobe
Pierce
Duncan
Shaq


I am as much of a lebron hater as the next guy but you cannot put Pierce above Lebron, there really is not a comparison.

Toughest decision was at the 4 picking Duncan over Garnett, went with Timmy because of his better career numbers and 4 rings.

Also, how can you justify putting Kidd over Nash? Nash has 2 MVPs, is a more well rounded player (you can make the argument that Kidd is a better rebounder but thats where it ends) and has better stats. I guess you could point to Kidd's two finals trips but Nash could have probably done the same had he played in such a weak conference.

Nodice123
12-31-2009, 02:57 AM
I am as much of a lebron hater as the next guy but you cannot put Pierce above Lebron, there really is not a comparison.

Toughest decision was at the 4 picking Duncan over Garnett, went with Timmy because of his better career numbers and 4 rings.

Also, how can you justify putting Kidd over Nash? Nash has 2 MVPs, is a more well rounded player (you can make the argument that Kidd is a better rebounder but thats where it ends) and has better stats. I guess you could point to Kidd's two finals trips but Nash could have probably done the same had he played in such a weak conference.

Duncan beats out Garnett easily. More rings, MVP's, pretty sure more all-star appearances as well (could be wrong).

user8489791000
12-31-2009, 03:05 AM
jkidd should be first and carter 3rd

Sayan-Jin
12-31-2009, 03:11 AM
/facepalm

Pierce

I'd go

Kidd
Kobe
Pierce
Duncan
Shaq

LOL at Pierce over James. Why didn't you put Antoine Walker instead of Duncan? :D

gregdro
12-31-2009, 03:23 AM
LOL at Pierce over James. Why didn't you put Antoine Walker instead of Duncan? :D

pierce actually won ****, james didnt, and dont tell me his team is bad too

GoingPlaces
12-31-2009, 03:35 AM
pierce actually won ****, james didnt, and dont tell me his team is bad too


pierce didn't win **** till he hopped on the shoulders of ray allen and kg

GoingPlaces
12-31-2009, 03:36 AM
jkidd should be first and carter 3rd

Carter? lol

gswarrior510
12-31-2009, 03:37 AM
ofc pierce is the best SF this decade..he's the only SF that lead a team to a title.


wtf??

YOU have pierce in there?

wtf??

why not? just because i like kobe doesn't mean i have to hate celtics like most laker fans do

Bulldog0520
12-31-2009, 04:06 AM
lol @ pierce over James. Pierce can kiss KG's ass for that ring.

ezmac31
12-31-2009, 04:55 AM
lol @ pierce over James. Pierce can kiss KG's ass for that ring.


wasn't pierce finals MVP? i have no problem with that team, except Nash...i know he won back to back MVPs but he plays absolutely no defense unlike the other guys on the list...i would take kid or billups over him (yes pistons homer)

Bulldog0520
12-31-2009, 05:18 AM
wasn't pierce finals MVP? i have no problem with that team, except Nash...i know he won back to back MVPs but he plays absolutely no defense unlike the other guys on the list...i would take kid or billups over him (yes pistons homer)

Come on now, if not for the team around him Pierce wouldn't even be mentioned in this thread because he never would have made it past the 2nd round. He's a great player, but to list him over lebron is stupid.

gswarrior510
12-31-2009, 09:55 AM
Come on now, if not for the team around him Pierce wouldn't even be mentioned in this thread because he never would have made it past the 2nd round. He's a great player, but to list him over lebron is stupid.

neither would/did jordan

Bulldog0520
12-31-2009, 10:09 AM
neither would/did jordan

I've never disagreed with that. It's a team sport...one player can't do it, they need quality players around them. In Pierce's case, he had the 2nd best PF in the game and the best pure shooter playing with him.

Lloyd Braun
12-31-2009, 12:02 PM
C: Shaq
PF: Duncan
SF: LeBron
SG: Kobe
PG: Nash

Shaq, Duncan and Kobe are indisputable. Nash can be swapped for Kidd and Pierce for LeBron. I'm a LBJ fan but some of you guys have bad memories about the Truth. He was one of the best all-around NBA players 4-5 years ago.

GrizzlyMan27
12-31-2009, 12:17 PM
no big ticket?

Tyler44
12-31-2009, 12:22 PM
ofc pierce is the best SF this decade..he's the only SF that lead a team to a title.



why not? just because i like kobe doesn't mean i have to hate celtics like most laker fans do

"leading" to a title with Allen and Garnett. Couldnt do sh!t without them.....lulz at your logic.

user8489791000
12-31-2009, 12:39 PM
Carter? lol

look at his stats and he played 880 games this decade and has more game winning shots than kobe......you can check that.

http://www.82games.com/gamewinningshots.htm

nikeoneplatinum
12-31-2009, 12:40 PM
nash
bryant
pierce
duncan
o'neal

RickRoss
12-31-2009, 12:43 PM
"leading" to a title with Allen and Garnett. Couldnt do sh!t without them.....lulz at your logic.

Pierce went to the Eastern Conference Finals without allen and garnett
Allen went to the ECF without pierce and garnett
Garnett, I think made it to the WCF without allen and pierce

They all made it pretty far without each other, but didn't really do **** til they all came together. Stop the bull****.

TheDude1987
12-31-2009, 12:44 PM
lol @ Pierce over Lebron. If I remember correctly, Lebron has lead his **** team to the finals, while Pierce never accomplished anything until KG and Allen showed up. Hell, you forgot he was even in the league for a couple years there.

RickRoss
12-31-2009, 12:47 PM
Jordan played this decade, so i'm gonna have to go with him at shooting guard. Sorry kobe, still playing second fiddle to the goat even this decade.

C Shaq
Pf Duncan
SF Pierce
SG Jordan
PG Marbury

user8489791000
12-31-2009, 12:48 PM
Jordan played this decade, so i'm gonna have to go with him at shooting guard. Sorry kobe, still playing second fiddle to the goat even this decade.

C Shaq
Pf Duncan
SF Pierce
SG Jordan
PG Marbury

not even gonna comment because your a idiot.

user8489791000
12-31-2009, 12:49 PM
Pierce went to the Eastern Conference Finals without allen and garnett
Allen went to the ECF without pierce and garnett
Garnett, I think made it to the WCF without allen and pierce

They all made it pretty far without each other, but didn't really do **** til they all came together. Stop the bull****.

No he had walker when he was playing like a beast.
Allen had Rachard Lewis
Garnett had latreel and that ugly looking mother ****er

gswarrior510
12-31-2009, 12:53 PM
look at his stats and he played 880 games this decade and has more game winning shots than kobe......you can check that.

http://www.82games.com/gamewinningshots.htm

uhh no he doesn't..kobe has the most gamewinners in history..that's just for the last couple years

RickRoss
12-31-2009, 12:54 PM
not even gonna comment because your a idiot.

the irony

RickRoss
12-31-2009, 12:55 PM
No he had walker when he was playing like a beast.
Allen had Rachard Lewis
Garnett had latreel and that ugly looking mother ****er

First he didn't do sh.it without allen and garnett, now he did do sh.it without out them. Make up your fukkin mind u piece of ratsh.it.

user8489791000
12-31-2009, 12:55 PM
uhh no he doesn't..kobe has the most gamewinners in history..that's just for the last couple years

Regular Seasons: '03-04, '04-05, '05-06, '06-07, '07-08, '08-09 (thru 2/4)

BNR
12-31-2009, 12:56 PM
I'd replace kidd with nash and keep the rest

user8489791000
12-31-2009, 12:56 PM
First he didn't do sh.it without allen and garnett, now he did do sh.it without out them. Make up your fukkin mind u piece of ratsh.it.

LMFAO you mad brah? ratsh.it LOL WUT

RickRoss
12-31-2009, 12:58 PM
LMFAO you mad brah?

I'm taller than 5'6" why the fukk would I be mad? God loves me.

gswarrior510
12-31-2009, 12:59 PM
Regular Seasons: '03-04, '04-05, '05-06, '06-07, '07-08, '08-09 (thru 2/4)

go on..Kobe has been playing in the league for 14 years you rat.****

user8489791000
12-31-2009, 01:00 PM
go on..Kobe has been playing in the league for 14 years you rat.****

lol wut I'm a rat.....strong middle school jokes


But carter has more game winning shots..............

RickRoss
12-31-2009, 01:00 PM
go on..Kobe has been playing in the league for 14 years you rat.****

lmfao

user8489791000
12-31-2009, 01:01 PM
I'm taller than 5'6" why the fukk would I be mad? God loves me.

what does height have to do with anything? At the end of the day your nothing compared to me.

RickRoss
12-31-2009, 01:01 PM
lol wut I'm a rat.....strong middle school jokes


But carter has more game winning shots..............

This stupid ratsh.it is stupid ratsh.it

DubV
12-31-2009, 01:02 PM
I'd take Kidd over Nash. Kidd has the most triple double this decade I believe.

RickRoss
12-31-2009, 01:02 PM
what does height have to do with anything? At the end of the day your nothing compared to me.

Actually, I'm 5 inches taller compared to you, u piece of ratsh.it

user8489791000
12-31-2009, 01:03 PM
This stupid ratsh.it is stupid ratsh.it

RickRoss


Even by your user name I know your a idiot. You like rappers that were CO's LMFAO

gswarrior510
12-31-2009, 01:04 PM
ratsh.it is getting owned in every thread in sport section

http://i39.tinypic.com/mavz2x.jpg

user8489791000
12-31-2009, 01:04 PM
Actually, I'm 5 inches taller compared to you, u piece of ratsh.it

Like I said what does height have to do with anything. Like I keep saying you're nothing. Don't believe your mom when she says your something.

RickRoss
12-31-2009, 01:05 PM
not even gonna comment because your a idiot.


what does height have to do with anything? At the end of the day your nothing compared to me.


RickRoss


Even by your user name I know your a idiot. You like rappers that were CO's LMFAO

FFS, ratsh.it, it's "you're". You're an idiot. Bimbo

user8489791000
12-31-2009, 01:05 PM
ratsh.it is getting owned in every thread in sport section

http://i39.tinypic.com/mavz2x.jpg

Nope I provide facts like when I said carter has more game winning shots. All you said WAS KOBE HAS BEEN IN THE LEAGUE FOR 14 YEARS OMG OMG OMG OMG OMG get off his nuts

user8489791000
12-31-2009, 01:07 PM
FFS, ratsh.it, it's "you're". You're an idiot. Bimbo

omg omg omg brah you should be a english teacher. Didn't know I would get graded on a internet forum. Mistakes happen just like your mother having you.

RickRoss
12-31-2009, 01:07 PM
Like I said what does height have to do with anything.

Wanna piggyback ride, you little ratsh.it of a manlet???

bubbachuck
12-31-2009, 01:08 PM
Jordan played this decade, so i'm gonna have to go with him at shooting guard. Sorry kobe, still playing second fiddle to the goat even this decade.

C Shaq
Pf Duncan
SF Pierce
SG Jordan
PG Marbury

notsureifsrs.jpg

Starbury?? MJ??

RickRoss
12-31-2009, 01:08 PM
*drops out of a rat's ass*

What up ratsh.it.

user8489791000
12-31-2009, 01:09 PM
Wanna piggyback ride, you little ratsh.it of a manlet???


LOL RickRoss who has a user name about another guy? BOSS BOSS THE BOSS OF MIAMI LMAO

user8489791000
12-31-2009, 01:10 PM
Young Moolah Baby= How much did they sell ? 100k ? LMFAO

RickRoss
12-31-2009, 01:11 PM
LOL RickRoss who has a user name about another guy? BOSS BOSS THE BOSS OF MIAMI LMAO

^^Kid's furious. Your caps lock key alright there breh? What a meltdown.

smh

*DH*
12-31-2009, 01:12 PM
Rondo
Allen
Pierce
KG
Perkins

jk

Nash
Bryant
James
Garnett
Shaq

user8489791000
12-31-2009, 01:14 PM
^^Kid's furious. Your caps lock key alright there breh? What a meltdown.

smh

nah not really your just dogging the real argument = I WIN


hide behind the height jokes lmfao. Strong middle school logic.

RickRoss
12-31-2009, 01:17 PM
nah not really your just dogging the real argument = I WIN


hide behind the height jokes lmfao. Strong middle school logic.

Stats: 5'6" 146 lbs

Strong elementary school stats.

lmao

BNR
12-31-2009, 01:18 PM
Rondo
Allen
Pierce
KG
Perkins

jk

Nash
Bryant
James
Garnett
Shaq

garnett over duncan, duncan is the greatest PF of all time

user8489791000
12-31-2009, 01:18 PM
Stats: 5'6" 146 lbs

Strong elementary school stats.

lmao

You just keep supporting my argument about you. It must be sad being you.

RickRoss
12-31-2009, 01:21 PM
You just keep supporting my argument about you. It must be sad being you.

I hear ppl who are 5'6" and shorter have a higher chance of getting aids.

Dayuuum, sucks for you

gswarrior510
12-31-2009, 01:38 PM
Nope I provide facts like when I said carter has more game winning shots. All you said WAS KOBE HAS BEEN IN THE LEAGUE FOR 14 YEARS OMG OMG OMG OMG OMG get off his nuts

http://www.dolem.com/kobe/

u mad?

_Translucency
12-31-2009, 02:04 PM
Jordan played this decade, so i'm gonna have to go with him at shooting guard. Sorry kobe, still playing second fiddle to the goat even this decade.

C Shaq
Pf Duncan
SF Pierce
SG Jordan
PG Marbury

Quality of play in the decade has something to do with it - Jordan was not Jordan this decade nor did he play for the majority of it.

If we are looking at the totality of their careers, Jordan would certainly be the best player to set foot on the hardwood.

_Translucency
12-31-2009, 02:07 PM
Even by your user name I know your a idiot. You like rappers that were CO's LMFAO

Irony at its finest.

MatieMcgee
12-31-2009, 02:08 PM
PG - Mike Conley
Center - Greg Oden
SG - Mike Redd
SG - Daquen Cook
PF - Kosta Koufous

neelb_24
12-31-2009, 02:50 PM
ofc pierce is the best SF this decade..he's the only SF that lead a team to a title.



why not? just because i like kobe doesn't mean i have to hate celtics like most laker fans do

we know brah. you'll go for/like any team that's successful even if they're a huge rival of one of your "teams"

nash
kobe
lebron
kg (sorry i hate duncan and all spurs with a passion since the year the suns got screwed in the playoffs)
shaq

Greg1983
12-31-2009, 03:03 PM
PG: Marcus Banks
SG: Morris Peterson
SF: Joey Graham
PF: Amir Johnson
Cc: Rasho Nesterovic

GoingPlaces
12-31-2009, 06:23 PM
Rondo
Allen
Pierce
KG
Perkins

jk

Nash
Bryant
James
Garnett
Shaq

Why kg over duncan? Duncan has more rings and better stats in nearly every category aside from assists when compared to garnett.