PDA

View Full Version : Just got back from the Rose Bowl......



HereComesTraveler
01-01-2009, 08:27 PM
...Penn State is the best group of fans outside of Nebraska IMO. Just absolutely great people, although I was among predominately PSU alumni and not the rowdier students. Much props to their team -- they showed promise and heart but in the end the far more talented Men of Troy fought on to victory! I sincerely think USC could win the NC, and could make a legitimate case as to why they should be in the NC game but I can definitely understand why they deserve the Rose Bowl.

With that said, my two breakouts picks, Ronald Johnson and Kaluka Maiava had breakout games.

I am the man!


Fight On my Trojan Brethren!
Beat the Spartans!

tnel00
01-01-2009, 08:30 PM
Yeah, USC's the best in the country IMO.

USC
FLA
OKLA
Tex
Ala
PSU

Future24
01-01-2009, 08:31 PM
USC played like the best today. I wish we could see them against Florida.

batman15
01-01-2009, 08:31 PM
I told you about Damian! I told you!

fivas15
01-01-2009, 08:39 PM
Blah *goes to sleep*

batman15
01-01-2009, 08:43 PM
Blah *wishes Utah was a contender for something other than the MWC*

GoldBlue
01-01-2009, 08:45 PM
I always thought Alabama & Nebraska fans were class acts.

Future24
01-01-2009, 08:46 PM
brb seeing usc lose to two unranked teams in consecutive years

You mad?

batman15
01-01-2009, 08:48 PM
I always thought Alabama & Nebraska fans were class acts.

Lol no that's LSU and Texass fans.


Jk jk

HereComesTraveler
01-01-2009, 08:57 PM
I told you about Damian! I told you!

LOL he was sick today but my man RoJo from Muskegon was awesome today also! Damian was definitely the MVP of the WR corps today though. He had such timely grabs.

HereComesTraveler
01-01-2009, 09:01 PM
I always thought Alabama & Nebraska fans were class acts.

Husker fans are widely thought of as tops in CFB but Alabama? I've heard they were overly delusional and big ol' rednecks but what do I know....

GoldBlue
01-01-2009, 09:11 PM
Husker fans are widely thought of as tops in CFB but Alabama? I've heard they were overly delusional and big ol' rednecks but what do I know....

at first I thought the same, but everytime I've run into bama fans, they've been pretty nice. Could just be a handful, but I can only speak from experience.

bmy-
01-01-2009, 09:13 PM
at first I thought the same, but everytime I've run into bama fans, they've been pretty nice. Could just be a handful, but I can only speak from experience.

It is just a handful.

LSU fans are really nice when they aren't drunk lmao. (never?)

bOOgie CurlZ
01-01-2009, 09:16 PM
Blah *goes to sleep*

blah *u mad the pac 10 is 5-0 in bowl games?*

batman15
01-01-2009, 09:21 PM
LOL he was sick today but my man RoJo from Muskegon was awesome today also! Damian was definitely the MVP of the WR corps today though. He had such timely grabs.

That's how we do down here!

In b4 random Arkansas hate

fivas15
01-01-2009, 09:22 PM
That's how we do down here!

In b4 random Arkansas hate

Yeah that's why he left that sorry ass team.

batman15
01-01-2009, 09:32 PM
Yeah that's why he left that sorry ass team.

The DAY he left, we were 10-3, top 10 in the country, just went to the SEC championship game...pretty sorry huh?

Also you were too late on your failed hate. So GTFO

fivas15
01-01-2009, 09:41 PM
The DAY he left, we were 10-3, top 10 in the country, just went to the SEC championship game...pretty sorry huh?

Also you were too late on your failed hate. So GTFO

He predicted you guys would be the worst team in the SEC during his college career (Like you guys are).

Arkansas = the jockstrap of the SEC

fivas15
01-01-2009, 09:43 PM
blah *u mad the pac 10 is 5-0 in bowl games?*

lol nah, I'm mad the MWC has 2 losses.

batman15
01-01-2009, 09:44 PM
He predicted you guys would be the worst team in the SEC during his college career (Like you guys are).

Arkansas = the jockstrap of the SEC

Oooooooooooooooooooook

fivas15
01-01-2009, 09:51 PM
Oooooooooooooooooooook

So how does one become the assistant to the waterboy?

batman15
01-01-2009, 10:01 PM
So how does one become the assistant to the waterboy?

I wouldn't know kid. Go inquire at the Runnin' Utes office...they'll need a lot of water tomorrow night ;)


Kthxbye

fivas15
01-01-2009, 11:01 PM
I wouldn't know kid. Go inquire at the Runnin' Utes office...they'll need a lot of water tomorrow night ;)


Kthxbye

Wow man, wtf? You wont help a brother out?

batman15
01-01-2009, 11:04 PM
Wow man, wtf? You wont help a brother out?

Nah, you've been on your own since the "Arkansas Basketball is ****ty" comment lol