Reply
Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Vi et Animo Kuzon's Avatar
    Join Date: Feb 2012
    Posts: 9,037
    Rep Power: 32998
    Kuzon has much to be proud of. One of the best! (+20000) Kuzon has much to be proud of. One of the best! (+20000) Kuzon has much to be proud of. One of the best! (+20000) Kuzon has much to be proud of. One of the best! (+20000) Kuzon has much to be proud of. One of the best! (+20000) Kuzon has much to be proud of. One of the best! (+20000) Kuzon has much to be proud of. One of the best! (+20000) Kuzon has much to be proud of. One of the best! (+20000) Kuzon has much to be proud of. One of the best! (+20000) Kuzon has much to be proud of. One of the best! (+20000) Kuzon has much to be proud of. One of the best! (+20000)
    Kuzon is offline

    Exclamation French brahs in here for reps! (0.15k)

    Please can you check my french writing assessment it's very important merci beaucoup!!!




    Bonjour Pierre,

    Le Samadi matin, Je suis allé à les boutiques avec mon ami, qui s’appelle Bruce. je ne saviais pas la zone, je me suis perdu, mais heureusement, Bruce savait ou aller. La premiere boutique que nous sommes allés à est le magasin de vetements. J’ai acheté des pantalons tres comfortables c’était pas cher. Bruce a acheté une chemise bleu que le cout de 50 euros, je pensé que la chemise était tres cher. À midi, nous sommes allé à la boulangerie pour le déjeuner. J’ai mangé deux pain au chocolat et Bruce a mangé un sandwich du jambons! Nous avons grand faim. Aussi, j’ai acheté jus d’orange qu’était délicieux. À treize heures Bruce rentré chez lui parce que il a du faire corvées. Ma mere a demandé que je faire de courses. Alors, je suis allé au supermarché pendant une heure pour acheter de la nourriture. Puis, je suis rentré à la maison et détendu pour du resté de la journée.

    Merci, Au revoir!










    will rep fo lyf
    to the best!

    bench 308
    squat 440
    deadlift 440
    Reply With Quote

  2. #2
    black tee erryday crew musselsbrah's Avatar
    Join Date: Mar 2012
    Location: East London, State / Province, United Kingdom (Great Britain)
    Posts: 8,608
    Rep Power: 5299
    musselsbrah is a name known to all. (+5000) musselsbrah is a name known to all. (+5000) musselsbrah is a name known to all. (+5000) musselsbrah is a name known to all. (+5000) musselsbrah is a name known to all. (+5000) musselsbrah is a name known to all. (+5000) musselsbrah is a name known to all. (+5000) musselsbrah is a name known to all. (+5000) musselsbrah is a name known to all. (+5000) musselsbrah is a name known to all. (+5000) musselsbrah is a name known to all. (+5000)
    musselsbrah is offline
    Je ma appelle Claude



    Je de coupe plough!




    My audition is tomorrow. Che ble blah. Me la pee! Oublah! Poo.
    Reply With Quote

  3. #3
    Registered User AfrikaUnite's Avatar
    Join Date: Mar 2011
    Location: Mozambique
    Age: 30
    Posts: 3,494
    Rep Power: 343
    AfrikaUnite will become famous soon enough. (+50) AfrikaUnite will become famous soon enough. (+50) AfrikaUnite will become famous soon enough. (+50) AfrikaUnite will become famous soon enough. (+50) AfrikaUnite will become famous soon enough. (+50) AfrikaUnite will become famous soon enough. (+50) AfrikaUnite will become famous soon enough. (+50) AfrikaUnite will become famous soon enough. (+50) AfrikaUnite will become famous soon enough. (+50) AfrikaUnite will become famous soon enough. (+50) AfrikaUnite will become famous soon enough. (+50)
    AfrikaUnite is offline
    Bonjour Pierre,

    Samadi matin je suis allé magasiner avec mon ami Bruce. Ne connaissant pas l'endroit je me suis perdu, mais heureusement, Bruce savait où aller. La première boutique où nous sommes allés était le magasin de vêtements. J’ai acheté des pantalons très comfortables. C’était pas cher. Bruce a acheté une chemise bleu qui lui a coûté 50 euros. J'ai pensé que la chemise était très cher. À midi, nous sommes allés à la boulangerie pour déjeuner. J’ai mangé deux pains au chocolat et Bruce a mangé un sandwich au jambon! Nous avions très faim. Aussi, j’ai acheté un jus d’orange délicieux. À treize heures, Bruce est rentré chez lui parce qu'il avait des corvées. Ma mère a demandé que j'aille faire des courses. Alors, je suis allé au supermarché pendant une heure pour acheter de la nourriture. Puis, je suis rentré à la maison et je me suis détendu pour le reste de la journée.
    Reply With Quote

Similar Threads

  1. Baco Bacon's No-Lollygagging Lofty Linear Gains!
    By baco_bacon in forum Teen Workout Logs
    Replies: 1315
    Last Post: 01-10-2013, 03:28 PM
  2. Replies: 212
    Last Post: 12-21-2011, 12:18 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts