PDA

View Full Version : O/T Tank



rpaul11
08-22-2008, 08:13 PM
Last activity, aug 19, 2008 but no posts. Hope the ol boy is ok

Nikonguy
08-22-2008, 08:48 PM
One of a long list of MIA members over the last 6 months. Maybe it's a summer time thing.

SP1966
08-22-2008, 08:52 PM
I'm sure he is fine. I think he said he had his kid for the summer.

Bando
08-22-2008, 09:13 PM
One of a long list of MIA members over the last 6 months. Maybe it's a summer time thing.

Thats my vote, I'm lucky to get a post in a day, in the winter it seems like I'm in for a couple of posts on most threads.

grace_ou
08-22-2008, 10:11 PM
He's fine I talk to him yesterday!! I told him how much ya'll miss him!!! LOL

Geoff Richards
08-22-2008, 10:12 PM
He's fine I talk to him yesterday!! I told him how much ya'll miss him!!! LOL

good girl :D

grace_ou
08-22-2008, 10:15 PM
good girl :D

I really did tell him ya'll miss'em!!! :D

I shouldn't have though all he did was tease for me havin chickenpox!!!!! :mad:

Geoff Richards
08-22-2008, 10:17 PM
at least that's better than ignoring ya ;)

grace_ou
08-22-2008, 10:19 PM
at least that's better than ignoring ya ;)

LOL, yeah I guess ya got a point there!! and he did offer to scratch somethin for me!! :) Hard to resist that right now! :o

Geoff Richards
08-22-2008, 10:25 PM
LOL, yeah I guess ya got a point there!! and he did offer to scratch somethin for me!! :) Hard to resist that right now! :o

I hope it was the winning lottery ticket ;)

grace_ou
08-22-2008, 10:32 PM
I hope it was the winning lottery ticket ;)

uuuhhh ... nope :o

bodyrokk
08-23-2008, 11:13 AM
well thats good to know ..i guess i dont have to look for him on south street today ..or on the news!!!lol

Skidmarx
08-23-2008, 12:01 PM
I figuring he was killing some steel or something.

grace_ou
08-23-2008, 12:20 PM
I figuring he was killing some steel or something.

Dude you'd think the damn thing would be dead by now!!

bodyhard
08-23-2008, 02:47 PM
He's fine I talk to him yesterday!! I told him how much ya'll miss him!!! LOL

I thought you do not talk on the phone???

grace_ou
08-23-2008, 03:06 PM
I thought you do not talk on the phone???

We text... actually I have talk to Tank on the phone though twice been a few months though.. he's the only person in like 2 years I've had an actual phone conversation with. I'm working on this though it's a stupid thing to have so much anxiety about. One day soon I'm gonna call someone!! I do talk to my kids on the phone but they have to call me. I've not called anyone in about 2 years.. I've answerded a few times but not lately.

bodyhard
08-23-2008, 05:55 PM
We text... actually I have talk to Tank on the phone though twice been a few months though.. he's the only person in like 2 years I've had an actual phone conversation with. I'm working on this though it's a stupid thing to have so much anxiety about. One day soon I'm gonna call someone!! I do talk to my kids on the phone but they have to call me. I've not called anyone in about 2 years.. I've answerded a few times but not lately.

Naaaah I think you just don't want to talk to me :(

ntrllftr
08-23-2008, 06:10 PM
Naaaah I think you just don't want to talk to me :(

Who in thier right mind would? :D

gbg
08-23-2008, 06:11 PM
Who in thier right mind would? :D

I did! ;)

grace_ou
08-23-2008, 06:32 PM
Naaaah I think you just don't want to talk to me :(

Fine how's Sunday?? You could be the first I call!!!

grace_ou
08-23-2008, 08:32 PM
I thought you do not talk on the phone???

LMAO you've started this huge arguement around my house now!! As far as anyone can rember I've never called anyone!! On rare occasions I've ansewered the phone to talk to people but I've never called anyone!! LOL now my mates are voting on who I should call first!! LOL, untill you posted this it haven't occured to the guys here to think talk as in literally talk to him!! So I got pms goin wtf you holdin out!

tomdana
08-31-2008, 11:21 PM
John is great to talk to . You get to know the real man and he is amazing. He has lived an interesting life and tells of how he has grown through the events. He is more like the rest of us than you would think. He would be a great first call. Take care.

grace_ou
09-01-2008, 12:04 PM
John is great to talk to . You get to know the real man and he is amazing. He has lived an interesting life and tells of how he has grown through the events. He is more like the rest of us than you would think. He would be a great first call. Take care.

I will! I haven't yet but I will. LOL, we seam to share the same attitude problems.. only he seams to favor car windows I prefer heads! :D