Closed Thread
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    Registered User Machiavelli63's Avatar
    Join Date: Apr 2012
    Location: Texas, United States
    Age: 32
    Posts: 45
    Rep Power: 0
    Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0)
    Machiavelli63 is offline

    Jaja, este maldito man. A mi me importa un cuo lo que ellos piensen de mi plato. La m

    Jaja, este maldito man. A mi me importa un cuo lo que ellos piensen de mi plato. La mayoria de la gente aqui necesitan a las mamas para que les preparen la comida, la unica cosa que ellos pueden cocinar es un puta carne asada con papa. Depronto no estoy lleno de plata pero tengo reserveas ilimitadas de estilo y creatividad. He estado viviendo solo desde que tenia 16 años estudiando y trabajando. Ahora tengo 19 años y el 99% de la misc ni siquiera saben que es la lucha de la vida. Yo he ganado mi estilo y aprendido a hacer cosas yo mismo. La gente habla mierda como si pudieran hacer las cosas mejor pero en realidad, ni siquiera saben prender un microhondas. Jaja

  2. #2
    hhhehehe sozwut's Avatar
    Join Date: Apr 2011
    Posts: 5,588
    Rep Power: 0
    sozwut is not very helpful. (-500) sozwut is not very helpful. (-500) sozwut is not very helpful. (-500) sozwut is not very helpful. (-500) sozwut is not very helpful. (-500) sozwut is not very helpful. (-500) sozwut is not very helpful. (-500) sozwut is not very helpful. (-500) sozwut is not very helpful. (-500) sozwut is not very helpful. (-500) sozwut is not very helpful. (-500)
    sozwut is offline
    que
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Viktoria Komova Crew ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  3. #3
    Plain Clothes Mod ziaziazia's Avatar
    Join Date: Aug 2012
    Posts: 4,325
    Rep Power: 9195
    ziaziazia is a name known to all. (+5000) ziaziazia is a name known to all. (+5000) ziaziazia is a name known to all. (+5000) ziaziazia is a name known to all. (+5000) ziaziazia is a name known to all. (+5000) ziaziazia is a name known to all. (+5000) ziaziazia is a name known to all. (+5000) ziaziazia is a name known to all. (+5000) ziaziazia is a name known to all. (+5000) ziaziazia is a name known to all. (+5000) ziaziazia is a name known to all. (+5000)
    ziaziazia is offline
    **** you and your microwave bitch
    Slytherin - Texas Longhorns - San Antonio Spurs
    Oakland Raiders - Official Thread: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=106555901

  4. #4
    Registered User Machiavelli63's Avatar
    Join Date: Apr 2012
    Location: Texas, United States
    Age: 32
    Posts: 45
    Rep Power: 0
    Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0)
    Machiavelli63 is offline
    Jaja, este maldito man. A mi me importa un cuo lo que ellos piensen de mi plato. La mayoria de la gente aqui necesitan a las mamas para que les preparen la comida, la unica cosa que ellos pueden cocinar es un puta carne asada con papa. Depronto no estoy lleno de plata pero tengo reserveas ilimitadas de estilo y creatividad. He estado viviendo solo desde que tenia 16 años estudiando y trabajando. Ahora tengo 19 años y el 99% de la misc ni siquiera saben que es la lucha de la vida. Yo he ganado mi estilo y aprendido a hacer cosas yo mismo. La gente habla mierda como si pudieran hacer las cosas mejor pero en realidad, ni siquiera saben prender un microhondas. Jaja

  5. #5
    ¯\_(ツ)_/¯ JFizzle23's Avatar
    Join Date: Jun 2009
    Posts: 6,183
    Rep Power: 2747
    JFizzle23 is a glorious beacon of knowledge. (+2500) JFizzle23 is a glorious beacon of knowledge. (+2500) JFizzle23 is a glorious beacon of knowledge. (+2500) JFizzle23 is a glorious beacon of knowledge. (+2500) JFizzle23 is a glorious beacon of knowledge. (+2500) JFizzle23 is a glorious beacon of knowledge. (+2500) JFizzle23 is a glorious beacon of knowledge. (+2500) JFizzle23 is a glorious beacon of knowledge. (+2500) JFizzle23 is a glorious beacon of knowledge. (+2500) JFizzle23 is a glorious beacon of knowledge. (+2500) JFizzle23 is a glorious beacon of knowledge. (+2500)
    JFizzle23 is offline
    Jaja, este maldito man. A mi me importa un cuo lo que ellos piensen de mi plato. La mayoria de la gente aqui necesitan a las mamas para que les preparen la comida, la unica cosa que ellos pueden cocinar es un puta carne asada con papa. Depronto no estoy lleno de plata pero tengo reserveas ilimitadas de estilo y creatividad. He estado viviendo solo desde que tenia 16 años cawksucker estudiando y trabajando. Ahora tengo 19 años y el 99% de la misc ni siquiera saben que es la lucha de la vida. Yo he ganado mi estilo y aprendido a hacer cosas yo mismo. La gente habla mierda como si pudieran hacer las cosas mejor pero en realidad, ni siquiera saben prender un microhondas. Jaja
    *Certified ****head Crew*
    *US Navy Crew*

  6. #6
    Registered User Machiavelli63's Avatar
    Join Date: Apr 2012
    Location: Texas, United States
    Age: 32
    Posts: 45
    Rep Power: 0
    Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0)
    Machiavelli63 is offline

    Jaja, este maldito man. A mi me importa un cuo lo que ellos piensen de mi plato. La m

    Originally Posted by JFizzle23 View Post
    Jaja, este maldito man. A mi me importa un cuo lo que ellos piensen de mi plato. La mayoria de la gente aqui necesitan a las mamas para que les preparen la comida, la unica cosa que ellos pueden cocinar es un puta carne asada con papa. Depronto no estoy lleno de plata pero tengo reserveas ilimitadas de estilo y creatividad. He estado viviendo solo desde que tenia 16 años cawksucker estudiando y trabajando. Ahora tengo 19 años y el 99% de la misc ni siquiera saben que es la lucha de la vida. Yo he ganado mi estilo y aprendido a hacer cosas yo mismo. La gente habla mierda como si pudieran hacer las cosas mejor pero en realidad, ni siquiera saben prender un microhondas. Jaja
    Jaja, este maldito man. A mi me importa un cuo lo que ellos piensen de mi plato. La mayoria de la gente aqui necesitan a las mamas para que les preparen la comida, la unica cosa que ellos pueden cocinar es un puta carne asada con papa. Depronto no estoy lleno de plata pero tengo reserveas ilimitadas de estilo y creatividad. He estado viviendo solo desde que tenia 16 años estudiando y trabajando. Ahora tengo 19 años y el 99% de la misc ni siquiera saben que es la lucha de la vida. Yo he ganado mi estilo y aprendido a hacer cosas yo mismo. La gente habla mierda como si pudieran hacer las cosas mejor pero en realidad, ni siquiera saben prender un microhondas. Jaja

  7. #7
    @̓̆͊́̋̈́̉ͯ̽̂̄̒͌̔̚ SpiderBro's Avatar
    Join Date: Sep 2010
    Location: Madison, Wisconsin, United States
    Posts: 4,966
    Rep Power: 4369
    SpiderBro is a glorious beacon of knowledge. (+2500) SpiderBro is a glorious beacon of knowledge. (+2500) SpiderBro is a glorious beacon of knowledge. (+2500) SpiderBro is a glorious beacon of knowledge. (+2500) SpiderBro is a glorious beacon of knowledge. (+2500) SpiderBro is a glorious beacon of knowledge. (+2500) SpiderBro is a glorious beacon of knowledge. (+2500) SpiderBro is a glorious beacon of knowledge. (+2500) SpiderBro is a glorious beacon of knowledge. (+2500) SpiderBro is a glorious beacon of knowledge. (+2500) SpiderBro is a glorious beacon of knowledge. (+2500)
    SpiderBro is offline
    هاها، وهذا لعن الرجل. يهمني 1 cuo ما يعتقدون من بلدي لوحة. معظم الناس هنا بحاجة لإعدادهم الثدي الغذاء، والشيء الوحيد الذي يمكن طهي الشواء مع عاهرة البطاطس. لم يتم تحميل Depronto'm مع المال ولكن لدي غير محدود reserveas الأسلوب والإبداع. لقد كنت أعيش وحدها منذ كان عمري 16 سنوات في دراسة والعمل. الآن لدي 19 سنة و 99٪ من منوعات لا يعرفون حتى وهو الكفاح من الحياة. وقد حصل I أسلوبي وتعلمت أن تفعل أشياء نفسي. يتحدث الناس القرف مثل أنها يمكن أن نفعل ما هو أفضل ولكن في الحقيقة لا أعرف حتى إضاءة الميكروويف. جعجع
    When the rich wage war its the poor who die
    YesMan
    ex-GERMANIC crew

  8. #8
    Registered User Killamunkz's Avatar
    Join Date: Dec 2011
    Age: 33
    Posts: 981
    Rep Power: 397
    Killamunkz will become famous soon enough. (+50) Killamunkz will become famous soon enough. (+50) Killamunkz will become famous soon enough. (+50) Killamunkz will become famous soon enough. (+50) Killamunkz will become famous soon enough. (+50) Killamunkz will become famous soon enough. (+50) Killamunkz will become famous soon enough. (+50) Killamunkz will become famous soon enough. (+50) Killamunkz will become famous soon enough. (+50) Killamunkz will become famous soon enough. (+50) Killamunkz will become famous soon enough. (+50)
    Killamunkz is offline
    Lo Dices a mi cara y no en lina puta.

  9. #9
    Registered User Zuoi's Avatar
    Join Date: Aug 2010
    Location: Madrid, Spain
    Posts: 2,480
    Rep Power: 2727
    Zuoi is a glorious beacon of knowledge. (+2500) Zuoi is a glorious beacon of knowledge. (+2500) Zuoi is a glorious beacon of knowledge. (+2500) Zuoi is a glorious beacon of knowledge. (+2500) Zuoi is a glorious beacon of knowledge. (+2500) Zuoi is a glorious beacon of knowledge. (+2500) Zuoi is a glorious beacon of knowledge. (+2500) Zuoi is a glorious beacon of knowledge. (+2500) Zuoi is a glorious beacon of knowledge. (+2500) Zuoi is a glorious beacon of knowledge. (+2500) Zuoi is a glorious beacon of knowledge. (+2500)
    Zuoi is offline
    Originally Posted by SpiderBro View Post
    هاها، وهذا لعن الرجل. يهمني 1 cuo ما يعتقدون من بلدي لوحة. معظم الناس هنا بحاجة لإعدادهم الثدي الغذاء، والشيء الوحيد الذي يمكن طهي الشواء مع عاهرة البطاطس. لم يتم تحميل Depronto'm مع المال ولكن لدي غير محدود reserveas الأسلوب والإبداع. لقد كنت أعيش وحدها منذ كان عمري 16 سنوات في دراسة والعمل. الآن لدي 19 سنة و 99٪ من منوعات لا يعرفون حتى وهو الكفاح من الحياة. وقد حصل I أسلوبي وتعلمت أن تفعل أشياء نفسي. يتحدث الناس القرف مثل أنها يمكن أن نفعل ما هو أفضل ولكن في الحقيقة لا أعرف حتى إضاءة الميكروويف. جعجع
    Que gracioso porque Jaja, este maldito man. A mi me importa un cuo lo que ellos piensen de mi plato. La mayoria de la gente aqui necesitan a las mamas para que les preparen la comida, la unica cosa que ellos pueden cocinar es un puta carne asada con papa. Depronto no estoy lleno de plata pero tengo reserveas ilimitadas de estilo y creatividad. He estado viviendo solo desde que tenia 16 años estudiando y trabajando. Ahora tengo 19 años y el 99% de la misc ni siquiera saben que es la lucha de la vida. Yo he ganado mi estilo y aprendido a hacer cosas yo mismo. La gente habla mierda como si pudieran hacer las cosas mejor pero en realidad, ni siquiera saben prender un microhondas. Jaja
    (╯°□°)╯.....Squat: 135 (kg) ----------------------------- Front squat: 115 (kg)

    //.Rep back 1k+.\\
    ☆☆☆υк ¢яєω☆☆☆

  10. #10
    Registered User Machiavelli63's Avatar
    Join Date: Apr 2012
    Location: Texas, United States
    Age: 32
    Posts: 45
    Rep Power: 0
    Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0) Machiavelli63 has no reputation, good or bad yet. (0)
    Machiavelli63 is offline
    Originally Posted by JFizzle23 View Post
    Jaja, este maldito man. A mi me importa un cuo lo que ellos piensen de mi plato. La mayoria de la gente aqui necesitan a las mamas para que les preparen la comida, la unica cosa que ellos pueden cocinar es un puta carne asada con papa. Depronto no estoy lleno de plata pero tengo reserveas ilimitadas de estilo y creatividad. He estado viviendo solo desde que tenia 16 años cawksucker estudiando y trabajando. Ahora tengo 19 años y el 99% de la misc ni siquiera saben que es la lucha de la vida. Yo he ganado mi estilo y aprendido a hacer cosas yo mismo. La gente habla mierda como si pudieran hacer las cosas mejor pero en realidad, ni siquiera saben prender un microhondas. Jaja

    Todos estos guerros some putas porque Jaja, este maldito man. A mi me importa un cuo lo que ellos piensen de mi plato. La mayoria de la gente aqui necesitan a las mamas para que les preparen la comida, la unica cosa que ellos pueden cocinar es un puta carne asada con papa. Depronto no estoy lleno de plata pero tengo reserveas ilimitadas de estilo y creatividad. He estado viviendo solo desde que tenia 16 años estudiando y trabajando. Ahora tengo 19 años y el 99% de la misc ni siquiera saben que es la lucha de la vida. Yo he ganado mi estilo y aprendido a hacer cosas yo mismo. La gente habla mierda como si pudieran hacer las cosas mejor pero en realidad, ni siquiera saben prender un microhondas. Jaja
    Originally Posted by Zuoi View Post
    Que gracioso porque Jaja, este maldito man. A mi me importa un cuo lo que ellos piensen de mi plato. La mayoria de la gente aqui necesitan a las mamas para que les preparen la comida, la unica cosa que ellos pueden cocinar es un puta carne asada con papa. Depronto no estoy lleno de plata pero tengo reserveas ilimitadas de estilo y creatividad. He estado viviendo solo desde que tenia 16 años estudiando y trabajando. Ahora tengo 19 años y el 99% de la misc ni siquiera saben que es la lucha de la vida. Yo he ganado mi estilo y aprendido a hacer cosas yo mismo. La gente habla mierda como si pudieran hacer las cosas mejor pero en realidad, ni siquiera saben prender un microhondas. Jaja

  11. #11
    We're gonna make it Tacomaster's Avatar
    Join Date: Mar 2008
    Posts: 8,892
    Rep Power: 15861
    Tacomaster is a splendid one to behold. (+10000) Tacomaster is a splendid one to behold. (+10000) Tacomaster is a splendid one to behold. (+10000) Tacomaster is a splendid one to behold. (+10000) Tacomaster is a splendid one to behold. (+10000) Tacomaster is a splendid one to behold. (+10000) Tacomaster is a splendid one to behold. (+10000) Tacomaster is a splendid one to behold. (+10000) Tacomaster is a splendid one to behold. (+10000) Tacomaster is a splendid one to behold. (+10000) Tacomaster is a splendid one to behold. (+10000)
    Tacomaster is offline
    Jaja, este maldito man. A mi me importa un cuo lo que ellos piensen de mi plato. La mayoria de la gente aqui necesitan a las mamas para que les preparen la comida, la unica cosa que ellos pueden cocinar es un puta carne asada con papa. Depronto no estoy lleno de plata pero tengo reserveas ilimitadas de estilo y creatividad. He estado viviendo solo desde que tenia 16 años estudiando y trabajando. Ahora tengo 19 años y el 99% de la misc ni siquiera saben que es la lucha de la vida. Yo he ganado mi estilo y aprendido a hacer cosas yo mismo. La gente habla mierda como si pudieran hacer las cosas mejor pero en realidad, ni siquiera saben prender un microhondas. Jaja












































































    Jaja, este maldito man. A mi me importa un cuo lo que ellos piensen de mi plato. La mayoria de la gente aqui necesitan a las mamas para que les preparen la comida, la unica cosa que ellos pueden cocinar es un puta carne asada con papa. Depronto no estoy lleno de plata pero tengo reserveas ilimitadas de estilo y creatividad. He estado viviendo solo desde que tenia 16 años estudiando y trabajando. Ahora tengo 19 años y el 99% de la misc ni siquiera saben que es la lucha de la vida. Yo he ganado mi estilo y aprendido a hacer cosas yo mismo. La gente habla mierda como si pudieran hacer las cosas mejor pero en realidad, ni siquiera saben prender un microhondas. Jaja
    Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength. - The Austrian Oak

  12. #12
    LIBTARD from KS bezarker's Avatar
    Join Date: Jan 2008
    Location: Shawnee Mission, Kansas, United States
    Posts: 84,319
    Rep Power: 679351
    bezarker has a reputation beyond repute. Second best rank possible! (+100000) bezarker has a reputation beyond repute. Second best rank possible! (+100000) bezarker has a reputation beyond repute. Second best rank possible! (+100000) bezarker has a reputation beyond repute. Second best rank possible! (+100000) bezarker has a reputation beyond repute. Second best rank possible! (+100000) bezarker has a reputation beyond repute. Second best rank possible! (+100000) bezarker has a reputation beyond repute. Second best rank possible! (+100000) bezarker has a reputation beyond repute. Second best rank possible! (+100000) bezarker has a reputation beyond repute. Second best rank possible! (+100000) bezarker has a reputation beyond repute. Second best rank possible! (+100000) bezarker has a reputation beyond repute. Second best rank possible! (+100000)
    bezarker is offline
    No entiendo ni madre guey...
    How you gonna rip it like that son? I don't play that, cause its action, I go... pat, pat, pat 'cause i'm black son! That's right, i'm the black sheep, the real black sheep. I'm the black sheep, the real black sheep. I'm the black sheep, the real black sheep.
    Doodle-it, doodle-it, doodle-it-doo!
    Doodle-it, doodle-it, doodle-it-doo!
    Doodle-it, doodle-it, doodle-it-doo!

  13. #13
    prettier than you. Deathcore's Avatar
    Join Date: Mar 2012
    Location: Wellington, New Zealand
    Posts: 8,468
    Rep Power: 12583
    Deathcore is a splendid one to behold. (+10000) Deathcore is a splendid one to behold. (+10000) Deathcore is a splendid one to behold. (+10000) Deathcore is a splendid one to behold. (+10000) Deathcore is a splendid one to behold. (+10000) Deathcore is a splendid one to behold. (+10000) Deathcore is a splendid one to behold. (+10000) Deathcore is a splendid one to behold. (+10000) Deathcore is a splendid one to behold. (+10000) Deathcore is a splendid one to behold. (+10000) Deathcore is a splendid one to behold. (+10000)
    Deathcore is offline
    Ik ben Indisch, en laat me je vertellen, dat Indiase is echt een zeer goede zaak. We hebben mooie mensen en lelijke mensen. net als elke andere race. Ik, in ieder geval ik ben een goed mens, ik heb geweldige vrienden, en zorg aan allen, die in mijn leven tin trots op, en dus heb ik mensen die ik graag om me heen. in een tijd, familieleden in India zijn enkele van de beste ouders je kunt hebben. soms erg streng, maar u zorg in de materie, en je koopt wat je nodig hebt. Contal en wees niet een egoïstische flikker. Ook, we hebben een goede baan, veel geld en een gezin om lief te hebben en te verzorgen. OP suck my dick suck my dick...

  14. #14
    Registered User SkinnyBigBalls's Avatar
    Join Date: Oct 2012
    Posts: 417
    Rep Power: 306
    SkinnyBigBalls will become famous soon enough. (+50) SkinnyBigBalls will become famous soon enough. (+50) SkinnyBigBalls will become famous soon enough. (+50) SkinnyBigBalls will become famous soon enough. (+50) SkinnyBigBalls will become famous soon enough. (+50) SkinnyBigBalls will become famous soon enough. (+50) SkinnyBigBalls will become famous soon enough. (+50) SkinnyBigBalls will become famous soon enough. (+50) SkinnyBigBalls will become famous soon enough. (+50) SkinnyBigBalls will become famous soon enough. (+50) SkinnyBigBalls will become famous soon enough. (+50)
    SkinnyBigBalls is offline
    No se quien eres. No se que quiere. Si esta buscando dinero, no lo tengo. Pero lo que si tengo es abilidades particulares: abilidades que he adquirido durante mucho tiempo. Abilidades que me convierten en una pesadilla para gente como usted. Si deja a mi hija suelta ya, esto sera el fin. Yo no lo buscare, no lo persiguire. Pero si no, yo lo buscare, lo encontrare y lo mato.



































































    EDIT: I just rememered that Jaja, este maldito man. A mi me importa un cuo lo que ellos piensen de mi plato. La mayoria de la gente aqui necesitan a las mamas para que les preparen la comida, la unica cosa que ellos pueden cocinar es un puta carne asada con papa. Depronto no estoy lleno de plata pero tengo reserveas ilimitadas de estilo y creatividad. He estado viviendo solo desde que tenia 16 años estudiando y trabajando. Ahora tengo 19 años y el 99% de la misc ni siquiera saben que es la lucha de la vida. Yo he ganado mi estilo y aprendido a hacer cosas yo mismo. La gente habla mierda como si pudieran hacer las cosas mejor pero en realidad, ni siquiera saben prender un microhondas. Jaja

  15. #15
    Banned SlipperyFist's Avatar
    Join Date: Aug 2012
    Location: United States
    Age: 32
    Posts: 489
    Rep Power: 0
    SlipperyFist has a spectacular aura about. (+250) SlipperyFist has a spectacular aura about. (+250) SlipperyFist has a spectacular aura about. (+250) SlipperyFist has a spectacular aura about. (+250) SlipperyFist has a spectacular aura about. (+250) SlipperyFist has a spectacular aura about. (+250) SlipperyFist has a spectacular aura about. (+250) SlipperyFist has a spectacular aura about. (+250) SlipperyFist has a spectacular aura about. (+250) SlipperyFist has a spectacular aura about. (+250) SlipperyFist has a spectacular aura about. (+250)
    SlipperyFist is offline
    Haha, this cursed man. I care one cuo what they think of my plate. Most people here need breasts to prepare them food, the only thing they can cook a roast with potatoes whore. Depronto'm not loaded with money but I have unlimited reserveas style and creativity. I've been living alone since I was 16 years studying and working. Now I have 19 years and 99% of the misc do not even know which is the struggle of life. I have earned my style and learned to do things myself. People talk **** like they could do better but in fact do not even know lighting a microwave. Jaja

  16. #16
    Banned WhatsThisIdkWTF's Avatar
    Join Date: Oct 2012
    Age: 31
    Posts: 988
    Rep Power: 0
    WhatsThisIdkWTF is a jewel in the rough. (+500) WhatsThisIdkWTF is a jewel in the rough. (+500) WhatsThisIdkWTF is a jewel in the rough. (+500) WhatsThisIdkWTF is a jewel in the rough. (+500) WhatsThisIdkWTF is a jewel in the rough. (+500) WhatsThisIdkWTF is a jewel in the rough. (+500) WhatsThisIdkWTF is a jewel in the rough. (+500) WhatsThisIdkWTF is a jewel in the rough. (+500) WhatsThisIdkWTF is a jewel in the rough. (+500) WhatsThisIdkWTF is a jewel in the rough. (+500) WhatsThisIdkWTF is a jewel in the rough. (+500)
    WhatsThisIdkWTF is offline
    yo soy indio y dejame decirte, ser indio es de verdad algo muy bueno. tenemos gente hermosa y tenemos gente muy fea. justo como cualquier otra raza. yo, por lo menos soy una buena persona, tengo increibles amigos, y cuido a todos los que estan en mi vida estano orgulloso de hacerlo, y por eso tengo gente que me ama al rededor mio. a la vez, parientes de la india son unos de los mejores parientes que puedes tener. a veces pueden ser muy estrictos, pero te cuidaran in importar que, y te compraran lo que necesites. contal y no seas un maricon egoista. t******, tenemos buenos trabajos, mucho dinero y una familia que amamos y cuidamos. chupa mi pene OP chupa mi pene

  17. #17
    You talkin' to me? freedomman89's Avatar
    Join Date: Jan 2011
    Location: Antioch, Tennessee, United States
    Posts: 1,776
    Rep Power: 2661
    freedomman89 is just really nice. (+1000) freedomman89 is just really nice. (+1000) freedomman89 is just really nice. (+1000) freedomman89 is just really nice. (+1000) freedomman89 is just really nice. (+1000) freedomman89 is just really nice. (+1000) freedomman89 is just really nice. (+1000) freedomman89 is just really nice. (+1000) freedomman89 is just really nice. (+1000) freedomman89 is just really nice. (+1000) freedomman89 is just really nice. (+1000)
    freedomman89 is offline
    OP es un maricon
    R[̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅]ution
    I sometimes rep back.

  18. #18
    Senior Misc'R Source7769's Avatar
    Join Date: Jul 2004
    Location: Lake Hiawatha, New Jersey, United States
    Age: 46
    Posts: 6,195
    Rep Power: 6733
    Source7769 is a name known to all. (+5000) Source7769 is a name known to all. (+5000) Source7769 is a name known to all. (+5000) Source7769 is a name known to all. (+5000) Source7769 is a name known to all. (+5000) Source7769 is a name known to all. (+5000) Source7769 is a name known to all. (+5000) Source7769 is a name known to all. (+5000) Source7769 is a name known to all. (+5000) Source7769 is a name known to all. (+5000) Source7769 is a name known to all. (+5000)
    Source7769 is offline
    sounds like the conversations that they have on the unemployment line
    **Strong Join Date Crew**

    Lions*Buckeyes*Royals*Celtics*Islanders

    **NJ Crew 973**

  19. #19
    Registered User TheOneArmedMan's Avatar
    Join Date: Feb 2012
    Posts: 1,988
    Rep Power: 847
    TheOneArmedMan is a jewel in the rough. (+500) TheOneArmedMan is a jewel in the rough. (+500) TheOneArmedMan is a jewel in the rough. (+500) TheOneArmedMan is a jewel in the rough. (+500) TheOneArmedMan is a jewel in the rough. (+500) TheOneArmedMan is a jewel in the rough. (+500) TheOneArmedMan is a jewel in the rough. (+500) TheOneArmedMan is a jewel in the rough. (+500) TheOneArmedMan is a jewel in the rough. (+500) TheOneArmedMan is a jewel in the rough. (+500) TheOneArmedMan is a jewel in the rough. (+500)
    TheOneArmedMan is offline

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts